Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen, jolla paha ienhymy, karkaava hiusraja ja ällöttävä ihottuma kasvoissa. Voiko tuota ikinä esitellä kenellekään... :(

Vierailija
23.08.2016 |

Kamalaa olla näin pinnallinen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? 

Vierailija
2/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen ihastunut komeaan mieheen, urheilullinen ja hauskakin vielä - mutta sitä ei voi koskaan esitellä kellekään koska hän ei todellakaan ole ihastunut minuun. Kannattaako minunkaan olla näin pinnallinen, en hyödy muuta kuin hetken huuman ja vastakaiku on vieras sana vain.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Stubbilta

Vierailija
4/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen ihastunut komeaan mieheen, urheilullinen ja hauskakin vielä - mutta sitä ei voi koskaan esitellä kellekään koska hän ei todellakaan ole ihastunut minuun. Kannattaako minunkaan olla näin pinnallinen, en hyödy muuta kuin hetken huuman ja vastakaiku on vieras sana vain.....

Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
5/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille pussi päähän niin eiköhän se siitä?

Vierailija
6/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuhan suurin osa miehistäkin esittelemään rumaa tai tavallista puolisoaan kavereille ja perheilleen, valtaosalla ihmisistä ei ole kaunista kumppania. Mitä sitten? Jos välittää enemmän kulisseista ja muiden mielipiteistä, niin et edes ansaitse kyseistä miestä. Toivottavasti tajuaa mitä ajattelet hänestä, ymmärtää jättää sinut omaan arvoosi ja ottaa jonkun mukavan ja ei-pinnallisen naisen.

Vierailija
7/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on sivuseikka jos muuten on hyvä ja rakkautta löytyy.

Vierailija
8/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotte ja Harry. Just ihanaa =)

Vierailija
9/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut?

Koska hän on sanonut sen :) Haluaa olla kaveripohjalta tekemisissä - friendzonaus jos jokin kertoo ;)

Vierailija
10/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlotte ja Harry. Just ihanaa =)

Tarkoitit Kate ja William?

Vierailija
11/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin ihanaa. Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen, ja mies on ehkä hiukan epäviehättävien geeniensä takia myös täysin ulkonäködenialisti itsensä suhteen. Ei panosta siis yhtään ulkonäköönsä muutenkaan. Ei ole kuulemma tärkeää. Vaatteetkin on kirpparikamaa.

Hauska ja herkkä mies, mutta minua pelottaisi mitä esimerkiksi äitini sanoisi. Haukkuisi varmaan selän takana peikoksi tms. Ja entä jos seurustelu menisi vakavaksi - tekisitkö lapsia noiden geenien kanssa?

Ap

Vierailija
12/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole tavanomaisen ruma, vaan ihan poikkeuksellinen. :( Luonne on loistava, joten itseäni ei ulkonäkö haittaa, mutta toisaalta muutaman vuoden päästä kun alkuihastus on ohi, sekin saattaa muuttua.

Kamala tilanne. Miksi pitää olla niin pinnallinen?

Vierailija
13/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aikoinaan sanoi että kun kauneus on kolme päivää kotona siihen tottuu mutta ilkeyteen ei totu milloinkaan...

Jos tunnet vetovoimaa mitä sitä muilta kyselemään?

Onnea:)

Vierailija
14/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottumaan on hyviä lääkkeitä...

Vierailija
15/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakeneva hiusraja periytyy äidiltä, ienhymyyn vaikuttaa niin moni seikka ettei sekään ole suoraan perinnöllistä. Ihottumasta paha sanoa mitään, allergiaa? Monella rumalla miehellä on kauniita lapsia.

Vierailija
16/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kovin ihastuneelta kuulosta!

Vierailija
17/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on kaunista!

Mun mielestä rumat, kummalliset, oudot, peikot, karhut ja muut on tosi mielenkiintoisia ja viehättäviä ihmisiä. Enkä nyt puhu vammoista, onnettomuuksista tai sairauksista. Tarkoitan persoonallisia piirteitä.

Itse olen ns nätti tyttö, ja hyvin tulen oman naaman kanssa toimeen, mutta en pidä itseäni kiinnostavan näköisenä, niinkuin en muitakaan nättejä naamoja.

Vierailija
18/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet yhtään että tuo mies voisi olla elämäsi rakkaus niin tartut tietysti tilaisuuteen! Sitten taas jos epäilet että kyseessä on vain hetken ihastus niin parempi molempien jatkaa matkaa eri suuntiin...

Mieti nyt hyvä ihminen jos rakkaus jäisi kokematta pinnallisen asian vuoksi!

Vierailija
19/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihottumaan on hyviä lääkkeitä...

Eivät oikein toimi. Ja kun pärstä on kaikin puolin ruma, ei sitä yksi ihottuma enää hirveästi pahenna.

Vierailija
20/22 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi