Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27 vuotias, millainen on elämäntilanteesi?

Vierailija
23.08.2016 |

-89 syntyneet (tai loppuvuodesta -88), millainen on elämäntilanteenne? :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin -09 kokiksi. Nyt vakityössä, kaksi lasta, naimisissa. Asutaan vuokralla, säästetään kokoajan oman ostoa varten. En nyt tiedä kuvittelinko elämääni tällaiseksi esimerkiksi kymmenen vuotta sitten, mutta ihan tyytyväinen olen.

Vierailija
22/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa (menossa naimisiin). Yksi lapsi ja toinen tulossa ;) omakotitalo ja vakityö. Elämässä kaikki kohdillaan ja olen onnellinen sekä kiitollinen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kaksi lasta, joiden kanssa olen ollut kotona vanhempainvapailla yhteensä 4 vuotta.

Ollaan naimisissa, yhdessä ollaan oltu 8 vuotta.

-07 valmistuin lukiosta, -10 ammattikoulusta, jonka jälkeen olin pari vuotta työelämässä ennen lapsia (sijaisuuksia).

Asutaan vuokralla ja säästetään omaan asuntoon.

Eletään ihan normia lapsiperheen arkea. Tällä hetkellä mietin palaanko hoitovapaan jälkeen omalle alalla töihin vai yritänkö vielä hakea jatkamaan opintoja. Nykyinen ala on ihan ok, mutta palkka melkoisen huono eikä ylenemismahdollisuuksia tule koskaan olemaan.

Vierailija
24/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistunut 2015, nyt vakitöissä. Naimisissa, yksi lapsi. Omakotitalossa asutaan.

Vierailija
25/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1laspi, toinen tulossa, farmari, rivarinpätkä, mies (ei aviossa olla), juuri ollaan valittu kihlasormukset ja vuoden päästä naimisiin, työpaikka, missä tällähetkellä teen 50% työviikkoa. Rakastan mun elämää! Oikeasti.

Vierailija
26/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn toista korkeakoulututkintoa, koska edellinen ei työllistänyt. Hirvittää vähän, millä saan rahoitettua tutkintoni loppuun. Mutta sitten kyllä pitäisi töitä löytyä, kun sen teen. Avopuoliso, yksi lapsi ja omistusasunto. Melko köyhäilyä tämä on, mutta silti olemme onnellisia. Parikymppisenä kärsin masennuksesta, oli syrjäytymisriskiä ja elämän suunta hukassa. Siihen nähden olen todella onnekas. Koskan ei ole liian myöhäistä kääntää elämänsä suuntaa.

Vierailija
27/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin viime vuonna yliopistosta. Sain kolmen kuukauden työttömyyden jälkeen määräaikaisen viran valtiolta ja tänä kesänä vakituisen. Asun vuokrayksiössä ja poikaystävö omassaan. Tarkoitus on muuttaa jossain vaiheessa yhteen. Taloudellinen tilanteeni on todella hyvä ja olen tyytyväinen elämääni.

Vierailija
28/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa, kaksi lasta 0-6 vuotiaat. Vakkarityö omalta alalta. Omistusasunto. Hyvin menee. Olen onnellinen ja tehnyt niin paljon duunia tän hetkisen tilanteen eteen.

Vierailija
29/29 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajoneuvo- ja kuljetustekniikan insinööri, en työllistynyt alan töihin vaan jäin opiskeluaikaiseen työpaikkaani. Asun avoliitossa yliopistolla opiskelevan mieheni kanssa, olen yhden lapsen (1v) äiti ja odotan toista. Kaverit vielä lapsettomia (tahtomattaan) ja painavat kaikki lomatkin hulluna töitä.

Alunperin lapsena olin suunnitellut asuvani omakotitalossa, olevani oman alan töissä vakiduunissa, naimisissa ja jo kolmen lapsen äiti siinä 20-25v huitteilla. Ihan en onnistunut :D.