Mitä tekisit, jos mies kutsuisi sinut treffeillä kotiinsa ja löytäisit sattumalta hänen komerostaan seksinuken?
Siis jos oletetaan, että mies on vaikka vessassa ja sinä sillä aikaa hieman nuuskit huviksesi paikkoja.
Kommentit (9)
Muutaman tapaamisen jälkeen ehkä kehtaisin kysyä siitä.
No toiveeni seksin saannista nousisi kyllä korkeammalle. Vaikka en tosin tiedä vaikuttaako seksinuken omistaminen siihen miten helppo mies on. Voi olla että asia on päinvastoin.
Hihittelisin hetken itsekseni ja antaisin olla.
Pyytäisin nuken mukaan kimppaan :) Tai no ei, vain mielikuvituksessani toimisin noin - jos totta puhutaan, en viitsisi tunnustaa nuuskineeni miehen kaappeja. Ja jos oikein totta puhutaan, niin aikuisten oikeasti en olisi niitä komeroita edes nuuskinut, ei semmoinen minua edes kiinosta ja se olisi kovin huonoa käytöstä. Mutta tyrmäyksen viimeinen niitti tulee kyllä siinä, että aivan aikuisten-aikuisten oikeesti en edes missään olosuhteissa osaa kuvitella eksyväni jonkun vieraan miehen asuntoon. Kyllä nyt lässähti tämä mielikuvitusrakennelma kerta kaikkiaan.
Minä en sattumalta nuuski kenenkään nurkkia. Kunnioitan yksityisyyttä ja odotan samaa muilta.
Jaa-a? No mitä pitäisi miettiä?
Terv. kolmen tekokyrvän/dildon omistaja
Ehdottaisin seksiä mun kanssa kun tulee pois sieltä vessasta.
Käskisin näyttää miten kyseinen lelu toimii käytännössä jos suoriutuu mallikelpoisesti niin sit ehkä pantaisiin