Kuolen nauruun. 20-vuotias naispuolinen työkaveri on alkanut meditoimaan.
On myös alkanut lukemaan kaikenlaisia henkisestä kasvusta kertovia kirjoja ja meditoimaan. Haluaa kuulemma löytää "sisäisen rauhan" ja opetella olemaan läsnä tässä hetkessä. Pitää henkisiä arvoja tärkeämpinä kuin materialistisia. Väittää kirkkain silmin, että hänen mielestään elämässä ei tarvitse saavuttaa tai omistaa tiettyjä asioita eikä omistaminen tee onnelliseksi.
Siis 20-vuotias?? Kun kyse noin nuoresta, en kykene ottamaan tosissani. Lapsellista ehdottomuutta, hetkellistä 'hurahtamista' ennen seuraavaa hurahdusta. Eri asia, jos ihminen on jo elämää kokenut ja nähnyt ja sittemmin alkanut elää hieman 'erilaista' elämää. Siihen on silloin vankat perusteet, kaikki ei ole niin ehdotonta elämänkokemuksen myötä, eikä kyse ole 'muotioikusta'.
En siis voi muuta kuin nauraa ivallisesti ja todeta, että katsotaan sitten 10 vuoden päästä. Nuorten pitäisi jättää ajatteleminen meille kokeneemmille. :D
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En siis voi muuta kuin nauraa ivallisesti ja todeta, että katsotaan sitten 10 vuoden päästä. Nuorten pitäisi jättää ajatteleminen meille kokeneemmille. :D
Koskas se alkaa?
realisti kirjoitti:
Olen samaa mieltä että liian nuori tuollaiseen.
Kyllä sitä pitäisi hieman nähdä maailmaa ja olla kunnianhimoa. Kerätä kokemusta sosiaalisista tilanteista ja eri elämänkokemuksista. Käydä siellä kaidalla tiellä ja tulla takaisin. Edes vähän edellä mainittuja. Sen jälkeen olisi sitä kerättyä viisautta, ja olisi nähnyt myös "toisen puolen". Suoriutumisen ja materialistisen elämäntyylin jossa on mukana hieman kärsimystä.
Tuossa on vaarana että todellisuudentaju alkaa himmetä. Kaikki ei ole sitä La La-ihmemaata josta spirituality videoissa puhutaan.
On myös totta että siitä puhe mistä puute. Kysy häneltä että "haluaisitko olla rikas?", epäilen että ei vastaa "ei".
Kokeilin itsekin meditaatiota ja hengellisyyttä, halusin että henget "spirit guide" ottaisivat yhteyttä. Mitään yliluonnollista en ole tähän päivään mennessä nähnyt. Se on karu realiteetti. Ja tämä hengellisyys tulee varmasti olemaan iso buumi seuraavan 5v sisällä.
Ikishän (eli ap) ei ole noita tehnyt ikinä. Hänhän perusti perheen 18v. Ei siinä maailmaa nähty eikä kokemuksia kerätty, jollei vaipparallia laske sellaiseksi.
Mjaa. Onneks tää on sun ongelmas, eikä sen nuoren. Jokainen onneksi saa elää elämäänsä niinkuin haluaa.
realisti kirjoitti:
Olen samaa mieltä että liian nuori tuollaiseen.
Kyllä sitä pitäisi hieman nähdä maailmaa ja olla kunnianhimoa. Kerätä kokemusta sosiaalisista tilanteista ja eri elämänkokemuksista. Käydä siellä kaidalla tiellä ja tulla takaisin. Edes vähän edellä mainittuja. Sen jälkeen olisi sitä kerättyä viisautta, ja olisi nähnyt myös "toisen puolen". Suoriutumisen ja materialistisen elämäntyylin jossa on mukana hieman kärsimystä.
Tuossa on vaarana että todellisuudentaju alkaa himmetä. Kaikki ei ole sitä La La-ihmemaata josta spirituality videoissa puhutaan.
On myös totta että siitä puhe mistä puute. Kysy häneltä että "haluaisitko olla rikas?", epäilen että ei vastaa "ei".
Kokeilin itsekin meditaatiota ja hengellisyyttä, halusin että henget "spirit guide" ottaisivat yhteyttä. Mitään yliluonnollista en ole tähän päivään mennessä nähnyt. Se on karu realiteetti. Ja tämä hengellisyys tulee varmasti olemaan iso buumi seuraavan 5v sisällä.
Mitä ihmettä? Ei meditaatiossta ole kysymys mistään yliluonnollisesta.
Ehkä ap:n työkaveri on jo nyt kypsempi kuin ap, jota kovin häiritsee se että joku tekee toisin kuin ap itse. Elä ja anna muiden elää.
Sinun kannattaisi alkaa treenata oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap:n työkaveri on jo nyt kypsempi kuin ap, jota kovin häiritsee se että joku tekee toisin kuin ap itse. Elä ja anna muiden elää.
Kyllä meditaatioon liittyy hyös hengellinen komponentti.
Omasta mielestäni on kahden tyyppistä meditaatiota. Toinen tyyppi on ns. rauhoittumis-meditaatio. Pitkä työpäivä, monta rautaa tulessa, varaat itsellesi 30min etkä ajattele mitään työhön liittyvää tuona aikana.
Se toinen puoli on taas hengellisyyden tavoittelemista. Kaikki on yhtä. Kolmas silmä, chakrat jne. Siirrytään vegaani-diettiin jotta tulee mahdollisimman kevyt olo hengellisesti.
Pistät googlen "Pineal gland opening", niin hakutuloksista suurin osa käsittelee meditaatiota. Tämä pineal gland eli käpyrauhanen on ainakin väitetysti ihmisen avain korkeampaan tietoisuuteen ja ulottuvuuksiin.
Karkaa nopeasti käsistä tämä touhu, ja kaupallisuus tulee vastaan. En ole ainakaan itse saanut yhteyttä korkeampiin tietoisuuksiin :S
Oman aurani pystyn näkemään ja se on jännä!
realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meditaatioon liittyy hyös hengellinen komponentti.
Omasta mielestäni on kahden tyyppistä meditaatiota. Toinen tyyppi on ns. rauhoittumis-meditaatio. Pitkä työpäivä, monta rautaa tulessa, varaat itsellesi 30min etkä ajattele mitään työhön liittyvää tuona aikana.
Se toinen puoli on taas hengellisyyden tavoittelemista. Kaikki on yhtä. Kolmas silmä, chakrat jne. Siirrytään vegaani-diettiin jotta tulee mahdollisimman kevyt olo hengellisesti.
Pistät googlen "Pineal gland opening", niin hakutuloksista suurin osa käsittelee meditaatiota. Tämä pineal gland eli käpyrauhanen on ainakin väitetysti ihmisen avain korkeampaan tietoisuuteen ja ulottuvuuksiin.
Karkaa nopeasti käsistä tämä touhu, ja kaupallisuus tulee vastaan. En ole ainakaan itse saanut yhteyttä korkeampiin tietoisuuksiin :S
Oman aurani pystyn näkemään ja se on jännä!
No, itse en ajattele, että hengellinen on sama asia kuin yliluonnollinen eli paranormaali.
Kertoo kyllä myös siitä että nainen on sujut itsensä kanssa ja "maanläheinen". Kunhan ei vie liian pitkälle tuota.
Usein raha tuo onnea, jos ei muuta niin taloudellista turvaa. Eivät rikkaat ihmiset mitään onnettomia kitupiikkejä ole.