Jokaisella parikymppisellä kaupan kassalla on nykyään tekoripset
Ja mä kun olen luullut, että ne on hirveän kalliit, mutta ei kai sitten.
Kommentit (28)
Joo itsekin kiinnitän huomiota näihin vanhoihin käsikäyttöisiin kassoihin joiden kylkeen on liimattu tekoripset. Joskus niissä on myös tekohuulet. Kaipa sillä koitetaan piristää ja ehostaa kulunutta ilmettä.
Minulla maksoi uudet 100 € ja 54 € huolto. Entäpä, jos on tuttuja/kavereita, jotka tekevät edullisesti? Mihin sä tässä oikein pyrit?
Tekoripset eivät ole kalliit kuten joku sanoi monet laittavat niitä toisilleen ja moni tilaa vielä ulkomailta niin saa halvemmalla.
No ei ole lapsia tai oikeastaan muita kustannuksia niin on varaa käydä ihan ammattilaisellakin.
Mulla on yks luokkalainen, jolla on niissä ripsissä vielä joitain pieniä koruja? kiinni. Kertoi, että maksoi satoja euroja kun Virosta haki :D Siis oikeestiko naiset satsaa tuommoisiin?
Puhutaanko täällä nyt tekoripsistä, jotka maksaa muutaman euron/pari ja liimataan päiväksi ja poistetaan illalla vai ripsipidennyksistä?
Minusta aivan sama,vaikka kassoilla olisi päässään irtosarvet ja korvissa vilkkuvalot,kunhan sen hommansa hoitavat ja jono kassalla etenee.
Sori, tarkoitan ripsienpidennyksiä, mutta ovathan nekin tekoripset. ap
Täällä ei ole kaikilla. Ei ole kovin monella.
Ne on vain hirveät ja halvan näköiset.
Jos olisikin hiukan luonnollisemman näköiset ripset, mutta kun monilla nuorilla on sellaiset katuharjat ripsinä, että näyttävät ihan pimeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pidennyksistä puhutaan.
Puhukaa sitten asioista niiden oikeilla nimillä. Ymmärrettävää ettei ukot näistä tajua, mutta hävetkää nyt akat kun ette edes korjaa vaan puhutte itsekin tekoripsistä! Ihan eri asia.
Tekoripset, tekohuulet, tekotissit, tekokynnet, tekoperseet. Niistä on pienet tytöt tehty. Pienen, pienen, pienet...
En ymmärrä miksi tuollaiset tytöt ja naiset ei uskalla olla luonnollisina ja käyttää ehostukseen vähän meikkiä, jos tarve.
Kyllä se oma hyvä olo täytyisi rakentua itsensä hyväksynnällä. Ei muovilla. Sen ajan voisi käyttää vaikka... muiden auttamiseen, itsensä sivistämiseen, liikuntaan, keskusteluun. Niistä rakentuu hyvä mieli!
Luonnolliset ois tosiaan nätit mutta ku pitää heti olla oikein kunnon tuksu-ripset. sille liimalle voi allergisoitua pahasti ajan kanssa. Mullekin kävi niin.
Ne on useilla nuorilla naisilla vieläpä yliampuvat harjakset.
Oon huomannu saman! Just eilen kauhistelin kun jossain fb-ryhmässä joku esitteli kiinasta tilaamiaan katuharjaripsiä... Siis eikö ihmiset ymmärrä että sellaset näyttää aivan övereiltä ja tosi mauttomilta?
Ei ne ole. Monet nuoret laittavat toinen toisilleen tekoripsiä, rakennekynsiä jne. Kalliiksi toki tulee, jos käy laitattamassa ne jossain ammattilaisella.