Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä naapureita jotka ei moikkaa?

Vierailija
23.08.2016 |

:)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon semmoinen. En tunne ketään, niin mitäs sitä moikkailemaan.

Vierailija
2/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Luojan kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta muutti pois muutama viikko sitten. Kanniskeli vastasyntynyttä lastaan muuttoauton ympärillä nenä pystyssä (kirjaimellisesti) ja hapan ilme kasvoillaan ja teeskenteli vielä viimeisen kerran, ettei nähnyt ohi kulkevia naapureita.

Vierailija
4/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vaan yks moikkaa, mä moikkaan kaikkia. Typerä olo on tullu ku oon ite sanonu "moi", mut kukaan ei oo vastannu takasin. :D Edellä mainituille oon tosin lopettanu moikkaamisen.

Vierailija
5/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yksi happaman näköinen keski-ikäinen täti, joka kääntää päänsä nokka pystyssä toiseen suuntaan kun pihalla vastaan kävelee. Kerran tosin kun meidän rapun edessä oli muuttokuorma, avasi täti suunsa ja kysyi toiveikkaan kuuloisena että "ai, oletko muuttamassa?" Hymyilin vaan leveästi että enpä ole :) En tosiaan tiedä mitä pahaa olen tälle yhdelle naisihmiselle tehnyt.

Vierailija
6/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Vaan yks moikkaa, mä moikkaan kaikkia. Typerä olo on tullu ku oon ite sanonu "moi", mut kukaan ei oo vastannu takasin. :D Edellä mainituille oon tosin lopettanu moikkaamisen.

Mitä turhaan. Se joka ei tervehdi takaisin on se typerä ja moukka, et sinä.

Vierailija
7/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nuori ujon oloinen tyttö. Moikkaan silti aina jos hän vaikka rohkaistuisi. Kaikki muut naapurit moikkaavat ja rupattelevetkin useasti muutaman sanan.

Vierailija
8/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta minä moikkaan heitä silti sitkeästi. Lapsi joskus tätä ihmettelee, mutta mä sanon että kohteliaisuus ei maksa mitään.

Vierailija
9/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse moikkaa, koska ei ole voimia. Mulla on asperger, sitä et näe minusta päällepäin. Sosiaaliset tilanteet pienissäkin määrin ovat erittäin väsyttäviä. Haluan kotini ympäristössä kulkea rauhassa, enkä kykene joka kerta asunnosta poistuessani olemaan "sosiaalisessa valmiustilassa". Omakotitalo olisi paras vaihtoehto mutta siihen ei rahat riitä. Moikkaan joskus harvoin jos olen poikkeuksellisen pirteä, normaalisti en ole koskaan. Tämä ahdistaa minua itseänikin, mutten oikeasti vain jaksa. Arkielämäkin on tosi haastavaa. Meitä on paljon, tällaisia rajoitteita ei vain näe ulospäin.

Vierailija
10/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, kaksi kuuskymppistä jotka vain mulkkaa vihaisesti. Samoin jotain nuoria jotka kattoo mutta ei morjesta.

Vierailija
11/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa outoa.. Asutko Helsingissä?

Vierailija
12/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä katson silmiin ja hymyilen. Sanon moi, jos naapuri vastaa hymyyn. Jotkut vastaa, muutama on sellainen, että menee seiniä pitkin ja katselee taivaisiin, ettei vaan tarvitse moikata.

Vierailija
13/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eikä heti muistu mieleen naapureita, jotka eivät olisi tervehtineet.

Vierailija
14/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta minä moikkaan heitä silti sitkeästi. Lapsi joskus tätä ihmettelee, mutta mä sanon että kohteliaisuus ei maksa mitään.

2 vuoden sinnikkään tervehtimisen jälkeen samassa rapussa asuva talonmiehemme tervehti minua :)

Vierailija
15/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en moikkaa. En tunne ketään tästä rapusta, enää, vaihtuvuus on suht iso. Ja toisekseen inhoan kaikkia naapureitani syvästi ja toivonkin, että pääsen pian muuttamaan tästä pois näin 20 vuoden asumisen jälkeen.

Vierailija
16/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku alapeukuttaa systemaattisesti jokaisen viestin. Hiekkaa vitussa?

Vierailija
17/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pariskunta on asunut naapurinani kahdessa talossa. Ensimmäisessä jaksoin vielä itse tervehtiä postilaatikolla, tms. parin viikon jälkeen. Jutustelinkin kerran. Tässä toisessa talossa, jätän heidät huomioimatta, mutta tervehdin muita, jotka luulen, tietäväni pihapiirin asukkaiksi.

Vierailija
19/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkari urkkijaa ei juuri kannata moikata; eikä entistä naapuri joka tunkee uudelle asuinalueelle utelemaan. Eikä muuten uutta naapuria joka huutele entisen naapurin häirintöjä tahi jonkun naikkosen.

Vierailija
20/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi