Suosittele hyvä shampoo + hoitoaine naiselle, jolla kuivat, latteat ja kiillottomat hiukset
Kommentit (13)
Se tekee tuuheat ja kiiltävät ja taipuisat hiukset oikeasti. Kannattaa satsata.
Itse käytän fructis tuotteita ja kampaamon tuotteita (silloin kun vara ostaa...) Mutta esim. sunsilk tuotteita en voi käyttää ollenkaan. Tekevät hiuksistani " rasvaisen" näköiset. Kyllä se niin taitaa olla kokeilemalla löydät omasi. Sun tapauksessa kannattaa käyttää hyväkseen lehtien välissä tulevia kokeilupusseja, tulee halvemmaksi!
" halppis" merkeistä käytän lorealin shampoita ja fructista. Kampaamosta saisi parhaat tuotteet, mutta aina ei ole varaa.
10e maksoi kun eilen ostin uuden pullon
XZ:n suklaa-vanilja -shampoo ja hoito tosi hyviä,silikoonittomia,kannattaa kokeilla:)))
Tässä yksi hyvä vaihtoehto :)
http://jattasdiary.blogspot.com/2014/04/merisuolasuihke-hiuksille.html
Marokkolainen arganöljy, aivan mielettömän hyvä! Shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä
Mulle ainakin Doven shampoot ja hoitoaineet on tehneet ihmeitä :) Varsinkin kullanväriset ja turkoosit törpöt tästä tuotesarjasta on tosi ihania!
Viesti on vuodelta 2006. Jos ei kunnollista shampoota ja hoitoainetta ole tähän päivään mennessä löytynyt, niin pesköön päänsä vaikka Mäntysuovalla ja juuriharjalla.
On järjenköyhyyttä nostella näitä ikivanhoja ketjuja ylös.
Moroccan oil tuotteet on todellakin maailman parhaat jokaiselle :)
Bonacurelle täältäkin ääni, mun lemppari kampaamosarjoista. Mut ei kannata Suomen hintoja niistä maksaa, osta melkein puolet halvemmalla FeelUniquesta tai BeautyBaysta.
Tähän täytyy kommentoida, että se on ihan BULLSSSSHHITTIÄ että kannattais pestä tukka ensin hoitoaineella ja sitten vasta shampoolla - pirun sähköseks tuli ainakin mun tukka. Vai onko jollain toiminu??
mutta joskus tarjouksesta saa halvalla. Esim. hairstoresta