Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äkkiä vinkkejä!!
03.03.2006 |
12 vuotiaan pojan synttärikakun koristelemiseen?
Nallukat ei käy, tarvis saada jotain muuta..
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja täytän niin että kansi jää pallomaisesti koholleen..
Meillä oli juuri " futissynttärit" 10-vuotiaalla, täytekakku oli puolipallon mallinen ja lakristimatosta leikkasin kuviot. Harkitsin eka myös lakunonparelleja, mutta nehän levisivät joka paikkaan... onneksi tein ensin harjoituskappaleen :)
Ohjelmana oli mm. speden speleistä tuttu nilkkaan kuminauhalla kiinnitetty pallo, jota potkimalla yritettiin keiloja kumoon.
Alue: Aihe vapaa
tuli mieleen että onko kukaan koskaan tehny jalkapallon näköistä kakkua? mahtaako 0nnistua?