Mies sanoi että häntä hävetti kaverinsa juhlissa kun söin ja join "miehekkäästi"
En siis todellakaan röyhtäile, ahmi tai puhu ruoka suussa. Juhlissa muut naiset olivat ottaneet salaattia ja lohkoperunoita, juomaksi kuoharia. Minä otin grillistä makkaran ja naudan fileen + olutta. Kotimatkalla hän sanoi, että minua sai hävetä ja kaverinsakin olivat naureskelleet että on siinä mahtava ruokahalu naiseksi. Mitä mieltä, oliko tuossa jotakin ihmeellisen miehekästä/hävettävää?
Kommentit (58)
Olutta juova ja makkaraa possuttava nainen nyt vaan on jotenkin kamala. Ei ole vaikea arvata, että olet aika tuhti henkilö.
3, no olen mutta niin oli osa niistä salaattia närppivistä naisistakin. Vetävät sitten ilmeisesti kotona katseilta piilossa niitä makkaroita?
ap
Tulee kyllä kuvottava mielikuva miehestä. Itse en pystyisi olemaan tyypin kanssa, joka tuolla tavalla normittaa mitä nainen saa tehdä ja mitä ei. Seuraavaksi sinua vaaditaan myös varmaan olemaan seurassa puuttumatta miesten keskusteluun, vaan sinun täytyy istua hiljaa ja näyttää nätiltä.
Mäkin olisin ottanu maggaran ja ölleä. Ai kun alko tekeekin mieli maguraa :) siinäpähän häpeilee sun miehes. Ihan sama. Älä välitä.
En ymmärrä, miksi juhlissa tarjotaan makkaraa ja olutta, jos niiden syöminen on kerran "kamalaa possuttamista". Tarjotaan sitten vain salaattia ja cavaa kaikille.
Tuollaisen arvomaailman miestä en huolisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olutta juova ja makkaraa possuttava nainen nyt vaan on jotenkin kamala. Ei ole vaikea arvata, että olet aika tuhti henkilö.
No mitäs naiset saavat syödä että se sinua miellyttää? Vai olisiko kuitenkin niin, että naiset ei pääsääntöisesti syö muita miellyttääkseen, vaan täyttääkseen mahansa hyväksi kokemallaan ruualla =)
Vierailija kirjoitti:
Täällä maistuu olut (mielellään Karhu), makkara sekä pihvi, viskikin maistuu. Painoindeksi on 19,5. Että niin tuhti ihminen.
Jotenkin tuli sellainen mielikuva että aloittaja on läski. Eli puolustelee ahmimistaan ottamalla esille tasa-arvon.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan olutta ja makkaraa.
En juo muuta alkoholia kuin olutta ja viskiä, joskus harvoin viinaa.
Makkaraa pitää aina olla kun grillataan!
Terv. Nainen 175cm/56kg
Ei nyt mitenkään miehekästä tai hävettävääkään sun kannalta, miehen kannalta oli, minkäs teet. Mä olen sen verran ujo tai jotain, että olisin ottanut salaattia ja sen pihvin, en olisi liikaa erottunut joukosta :)
Monestihan näkee isokokoisia naisia jotka eivät syö yhtään mitään juhlissa, tai juuri jotain salaattia. Sitten ylipainoa kuitenkin monta (kymmentä) kiloa. Mää ainakin syön juhlissa sitä mitä haluan syödä, enkä mieti onko tämä naisten vai miesten ruokaa. Surullista jos pitää tyytyä pureskelemaan jotain porkkanaa nurkassa vaikka mieli tekis ottaa pihviä.
Voin vannoa että kaikki niistä salaattinaisista kävi grillin kautta kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuli sellainen mielikuva että aloittaja on läski. Eli puolustelee ahmimistaan ottamalla esille tasa-arvon.
Jotenkin tuli tästä viestistä sellainen mielikuva, että sen kirjoittajalla ei ole mitään muuta elämää kuin purkaa omaa pahaa oloaan vittuilemalla netissä.
Enemmän minua nolottaisi "naisellisesti" salattia närppivä nainen, joka ei voi juoda olutta vaikka pitäisi sen mausta siksi, että se "on miehekästä" Millä kivikaudella tuo ap:n mies elää?
Monet miehet tykkää siitä, että nainen osoittaa nauttivansa elämän nautinnoista :) Se lupailee hyvää.
Kaksoisstandardi naisille. Julkisesti närpitään salaattia ja kotona voi sitten juoda olutta ja piereskellä?
Koko porukka taitaa olla sovinistista muka-hienoa porukkaa? Naiset ja miehet varmaan pysyttelivät eri porukoissa, naisten kesken juteltiin dieteistä ja muodista? Hyi helvetti, olisin lähtenyt karkuun heti. Miehelle olisin haistattanut vähän 2000- luvun tuoksahdusta.
Ja nauranut päin naamaa, että tuollaisesta kehtaa nolostua. Luultavasti menisi mies vaihtoon myös.
Siis etkö ottanut edes salaattia niiden lihojesi kanssa? Yök
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ja mitä tulee vihjailuihin siitä että salaatinnärppijät menee grillin kautta niin pyh. Itse en tykkää oluesta enkä makkarasta, joten syön muuta jos on tarjolla. En siis jätä olutta ja makkaraa väliin sievistelläkseni! T. Salaattinainen
Lukiko niissä ruoissa ja juomissa että "tämä vain miehille" ja "tämä vain naisille"?