Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksinpuute vaikuttaa sinuun vakaassa parisuhteessa

Vierailija
23.08.2016 |

Eli ei petä ja jätä juttuja tähän vaan ketjun asiaa.

"Kateellisena" luen juttuja, jossa tuo puute hukutetaan rahanteolla, ylitöillä tai harrastetaan maratonia tai muuta urheilulajia intohimoisesti, remontoidaan talo tai muulla "positiivisella" toiminnalla.

Itse lähinnä taannun ja "masennun" ja sitten sitä odottaa passiivisesti ja fatalistisesti milloinka sitä ehkä on seuraavaksi ja taas sitten kun sitä on, niin taas masentuu, kun on x päivien/viikon odotus edessä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin arvostus kumppania kohtaan siinä laskee ja pienet ärsyttävät asiat kasvaa kohtuuttomiin mittasuhteisiin.

Ei ole "vakaata parisuhdetta", jos jompikumpi turhautuu ja elää sammutetuin lyhdyin. On vain ajan kysymys, milloin vastaan tulee ihminen, joka vastaa tarpeisiin. (Ja kyse seksinpuutteen lisäksi usein myös muista vuorovaikutuksen ja "nähdyksi ja kuulluksi" tulemisen ongelmista)

Vierailija
22/25 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei vaikuta mitenkään. Jos ei olisi parisuhdetta, en kyllä viitsisi seksiä harrastaa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan masentua tai sitten provosoidun ja yritän saada (mieheltä) vaan enemmän.

Silloin mietin aina, että kuka hullu ei haluaisi seksiä päivittäin? Se on hauskaa, tuntuu hyvältä, auttaa nukahtamaan ja lähentää parisuhteessa.

N23

Muista, että seksin painokas vonkaaminen täyttää seksuaalisen ahdistelun tuntomerkit. Rikoslaissa on nykyään sellainenkin rikos. Parisuhde uhrin kanssa ei ole lieventävä asianhaara.

Vierailija
24/25 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten naisten kanssa te oikein pariudutte? Harmi kun itse olisin tällainen kuuma kissa, mutta olen sinkku, niin hukkaan menee enkä halua kenenkään varatun kanssa enkä edes yhdenillanjuttua koska moraali tallella. Olen varmaan aika harvinainen tapaus, mutta yksin mennään. Ymmärrän kokemuksesta kyllä miltä se tuntuu kun toinen panttaa, ja mies oli muutenkin täysin epäromanttinen.

Vierailija
25/25 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jos joku olet kuvottava läskiPOSSU