Mäkki, buger king hese vai scan burger
Kommentit (45)
En tiedä, ei ole kokemusta eikä varaa tuollaisiin. Jos kerran kymmeneen vuoteen jotain jostain grillikiskasta sais, eikä sekään varmaan ole hamppari silloin.
Burger King, ehdottomasti. Ennen BK:n tuloa Suomeen, Mäkkäri oli suosikki.
BK:ssa parhaat pihvit, Mäkkärissä parhaat ranskikset, ja Hesessä paras majoneesi.
Mäkki.
Olen pieniruokainen ja Happy Meal on juuri sopiva annos minulle :)
Burger King! Ylivoimaisesti parhaat hampparit. Mäkkärin tuotteet maistuu niihin verrattuna täysin keinotekoisille ja muovisille. Hesen hamppareissa on taas mun makuun liikaa majoneesia, ja ovat muutenkin löysiä.
Lisäksi Burger Kingin valkosipulidippi on taivaasta.
Ei mikään noista. Viimeksi söin pikaruokaa noin 10 kuukautta sitten.
Ruisleivän väliin tehty kokolihahampurilainen grillikioskilta. Mausteeksi vähän kurkkurelissiä ja sipulia. Ei ketsuppia. Syödään puoli kahden aikoihin yöllä hauskan illan jälkeen. Ei riidellä jonossa.
Siinä paras pikaruoka.
Haluan tietää mistä raaka-aineet tulee, joten siinä mielessä Hese. Mäkkärissä on puolalaista lihaa ja BK:n sivuilta ei löydy kirveelläkään tietoa, että mistä heidän lihat yms. tulee. Hampparit ovat kyllä hyviä. Ja SB:n sivuilla ei edes mainita mitään raaka-aineista tai anneta mitään infoa.
Mutta hyi ei kai kukaan ihan tosissaan syö mitään scan burger-sontaa? :X
Ei mikään enää, en ole käynyt roskaruokalassa yli kymmeneen vuoteen.
Ehdottomasti Scan burger. Isot tuotteet ja mielettömän hyviä.
Vierailija kirjoitti:
American Classic Diner
On kyl kans törkeen hyvää
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkki.
LOL älä viitti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkki.
LOL älä viitti :D
Happy Mealin hamppari on ihan kuiva! Mä meen heseen ja tilaan tavallisen hampurilaisaterian. Se juomakaan ei oo se valtava 0,4 l, joka on mahdoton juoda...
Max burger
http://www.max.se/sv/Maten/Meny/