Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä rahaa 4,62 eur...

Vierailija
23.08.2016 |

.. ja lapsilisä tulee perjantaina! Saan ostettua tänään sämpyläpussin ja jää vielä yli euro säästöön. Perjantaina tankkaan auton ja ostan oikeaa syömistä. Mites teillä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans odotellaan lapsilisiä... Tilit tyhjinä kuten myös ruokakaapit. Pitkiä on päivät perjantaihin asti!

Siis ei kai teillä lapset joudu näkemään nälkää???

Vierailija
22/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans odotellaan lapsilisiä... Tilit tyhjinä kuten myös ruokakaapit. Pitkiä on päivät perjantaihin asti!

Miksi on tilit tyhjinä?

Ollaan ostettu ruokaa, bensaa, maksettu sähkölasku, kiinteistöverot, jätemaksu, vesilasku, autoon piti ostaa joku osa, että sen sai korjattua ja katsastuksesta läpi... Ollaan siis eletty. Tai no, "eletty".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne varmaan näe sitä, mutta tuntee. (läppä)

Saa ne onneksi koulussa ruokaa ja oli tuolla vielä jotain jämäruokia, joilla ehkä just ja just pärjää perjantaihin. Mutta mitään ylimääräistä ei ole vaan leivätkin joutuu tosi tarkkaan miettiin, että montako pystyy syömään vai pystyykö ollenkaan...

Vierailija
24/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki kirjoitti:

1028,60€ oli tillä äsken + nuo muut tilit ~8000€

No en nyt tuolla juhlisi :D

Vierailija
25/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on omalla käyttötilillä noin 150 € ja yhteisellä ruokatilillä noin 100 €. Kyllä näillä pärjää helposti ensi viikon palkkapäivään asti. Minulla on myös säästöjä noin 4000 € ja meillä on puolison kanssa yhteisiä säästöjä muistaakseni 640 € (ne on tosin pääsääntöisesti varattu marraskuun Puerto Ricon matkaa varten). Tässä kuussa oli yksi iso huonekaluhankinta ja siitä syystä käyttötilillä noinkin vähän rahaa.

Vierailija
26/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko töissä? Asutteko keskellä metsää? Mikäli vastaus molempiin on kielteinen, kannattaisiko se auto laittaa vaikka seisontaan ja käyttää bussia/fillaria/omia jalkoja liikkumiseen paikasta toiseen?

Vierailija
27/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mielenkiintoista elää kun ei ole rahaa. Kuitenkin toivon ettei minua kohtaa se elämys.

Toisinaan on noita tiukan rahan kuukausia, niin mä olen huomannut nauttivani. Toki tiedän samalla, että se niukka raha on väliaikaista, että ehkä auttaa nautinnossa.

Silloin suunnittelen suht tarkkaan mitä ostan kaupasta. Kaupassa tarkastelen hinnat ja mietin tarkkaan, minkä tuotteen ostan. Niin ja lasken päässäni (!) kaiken ja teen itse ruokaa pitkän kaavan mukaan. Se on vaan hemmetin hauskaa ja nautinnollista. Eikä tarvii miettiä, että mihin rientoon menee. En mene, kun ei ole rahaa.

Mun extremeä.

Vierailija
28/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen löytyy, sillä käy kaupassa ja saa ruokaa ja vaippoja. Eipä pienituloinen onnistu säästämään kun ei ole mistä säästää. 10€ kk olis mukava saada säästöön.

Vierailija
29/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä on yhteensä 964,57 euroa. Siitä pitäisi vielä tällä viikolla ostaa lapselle kouluun veitset -130 euroa, pari kirjaa -100 euroa ja ladata hänelle kuukauden verran aikaa -24 euroa.

Eiköhän me pärjätä, lapsilisät tulee ja ensi viikolla tili.

Vierailija
30/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne varmaan näe sitä, mutta tuntee. (läppä)

Saa ne onneksi koulussa ruokaa ja oli tuolla vielä jotain jämäruokia, joilla ehkä just ja just pärjää perjantaihin. Mutta mitään ylimääräistä ei ole vaan leivätkin joutuu tosi tarkkaan miettiin, että montako pystyy syömään vai pystyykö ollenkaan...

Leipäjono, tai diakonissan juttusille, riippuu tietysti siitä missä asutte.

Vierailija
31/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilillä 12€ plus opintolaina joulukuuhun asti, mutta tän kuun osuuden (400€) olen jo käyttänyt, eli ei paljon hyödytä.

Vierailija
32/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mielenkiintoista elää kun ei ole rahaa. Kuitenkin toivon ettei minua kohtaa se elämys.

Tuohan se omalla tavallaan jännitystä elämämään,kun ei koskaan tiedä onko varaa ruokaan,ja jos on niin millaiseen.

AP:n kysymykseen:tilillä on 0,26 euroa,saan onneksi keskiviikkona rahaa.Kaapeissa on kuivaruokaa.Köyhien(miksei tietysti muidenkin)kannattaa hamstrata rahapäivänä hyvin säilyviä elintarvikkeita rahattomien päivien varalle.Tänään tarvitsee vain päättää teenkö kikhernekeittoa vai linssikeittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi