Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä rahaa 4,62 eur...

Vierailija
23.08.2016 |

.. ja lapsilisä tulee perjantaina! Saan ostettua tänään sämpyläpussin ja jää vielä yli euro säästöön. Perjantaina tankkaan auton ja ostan oikeaa syömistä. Mites teillä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sämpyläpussin? Saisit paljon ruokaisampaakin ostettua neljällä eurolla.

Vierailija
2/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset leivo itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ruokaisaa evästä on perjantaihin asti mutta ei sämpylöitä. Sämpylät edustavat minulle jet set -elämää :)

Vierailija
4/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1028,60€ oli tillä äsken + nuo muut tilit ~8000€

Vierailija
5/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä on vajaa 200e rahaa eikä kaupassa tarvi käydä ku vasta loppu viikosta. Eli on ruokaa ja vaippoja ja kaikkee mitä perus elämiseen tarvii kahden pienen lapsen kanssa.

Vierailija
6/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisia ollaan mutta toki aina muutamia tuhansia on säästöddä kun on lapsiakin. Turvallisempi elää näin.

Vierailija
7/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saman verran mutta ruokaa onneksi kaapissa eikä autoa. Sinuna leipoisin ja ostaisin jotain ruokatarpeita.

Vierailija
8/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli eile joku 22-vuotias opiskelunsa juuri aloittava, jolla on säästöjä kertynyt €60 000 ja eivät edes perittyä rahaa (ei tosin poissulje lahjoituksia). Pitäisikö meidän koettaa saada häneltä vinkkejä raha-asioiden hoitamiseen?

Vierailija
9/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Muistin, että minulla on palautuspulloja kesältä ainakin kahden euron edestä! Aika rehvakas olo. -ap

Vierailija
10/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa yhteensä noin 700 tällä hetkellä ja perjantaina lapsilisät ja miehen tilipäivä. Sitten onkin sellainen 5200 mutta hirveä pinkka laskuja odottamassa. Viikon päästä mun tili, 2000+500 vuokratuloja. Luulisi että pärjätään mutta meillä on paljon kuluja.

Vierailija
11/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan mielenkiintoista elää kun ei ole rahaa. Kuitenkin toivon ettei minua kohtaa se elämys.

Vierailija
12/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan, paljonko käyttötililläni on rahaa, arvelisin että noin 7000 euroa. Kotona on valtavasti ruokaa, koska ostan sitä aina liikaa. Jos lähistöltä löytyisi joku nälässä oleva, niin voisin lahjoittaa hänelle kassillisen keksejä, nuudeleita, tonnikalaa, suklaata yms. Autoa minulla ei ole, eikä edes ajokorttia. Ai niin, olen muuten pitkäaikaistyötön.

Vierailija
13/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä noin 50€ ja palkkapäivä 31.8. Bussilippu ladattu, laskut maksettu eli ei hätää. Pärjään 7 päivää hyvin tuolla summalla. Kaapissa kaikkea kuivaruokaa. Linssejä, erilaisia puutohiutaleita, mysliä ym. Ostan tuolla rahallani vaan maitoa ja kasviksia. En juuri syö lihaa.

Vierailija
14/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 0.28€. En voi vieläkään ymmärtää työttömien kadehtimista!

Vierailija
15/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilillä noin 50€ ja palkkapäivä 31.8. Bussilippu ladattu, laskut maksettu eli ei hätää. Pärjään 7 päivää hyvin tuolla summalla. Kaapissa kaikkea kuivaruokaa. Linssejä, erilaisia puutohiutaleita, mysliä ym. Ostan tuolla rahallani vaan maitoa ja kasviksia. En juuri syö lihaa.

Millainen palkka ja menot sulla on kun on noin vähän rahaa tilillä?

Vierailija
16/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans odotellaan lapsilisiä... Tilit tyhjinä kuten myös ruokakaapit. Pitkiä on päivät perjantaihin asti!

Vierailija
17/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000euroa on velkaa ja ei penniäkään rahaa, ei ole myöskään työpaikkaa, en ole työkkärinkortistossa ja en saa toimeentulotukea. Mikäs tässä.

Vierailija
18/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans odotellaan lapsilisiä... Tilit tyhjinä kuten myös ruokakaapit. Pitkiä on päivät perjantaihin asti!

Miksi on tilit tyhjinä?

Vierailija
19/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mielenkiintoista elää kun ei ole rahaa. Kuitenkin toivon ettei minua kohtaa se elämys.

Itse olen sen "elämyksen" kokenut, ei tosiaan ollut kivaa. Exän kanssa kummallakaan ei ollut töitä, mutta painosti muuttamaan kanssaan tai suhde päättyisi, ja minä arkana 18-vuotiaana sitten taivuin tähän ja muutin vanhempieni luota hänen kanssaan asumaan.

Ei riittänyt vain se, että raha oli todella tiukalla, vaan tämä jätkä oli helvetinmoinen törsääjä jolla ei mitään realiteettia rahan käytössä. Esim. ruokaan oli varattu muutama kymppi rahaa koko viikolle, no tämä käy kaupassa ja ostaa mm.tölkkimehuja, pakastevoipatonkeja, muutaman pakastepitsan, karkkia etc. niin että siinä meni sitten viikon ruokabudjetti yhden päivän mässyihin. Ja tietty kiukutteli kuin pikkulapsi, kun sen jälkeen tosiaan ei ollut mihinkään rahaa.

Muistan edelleen kuinka rahattomuyden takia söin riisiä sellaisenaan.. Makua sai kyllä kun viskoi keitinveteen mausteita, mitä nyt sattuikaan kaapissa tuurilla olemaan.

Kaupassa oli lohdutonta käydä, kun katsoi saippuapullojen hintoja ja edes siihen halvimpaan mahdolliseen ei meinannut rahat riittää.

Itse vietin päivät pitkät kirjastossa koneella työhakemuksia lähettäen ja lopulta onneksi tärppäsi. Työpaikan saamisen jälkeen itsetuntokin kohosi sen verran, että sain jätettyä sen luuserin.

Jäljet tuo episodi jättänyt niin, että stressaan rahasta äärimmäisen paljon vaikkei huolta olisikaan.

Vierailija
20/32 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vokkiin syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi