Vaimo ei suostu pitämään suupalloa
Minua niin kovin kiehtoo ajatus suupallo vaimoni suussa seksin aikana, mutta hän ei suostu edes kokeilemaan sitä vaikka olen ilmaissut minkälaista nautintoa se tuottaisi minulle, kun näkisin pallon hänen suussaan.
Perjantaina kävin hakemassa pallon postista ja koko viikonloppu on mennyt mankuessa eikä suostu.
Miten saisin suostuteltua vaimon pitämään suupalloa suussaan edes kerran, mutta mielellään useamminkin?
Kommentit (37)
Kokeile ihan omenaa tai greippiä. Jos vaimo on kova syömään varmaan ei pane pahakseen ehdotusta. Viimeinen keino: Mignon-muna. Peukkuja!
Veikkaanpa, että useimmat ihmiset eivät tykkää mistään suupalloista. Suupalat kyllä kelpaa.
No, käy kauppaa. Sinä laitat anustapin, jos hän suostuu kokeilemaan. Jos ei auta, korota tarjousta: sinä otat piiskaa ja strap-onia, jos hän suostuu kokeilemaan.
Tunge se pallo omaan suuhusi. Jos vaimon mielestä näytät nauttivan siitä suunnattomasti, ehkä hän haluaa itsekin kokeilla.
Tunge se pallo omaan kurkkuusi. Tai vaikka aunukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tunge se pallo omaan kurkkuusi. Tai vaikka aunukseen.
Eka aunukseen ja sitten suuhun. Omaan suuhusi.
Tarjoamalla riittävän hyvää vastapalvelukseksi... epäilen vain että ei sinulta taida sellaista löytyä.
Mikä ihmeen pallo? Onko tämä joku huono käännös? Balls?
Vierailija kirjoitti:
Tunge se pallo omaan suuhusi. Jos vaimon mielestä näytät nauttivan siitä suunnattomasti, ehkä hän haluaa itsekin kokeilla.
No minä kokeilin tätä palloa omassa suussani ja katsoin itseäni vessanpeilistä eikä se ollut mitenkään kauheaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Tarjoamalla riittävän hyvää vastapalvelukseksi... epäilen vain että ei sinulta taida sellaista löytyä.
Vaimolle on rakennettu omakotitalo eikä voi pitää yhtä hemmetin palloa suussa?! ap
No ei oo sullakaan kaikki inkkarit kanootissa. 😲
Kopitelkaa hetki, kunnes vaimoasi alkaa haukotuttamaan. Sitten heität sen suoraan suuhun ja jatkatte siitä. Toinen vaihtoehto on suututa hänet pallottelun aikana niin, että hän alkaa huutaa suoraa kurkkua...
Vierailija kirjoitti:
No ei oo sullakaan kaikki inkkarit kanootissa. 😲
Eikä kaikki pallot suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle on rakennettu omakotitalo eikä voi pitää yhtä hemmetin palloa suussa?! ap
Sitähän mä sanoin että sulla ei ole sellaista tarjota joka vastaisi tuota palloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kokeilin tätä palloa omassa suussani ja katsoin itseäni vessanpeilistä eikä se ollut mitenkään kauheaa. ap
Kiihotuitko itsestäsi?
Minua niin kiehtoo ajatus sitoa ilmastointiteipillä suukapula tyhmien miesten suuhun ja vetää viholaissäkki näiden päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotuitko itsestäsi?
No jonkin asteista kiihotusta oli havaittavissa, mutta ei mitään sen tapaista mitä tämä suupallo tuottaisi minulle jos saisin nähdä sen vaimoni suussa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saanut orkkuja tai muutenkaan nauttinut siitä suunnattomasti, mutta kuvittelit vaimosi yhtäkkiä haluavan sitä suuhunsa? Koska se kävi sinun suussa?
Oletko ajatellut, että vaimollasikin voi olla haaveita seksin suhteen ja se ensimmäinen ei välttämättä ole harrastaa seksiä pallo suussa. Jos edes kysyisit, mikä saa hänet syttymään saattaa hänkin joskus miettiä jotain sinun nautintoasi.
Jos se tykkää enemmän nielemisestä?
Minua kiehtoo ajatus vaimollani suupallossa suunnilleen kaiken aikana.