Kasvisruoka ei ole riittävän ravitsevaa
Mikä veget eivät tätä ymmärrä. On eri asia ruokkia 50 kiloinen vege nainen ja 100 kiloinen mies kasviksilla.
Kommentit (62)
Höpöti löpöti. Syökää lisää papuja niin sitä protskuakin on tarpeeksi. Liha on pelkkä lisuke.
Miksi veget eivät näe omaa tyhmyyttään. Ei miestä ole luotu elämään millään kurpitsa keitoilla.
Veget ei yleensä ole läskejä niin ei tarvii miettiä minkään satakiloisen sotanorsun ruokkimista.
Saa se satakiloinen ihrakasa ruokkia ihan itse itsenä hookoon sinisellä
Eroaahan se, vaikka ruokkis lihalla. Ero on kuitenkin vain määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöti löpöti. Syökää lisää papuja niin sitä protskuakin on tarpeeksi. Liha on pelkkä lisuke.
Vatsani ei tykkää pavuista, mutta se tykkää lampaan ulkofileestä, kanasta ja naudasta, sekä riistasta.
Sitä voi syödä aika runsaasti. Ei kasvisruoka ole ituja ja siemeniä. Sitä on myös pasta, peruna, porkkanat, lanttu, kaali, nauris, herneet, marjat, hedelmät...en ole itse kasvissyöjä, mutta tykkään syödä kasviksia. Tänään mulla oli eväänä perunoita, juurespihvejä (vegaanisena versiona, jäi juhlista yli), parsakaali-kukkakaalilisuketta ja vihersalaattia sekä banaani. Hyvin lähti nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Veget ei yleensä ole läskejä niin ei tarvii miettiä minkään satakiloisen sotanorsun ruokkimista.
No hookoon sininenhän on Suomen kansallis vihannes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsani ei tykkää pavuista, mutta se tykkää lampaan ulkofileestä, kanasta ja naudasta, sekä riistasta.
Joka luonnollisesti ei liity mitenkään kasvisruoan ravitsevuuteen.
Tosimies tarvitsee kunnon rasvaista lihaa eläkseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kun se ei ole tarpeeksi ravitsevaa, kuten mainitsemani lihat ovat.
meatlover kirjoitti:
Vegaani = tyhmä.
Suora korrelaatio älykkyyden kehittymiselle on havaittu liharuoan yhteydessä. Samaa ei voi sanoa vege ruuista.
Juu ei. Ei ole yhtäkään vegaani painonnostajaa eikä muutakaan urheilijaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Lihasta melkein kaikki. Ehkäpä kaikki eivät ole kuten sinä?
Ei kellään lähde nälkä, jos syö pelkkää vihreää salaattia ja jotain ituja. Kasvisruoka on täyttävää ja ravitsevaa, jos siinä on kaikki tarvittavat ravintoaineet. Proteiinia ja rasvaa siis myös reilusti mukaan. Papuja, linssejä, pähkinöitä, öljyjä yms.
Aika moni miespuolinen kehonrakentaja ja lihaksikas Hollywood-miesnäyttelijäkin on kasvissyöjä, useimmat jopa vegaaneja. Eli ihan hyvin pärjää, jos vain tietää miten rakentaa monipuolinen ruokaohjelma. Kaikilla vähä-älyisillä makkaranmussuttajilla ei vain ymmärrys riitä, kun on niin tottunut siihen mamman tai emännän valmistamaan helppoon ja yksipuoliseen ruokaan.
Mitä jos olen allerginen pähkinöille, useille kasviksille ja hedelmille? Minulla on siis koivun ristikkäisallergia ja se sisältää useita ruoka-aine allergioita. Pavuista maha täyttyy ilmalla. Ruokavalioni olisi vegaanina erittäin niukka...
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi syödä aika runsaasti. Ei kasvisruoka ole ituja ja siemeniä. Sitä on myös pasta, peruna, porkkanat, lanttu, kaali, nauris, herneet, marjat, hedelmät...en ole itse kasvissyöjä, mutta tykkään syödä kasviksia. Tänään mulla oli eväänä perunoita, juurespihvejä (vegaanisena versiona, jäi juhlista yli), parsakaali-kukkakaalilisuketta ja vihersalaattia sekä banaani. Hyvin lähti nälkä.
Joo, joutuu syömään paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kun se ei ole tarpeeksi ravitsevaa, kuten mainitsemani lihat ovat.
Vilkaise linssien, kikherneiden, nyhtökauran, seitanin ja vaikka soijan proteiinipitoisuuksia. Pärjäävät lihalle ihan hyvin. Itse olen mies, teen 5 x viikko 2h treenin JA olen vegaani. Tutkitusti hyvät veriarvot.
Ja vegaanipainonnostajia muuten on....
Totta mooses