Ilmiantaisinko tutulle että luulen sen äijän pettävän sitä
Ollaan mieheni kanssa nähty useesti meidän yhden tutun (ei voi sanoa kaveriksi) ukon kaupungilla öisin ja näyttäny tosi vahvasti siltä että äijä vehtaa aina saman yhden naisen kanssa.
Tekis mieli narauttaa mutta koska on olemassa sanonta viestintuoja ammutaan ja periaattees ei oo meidän asia niin aateltiin luoda feikki sähköposti mistä laitettais vaan tälle naiselle.
Mun mielestä nainen ansaitsisi tietää, mun mies käskee olla sekaantumatta.
Mielipiteitä? Missähän vois sähköpostin luoda tota varte? Ehkä lähetän sen salaa mun mieheltä :D
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä alanko kirjettä väsään, sähköpostin olisi helppo. Mitenhän tää asia pitäisi siihen kirjoittaa.
Moi sun mies taitaa pettää sua.
Kuulostaa pilaltaAP
Ei välttämättä pilalta, mutta herätää kyllä epäilyksen voiko pitää paikkaansa ja mikähän tää juutu on.
Ensinnäkin, luuletko vai tiedätkö? Toiseksi, en puuttuisi toisten suhteisiin. Yksityisasia.
Ota ens kerralla kuva ja lähetä sähläpostiin.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, luuletko vai tiedätkö? Toiseksi, en puuttuisi toisten suhteisiin. Yksityisasia.
Luulen. en ole nähnyt heitä panohommikssa
AP
Vierailija kirjoitti:
Tee anonyymi hotmail tms mailiosoite ja lähetä siitä viesti. Mahdollisimman tarkka kuvaus ajasta ja paikadta ja siitä mitä on nähnyt ja toisen naisen kuvaus jne. Ehkä petetty epäilee jo mut mues väittää vainohargaiseksi. Ehkä hänellä on epäiöys naisen henkilöllidyydestäkin ja tunnistaa kuvauksesta.
Juuri näin, eikä tarvitse sanoa epäilevänsä pettämistä. Kertoo mitä tietää ja kysyy onko vaimo tietoinen tästä.
Luulo ei ole tiedon väärti. Jos alat tuollaisia puhua, varmista että ne ovat totta ja reippaasti kerrot ihan omalla naamallasi. Tuommoinen salamyhkäisyys on niin yh... Jos et uskalla ihan reilusti sanoa, niin parempi olla hiljaa..
Mistä päin mies on? Edes suurinpiirtein.
Älä nyt missään mielessä ala tehdä jotain salaista sähköpostiosoitetta.
Eihän sulla ole mitään varmaa tietoa mistään asiasta.
Jos on tuttu niinetkö voi soittaa ja keskustella hänen kanssaan asiasta ihan niinku normaalisti esim"näinpä tossa miehes jonkun naisen kanssa ulkona" ja jatkaa keskustelua aiheesta. Ei tarvii suoraan kertoa että epäilet pettävän vaan ihan vaan juttelette asioista niinkun normaalit ihmiset tekevät. Tuttavasi voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä asioista.
En juttele sen naisen kanssa nykyään puhelimessa. Olisi outoa soittaa..... ihan kun halusin niiden suhteen rikkoa vaikka haluan vaan että se nainen tiietää.
AP
Tee anonyymi hotmail tms mailiosoite ja lähetä siitä viesti. Mahdollisimman tarkka kuvaus ajasta ja paikadta ja siitä mitä on nähnyt ja toisen naisen kuvaus jne. Ehkä petetty epäilee jo mut mues väittää vainohargaiseksi. Ehkä hänellä on epäiöys naisen henkilöllidyydestäkin ja tunnistaa kuvauksesta.