Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, joka asuu Eirassa?

Vierailija
22.08.2016 |

Kerro hänestä.

Nainen/mies?
Perhe?
Mitä tekee?
Minkälaisesta perheestä/suvusta lähtöisin?
Mitä harrastaa?
Jne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään mutta kirjailija Katja Kettu asui siellä jo vuosia sitten. En kyllä tajua millä tuloilla, ja kun vielä kirjoissaan kertoo kansan syvistä riveistä joita hän itsekin on.

Vierailija
2/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Eiran narukäsikin ole tätänykyä Brysselissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Nainen, 44.v.

Avoliitossa.

Mies yrittäjä.

1.lapsi.

Rahoitusalalla töissä.

Vierailija
4/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Nainen, 44.v.

Avoliitossa.

Mies yrittäjä.

1.lapsi.

Rahoitusalalla töissä.

Kerro toki lisää, jos vaan haluat :) miten olette päätyneet Eiraan asumaan? Mitä teillä on yleensä ruokana? Mistä ostatte lastenvaatteet? Minkälaisista perheistä/suvuista olette miehenne kanssa lähtöisin? Mitä harrastatte?

Ap

Vierailija
5/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Nainen, 44.v.

Avoliitossa.

Mies yrittäjä.

1.lapsi.

Rahoitusalalla töissä.

Miksi et osaa alkeellisia oikeinkirjoitussääntöjä?

Vierailija
6/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman satiaisen jotka asuu Eirassa,perheellisiä ovat paljon jälkikasvua.

Vierailija
7/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että entinen hyvä ystävä, nykyään törmätään ehkä kerran puolessa vuodessa. Asuu vuokralla kaksiossa poikaystävän kanssa, enkä ymmärrä miksi päättivät muuttaa edellisestä asunnosta (kolmio lauttasaaresta).

Tyttö opiskelee ja on kaupassa töissä vkloppuisin. Hänen poikaystävänsä valmistui juuri tradenomiksi ja on jossakin alalla töissä.

Valittaa ettei ole varaa tehdä mitään koskaan kun rahat menee kalliiseen vuokraan🙄. Minä sanoisin, että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän vanhemmat ja siis exäkin parikymppiseksi asti.

Vanhemmat arkkitehtejä ja exä rakennuspiirtäjä.

Vierailija
9/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaita lääkäreitä asuu useampikin (perheellisiä).

Vierailija
11/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että asun Eirassa ei tarkoita sitä, että minun oikeinkirjoitus pitäisi olla täydellistä. Kyllä siitä ihan selvän saa ja olen sillä tähän asti pärjännyt.

Eiraan päädyimme kaiketi siksi, että mieheni on asunut tällä alueella lähes koko ikänsä, Ullanlinnassa ja Eirassa. Lapsen kannalta alue on toimiva, tarhat/koulut ovat hyviä ja alue on rauhallinen.

Suht normaalilla perhetaustalla varustettuja olemme, ei mitään miljoonaperintöjä tms. Paljon tehty töitä ja yhä tehdään. Mies KTM ja hänellä oma yritys, joka menestyy ihan kivasti.

Kaupassa käyn usein lähi Alepassa, S-Marketissa Hietsussa  tai Iso-Roban K-Marketissa. Stockan Herkussa en käy. Kampin Lidlissäkin käyn ja lapselle ostan vaatteita mistä milloinkin - kirppareillakin kiertelen, pidän siitä.

H&M vaatteita en osta lapselleni, laatu on mielestäni liian kehnoa. Suosin Gantin, Bossin ja Timberlandin vaatteita, ajattomia ja mielestäni tyylikkäitä.

Vierailija
12/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että asun Eirassa ei tarkoita sitä, että minun oikeinkirjoitus pitäisi olla täydellistä. Kyllä siitä ihan selvän saa ja olen sillä tähän asti pärjännyt.

Eiraan päädyimme kaiketi siksi, että mieheni on asunut tällä alueella lähes koko ikänsä, Ullanlinnassa ja Eirassa. Lapsen kannalta alue on toimiva, tarhat/koulut ovat hyviä ja alue on rauhallinen.

Suht normaalilla perhetaustalla varustettuja olemme, ei mitään miljoonaperintöjä tms. Paljon tehty töitä ja yhä tehdään. Mies KTM ja hänellä oma yritys, joka menestyy ihan kivasti.

Kaupassa käyn usein lähi Alepassa, S-Marketissa Hietsussa  tai Iso-Roban K-Marketissa. Stockan Herkussa en käy. Kampin Lidlissäkin käyn ja lapselle ostan vaatteita mistä milloinkin - kirppareillakin kiertelen, pidän siitä.

H&M vaatteita en osta lapselleni, laatu on mielestäni liian kehnoa. Suosin Gantin, Bossin ja Timberlandin vaatteita, ajattomia ja mielestäni tyylikkäitä.

Kiitos vastauksestasi!

Oikeinkirjoitus-kysymys ei tullut minulta.

Ap

Vierailija
13/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aina täällä pitää olla se oikeinkirjoituspoliisi.

Syödään kyllä ihan normaali ruokaa: kanaa, pastaa, salaatteja ja joskus jopa tilataan se pizzakin.

Harrastuksena minulla salilla käynti ja lenkkeily. Mies ja poika golfaavat, minusta se on liian pitkäveteistä :) Talvella käydään porukalla joskus laskettelemassa.

Aikoinaan meillä oli purjevene, mutta siitä luovuttiin kun ei oikein riittänyt aika, eikä hermot.

Vierailija
14/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös olekin suhteellisen huono valikoima tuossa Perämiehenkadun Alepassa? Itse menen sinne vain äärimmäisessä hädässä. Hietsun S-Marketissa on hyvä valikoima ja itse suosin myös Kampin Lidliä.

Vierailija
15/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuo Perämiehenkadun Alepa on todella surkea, vihannekset ja hedelmät aivan ala-arvoisia ja koko kaupan valikoima todella heikko. Lähin kauppa, joten sieltä tulee napattua välillä maitoa yms. mukaan. Laivurin Valinnasta en pidä. Kampin Lidlissä tulee käytyä ja sitten Hietsun S-Market on ok ja Roban K-Market.

Stockan Herkussa en vaan jaksa käydä, se on nykyisin aivan liian sekava ja hankala.

Vierailija
16/16 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi