Toistaako mieheni nyt samaa kuviota, jota teki minun kanssani?
Suhde alkoi aivan kauhealla tavalla. Mies petti avovaimoaan kanssani kun olimme kaikki samassa työpaikassa vielä. Kutsui tätä eksäänsä mukaan kun tapasi minua ja usein ei lähtenyt, mutta meidän juttu lähti.
Vaihtoi lennosta eksänsä minuun, muutin jo seuraavana päivänä miehen luokse kun entinen oli lähtenyt.
Nyt on kulunut kaksi vuotta. Mies ravaa työkaverinsa kanssa kaupoilla ja ties missä, vastaa kyllä aina puhelimeen jos soitan kesken reissujen. On kuulemma harmiton mukava tyttö muttei voisi olla kiinnostunut hänestä. Naisella on mies joka asuu kaukana. Ja aivan törkeän isot tissit.
Joo. Ei voi tissien koon perusteella tietenkään tehdä johtopäätöksiä. Mutta. Nainen on nyt lopettamassa työpaikassa, joka on todella mielivaltainen. Ja nyt yhtäkkiä mies kertoi naisesta ylipäätään ja meidän pitäisi kuulemma tutustua.
Mitä hemmettiä tämä on?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mielivaltainen = MIESvaltainen
Ap
Ehdinkin jo ihmetellä. :O
No mitä oikein odotit kun edellistäkin petti?
No niinhän siinä usein käy. Pettäjä pettää sitäkin jonka kanssa alunperin petti.
Jos pettäminen ja puolison vaihto noin lennossa oli ekalla kertaa iisi juttu niin varmaan seuraava kerta on vielä iisimpi. Itse en tajua kuka alkuunkaan naisia jotka lähtee varatun miehen matkaan (tai toisinpäin), kertoo paljon ihmisestä pettäminen, ei ole munaa eikä myötätuntoa ollenkaan.
Mielivaltainen = MIESvaltainen
Ap