Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haluatte elokuussa etelän lämpöön?

Vierailija
22.08.2016 |

Elokuun lomat on jo loppuunmyytyjä kauan, hajapaikkoja on. Miksi jengi haluaa matkustaa elokuussa aurinkoon, etenkin näin upean Suomen kesän jälkeen, hellepäiviä oli runsaasti?
Usein kerrotaan syyksi aurinko, mutta elokuussahan paistaa sadepäivistä huolimatta ihan reilusti Suomessakin, d-vitamiinin puutosta ei tule. Lisäksi Välimerellä on niin tolkuttoman kuuma vielä nyt, että kun pohjoismainen pinkki ihminen sinne menee, palaa varmasti.

Eikös järkevintä olisi varata matka pimeimpään aikaan eli loka-marraskuulle ?Ja sitten taas talvella, syys-ja hiihtolomat eivät nykyisin edes ole sen kalliimpia ajankohtia matkustaa, kun varaa ennakkoon.
Paras hyöty auringosta olisi elimistön kannalta jos kaamosaikana kävisi lataamassa akkuja auringossa.
Elokuussa ihmiset suuntaavat etenkin Kreikkaan/Kreetalle lomakeitaisiin makaamaan ja missaavat tieten tahtoen vielä Suomessa paistavan auringon.
Kertokaa joku mulle, miksi matkustatte elokuussa, en ole vielä itse motiivia löytänyt? Finnamatkat myy kahden viikon all inclusive paketteja Kreikkaan elokuulle, olivat melkein loppuunmyytyjä, mitä ihmettelen suuresti. Eli kyllä jengi siellä käy. :O

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan mielelläni etelään milloin tahansa. Suomessa ei ole koskaan tarpeeksi lämmin - ok, ehkä viikon verran vuodessa, mutta silloinkaan ei tarkene uimaan, kun vesi on aina kylmää.

Vierailija
42/42 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin just viime yönä kreikasta ja mielummin siellä olin lämmössä, kuin täällä vesisateessa.Ens kesänä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla