hyvä ystävä, josta olin aikoinut kummia pahoitti mieleni kommentilla lapsen nimestä
tytöstä tulee Ida ja paljastin sen äitini lisäksi tälle ystävälle. kommentti oli kuin sanko märkää vettä naamalle: " aika tylsä nimi, kannattaisko miettiä vielä?"
ja kun loukkaantuneena sanoin etten halua antaa mitään"luomuhihhuli luontonimeä enkä ainakaan mitään Jessicaa", suuttui pahasti sillä siskonsa on Tuija ja Jessica kuulemma nimi, jonka joskus tahtoisi omalle tyttärelleen.. enhän minä sitä tiennyt! siis sitä että pitää Jessicaa kauniina nimenä, siskonsa nimen toki tiesin.,
että näin.. nyt ollaan sitten molemmat loukkaantuneita! ;(
Kommentit (11)
Juuri tästä syystä kummien tulee olla suvusta.
Hyvä ystävyys kestää nimestä erimieltä olemisen.
Kasvakaa molemmat aikuisiksi ja unohtakaa nyt tälläinen typeryys.
Vierailija kirjoitti:
tytöstä tulee Ida ja paljastin sen äitini lisäksi tälle ystävälle. kommentti oli kuin sanko märkää vettä naamalle: " aika tylsä nimi, kannattaisko miettiä vielä?"
ja kun loukkaantuneena sanoin etten halua antaa mitään"luomuhihhuli luontonimeä enkä ainakaan mitään Jessicaa", suuttui pahasti sillä siskonsa on Tuija ja Jessica kuulemma nimi, jonka joskus tahtoisi omalle tyttärelleen.. enhän minä sitä tiennyt! siis sitä että pitää Jessicaa kauniina nimenä, siskonsa nimen toki tiesin.,
että näin.. nyt ollaan sitten molemmat loukkaantuneita! ;(
Naiset osaa tämän kyllä parhaiten :-D
Pitiköhän nyt itkeä vai nauraa. Yritän jo meidän alaikäisille opettaa, että makuasioista ei voi kiistellä.
Mutta Ida on nätti nimi.pakko olla, kun mun tytölläkin on se nimenä. Jos haluat kaverista kummin, niin ei auta muuta kuin sopia riita.
Idaa saattekin sitten selitellä se on iida yhdellä ii:llä, ei tylsä mutta hankala. Ja jos tovotte lausuttavan ida ei tule onnistumaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystävyys kestää nimestä erimieltä olemisen.
Kasvakaa molemmat aikuisiksi ja unohtakaa nyt tälläinen typeryys.
Miten niin muka hyvällä ystävällä on oikeus loukata arvostelemalla ystävän nimivalintaa? Ehkäpä ap ei halua olla tuollaisen tyhmän ystävä, joka ei ymmärrä että jos nimi ei miellytäkään, niin suunsa voi sulkea ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kummeja ei tarvita
Travitaan ristiäisiin. Itse valitsin tai siis mies kysyi ja sen hyvin hyväksyin miehen suvusta miehen ehdottamat kaukaiset kummit, että vain saatiin ristiäiset pidettyä :) (Itsellä ei siis oikein hyviä ehdokkaitakaan tutuissa).
Ja ikää oli...?