Nelihenkinen perhe kaksiossa
Meitä on nyt siis neljä henkilöä kaksiossa, jossa on avokeittiö ja lapset ovat suhteellisen villejä ja vielä pieniä. He eivät suostu menemään nukkumaan enää ilman, että koko asunto pimennetään, joten nyt aikuisillakin on "hiljaisuus" & valot pois päältä noin klo 21.
Avioliittomme on lisäksi riitaisa ja mies monesti on sellaisella tuulella, ettei halua nähdä minua silmissään ja en saa esim. istua hänen sänkynsä reunalle edes (meillä ei ole sohvia tai nojatuoleja, vain aikuisille molemmille omat vuoteet, lasten sängyt sekä kaksi ruokapöytää + tuolit. Vaatteille mulla on varattuna kolme hyllyä komerosta ja mä en saisi omistaa oikeastaan mitään muuta kuin omat muutamat käyttövaatteeni tilanpuutteen vuoksi. Suurin osa säilytystilasta on varattu lasten vaatteille ja leluille.
Alkaa kyllä kyllästyttää tämä tilanne jo pahemman kerran. Mies ei anna ostaa huonekaluja tai pimennysverhoja ja olen itse hommannut perheelle ison asunnon, joka arviolta valmistuu noin vuoden päästä (mies ei suostunut hankkimaan perheasuntoa, joten minun oli pakko hankkia sellainen yksin). Olisiko vinkkejä tilanteeseemme?
Kommentit (28)
Vanha asunto jätetään peliluolaksi ja uuteen tulee miehen konsolipelihuone. Hiphei.
Asutteko mahdollisesti Porvoossa?
Vinkki.
Kamat kassiin, ovesta ulos ja siinä!
Taidat olla tuttu provoilija tällä palstalla, uskottavuus meni.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko mahdollisesti Porvoossa?
Ei asuta Porvoossa eikä provostakaan oo kyse. Äsch, mun mies vain on vähän outo ja itse oon harvinaisen nössö ja tossukka. :( Halu päästä eroon hänestä on kova, mutta on pakko tehdä (jopa ulkopuolisille ihan naurettaviakin) myönnytyksiä, sillä pelkään häntä jonkin verran. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vanha asunto jätetään peliluolaksi ja uuteen tulee miehen konsolipelihuone. Hiphei.
Näin juuri, valitettavasti. Mies on myös peliaddiktikin kaiken kukkuraksi. T. Ap
Meilläkin on kaksio ja ollaan nelihenkinen perhe. Jos olis varaa, niin isompi asunto hankittaisiin. Kuulostas pihiltä sun mies.. tee itse hankinnat asuntoon, ei kai mies sua voi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Moi naapuri :/. Miksei miehesi muuten käy töissä? On mietitty, että onko eläkkeellä.
SuoMaassa työttömiä sellaiset 0,5 miljoonaa. Siinä teille lisää miettimistä. Miettikää kovasti.
Minä autan: Kaikille ei nykyään riitä töitä.
Siis miten te kestätte !!! Asutaan miehen kanssa kahdestaan 4 h ja k melkein 100 neliötä. Kaksi kylppäriä yms..