Montako hesen kerroshampparia (tai vastaavan kokoista) jaksat syödä?
Kommentit (28)
Yksi tekee tiukkaa mutta jaksan kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Uppoaisi ihan hyvin varmaan 5 kpl.
N22
En usko jos et ole testannut :)
Neljä mutta käyn aina snägärillä. Ketjut on perseestä.
En ole yhtä enempää syönyt, mutta varmaan kaksi. Periaatteessa jaksaisin varmaan kolmekin, mutta tulee ällö olo liiasta jauhelihasta. En ole lihava enkä laiha.
En tiedä onko falafel-hampurilainen samankokoinen, mutta jaksan syödä siitä ehkä 3/4.
Jaksaisin juuri ja juuri syödä 2 kerrosateriaa (tai 2 kerroshampurilaista) mutta silloin oloni olisi kyllä jo hieman huono. Joskus kännissä kuvittelen olevani niin nälkäinen, että ostan McDonald'sista joko sellaisen Big Mac -aterian, jossa on 2 hampurilaista tai jopa 2 ateriaa. En koskaan jaksa syödä niitä loppuun - tai ainakin olo on törkeä sen jälkeen.
Kyllä mä kaksi vetäisin helposti, kolmas tekis jo tiukkaa.
Olen kerran lapsena syönyt kuusi juustohampurilaista :) Oikeasti. Oltiin oltu jossain urheilukisassa ja mentiin sen jälkeen Carrolsiin. Söin ensin yhden ja pyysin toisen, sitten kolmannen. Vanhemmat ei meinanneet uskoa ja isä sanoi että ostaa niin monta hampurilaista kuin pystyn syömään, ihan vitsillä, mutta pakkohan se oli ostaa sitten kanssa. Olin jotain 10-vuotias ja ilmeisen nälissäni, koska olin normaalisti kuulu huonosta ruokahalustani. En varmaan pystyis enää samaan, vaikka huono ruokahalu ei ole aikuisiällä vaivannut.
Kaksi kerraria syön aina. Nainen, 48 v., 168 cm, 64 kg.
Kerran olen samana vuorokautena syönyt 3 Hesburgerin megahampurilaista ja 1 kanahampurilaisen. Olin koko päivän kännissä ja välillä tuli nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin juuri ja juuri syödä 2 kerrosateriaa (tai 2 kerroshampurilaista) mutta silloin oloni olisi kyllä jo hieman huono. Joskus kännissä kuvittelen olevani niin nälkäinen, että ostan McDonald'sista joko sellaisen Big Mac -aterian, jossa on 2 hampurilaista tai jopa 2 ateriaa. En koskaan jaksa syödä niitä loppuun - tai ainakin olo on törkeä sen jälkeen.
Mikähän tässä muuten on, että kännissä pitää ostaa aivan överi määrä ruokaa... Mun mies on ihan legenda tässä. Eipä onneksi enää juurikaan baareissa käy, mutta nuorempana saattoi tulla baarista kotiin snägärin kautta ostoksina tyyliin 3 erilaista isoa hampurilaista ja kahdet makkaraperunat - oli niin huomaavainen että osti rouvalle kanssa. Ja minä kiittämättömänä hermostuin kun herätteli mua syömään kanssaan aamuneljältä. Sitten aamulla pöydällä oli setti, jossa yhdestä hampurilaisesta oli syöty puolet ja yksistä makkaraperunoista puolet ja sitten oli tullut väsy. Tämä siis toistui lähes aina baarireissun jälkeen.
Viimeaikaiset syömäni hampurilaiset laskien suunniileen yhden kolmessa vuodessa.
En tiedä, söin juuri äsken pakastepitsan ja litran kermajäätelöpikarin samalla istumalla.
En yhtään. Hesen ja mäkkärin sonta on syömäkelvotonta.
Jaksan juuri ja juuri yhden kerrosaterian, joten varmaan 1,5 hampurilaista menisi. Olen tosin aika pienikokoinen nainen (160cm/43kg). Voisi tosin tänä iltana kokeilla menisikö kaksi :D
Uppoaisi ihan hyvin varmaan 5 kpl.
N22