Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä auton Robin osti?

Vierailija
21.08.2016 |

Haluaa tietää

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ajaa autolla ns sponsorisopimuksella, kuten muut suositut artistit ja yhtyeet. Sponsorisopimus on yleensä sellainen, että auton saa ilmaiseksi käyttöön sopimuksen (esim 12 kk) ajaksi.

Sopimus sisältää huollot, mutta ei polttoaineita. 

Vierailija
22/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egon jatken

Luulin vähän järkevämmäksi.

Jestas, Robin ei siis teekään laulajan hommia pelkästä jalomielisyydestä ruokapalkkaa vastaan. Jos olisi järkevä, ajaisi halvimmalla Corollalla ja muuttaisi 80-lukuiseen nuhjuiseen rivarinpätkään asumaan. Kaikki varat pitäisi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen tai valtiolle. Vähintään pihtailla niitä kuolemaan asti, sillä sittenhän ne on vasta ansainnut. Syntinen kehtaa näyttää, että hilloa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin ajaa autolla ns sponsorisopimuksella, kuten muut suositut artistit ja yhtyeet. Sponsorisopimus on yleensä sellainen, että auton saa ilmaiseksi käyttöön sopimuksen (esim 12 kk) ajaksi.

Ja miksihän jätkä sanoi synttäripäivänään, että eka autonsa ei tule olemaan sponssiauto.

Vierailija
24/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan ennemminkin, että tuo auto on Robinin yrityksellä leasing-autona.

Vierailija
25/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Robinin firman leasing auto, ei ostanut mitään

Vierailija
26/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa Robinin nauttia autostaan. Hän on sen ansainnut itse tehden töitä pikkupojasta asti. Toisin kuin moni pappa betalar teini.

Vierailija
27/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse Robin sanoi, että ostaa auton omistaan. Melko hieno ensiauto kyllä. Taitavat Robinin lukiossa monet halvalla ensiautolla ajavat nuoret miehet olla vähän kateellisia.

Vierailija
28/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma omistaa auton mutta firma on Robinin jotta omistaan osti/liisasi

Vierailija
29/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi? Missä maassa sinä elät? Suomessa ei verottaja tunne sellaista käsitettä kuin "ilmainen auto".

Vierailija
30/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkipaita, bmw ja poikakaveri.

Vierailija
31/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näyttää köyhille mistä kana pissii.

Vierailija
32/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ku varallisuus vähänkään näkyy niin jotain alkaa itkettää.

Vierailija
33/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ajaa sellaisella autolla mihin on varaa. Kun on varaa ja halua ajaa i8:lla niin ajaa sillä. Meillä on ihan perheautona tuota kalliimpi auto. Ihan omalla työllä ja rahalla sekin on hankittu ja lähtökohdat elämään eivät ole olleet edes keskiluokan tasolla, ei minulla eikä miehellä.

Ärsyttää lukea ruikutusviestejä toisten rahankäytöstä. Ei ne eurot tilillä iloa tuo.

Ja niille, jotka ottivat verottajan esiin: yksittäisiä julkkiksia tai bloggareita suurempi ongelma ovat firman pakuilla ajavat duunarit.  

Vierailija
34/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulemma sponssiauto. Kuulin lähipiiriltä ettei hän halunnut ensiauton olevan jonkun autoliikkeen auto vaan halusi itse hankkia sen. Oli kuulemma sanonut että autofriikkinä ei kehtaisi ajaa laina-autolla, niin kuin aika monet muut artistit tekevät. On järkeä tai ei niin osoittaa kyllä hänestä jotain.

Vierailija
35/39 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :-D kirjoitti:

Robinhan on joku 12v finnipyllyinen pikkupoika. Eihän sen ikäinen voi ostaa kuin korkeintaan jonkun leikkiauton isin antamilla viikkorahoilla.

Joka centin on itse tienannut. Varmaan muuten maksanut sen verran verojakin yhteiskunnalle että on maksanut koulut, lapsilisät, päivähoidot yms. jo tässä kohtaa elämää. kts. Robinin yhtiön viimeiset tilinpäätökset. Hatunnosto ja sitä voikin kysyä edelliseltä kirjoittajalta koskahan hän on mahtanut verojen kautta hoitaa itsensä yhteiskunnasta ns. vapaaksi?

Vierailija
36/39 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata huudella täällä kun ei ole näköjään parempaa tietoa. Ne jotka ajelevat esim. Mersuilla on lähes kaikki Vehon omistamia autoja ja kilvistä näkyy kuka on auton omistaja ja haltija. Eli cheekit JVG:t kasmirit ja kumppanit sekä Gaabriel ajavat lainavehkeillä. Robin on ostanut autonsa itse joten osoittaa minusta suoraselkäisyyttä koska hänkin varmaan olisi voinut ottaa lainapelin alleensa.

Vierailija
37/39 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nyt nähdään. Yrityksellä miljoona tilillä, mutta jos tuosta puolet meni johonkin autoon, niin hölmösti teki.

No ootellaanpa nyt ensin ennen huuteluja. En kyllä usko hetkeäkään että on puolta milliä autoon pistänyt.

BMW i8 maksaa 156 000€ ilman lisävarusteita

Vierailija
38/39 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi? Missä maassa sinä elät? Suomessa ei verottaja tunne sellaista käsitettä kuin "ilmainen auto".

Robinhan sanoi haastattelussa ettei aja sponssiautolla vaan on ostanut sen itse.

Vierailija
39/39 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veneen hinta n. 15000€ ei ainakaan mitään elvistelyä vaikka siitä kovasti tuntuu pitävän. Kalliimpikin vois olla kun näyttää olevan tuollainen merielävä.

Ostan Robinin veneen heti jos noin hienon saisi näin halvalla. Luulen että tuo paatti on lähellä 40 000.https://www.instagram.com/p/BGymgF9kKqA/?taken-by=robinpackalen