Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä se avovaimo jolle kohta ilmiannan miehesi pettämisen?

mitähänvittua
21.08.2016 |

Mistä netistä voin lähettää ilmaisia, jäljittämättömiä tekstiviestejä kännykkänumeroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ilmoitella. Tiedän asian jo. Miehellä on lupa jatkaa molempien kanssa, jos vain haluaa.

Vierailija
22/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon vihamielisiä viestejä sinulle ap. Minä olisin kiitollinen tiedosta, vaikka tuntemattomastakin numerosta. Olisi tietysti paras olla yhteydessä niin, että avopuoliso voi halutessaan esittää lisäkysymyksiä ja saa sinulta vastaukset niihin, vaikka henkilöllisyytesi pysyisikin salassa (mies sen voi kuitenkin myöhemmin vuotaa, eli en pidä tuota henkilöyden salaamista kovin olennaisena, mutta en myöskään epäilyttävänä).

Itse olen kertonut kerran petetylle pettämisestä, ja saanut niin hirveät syytökset niskoilleni itse, että ymmärrän kyllä sinänsä tuon halun toimia nimettömänä. Monet sellaiset naiset, jotka jatkuvasti antavat pettää itseään, voivat olla todella vihamielisiä toisia naisia kohtaan. Sisaruus on heille tuntematon käsite, ja mies se kultakimpale, josta taistellaan. Mieheltä ei vaadita uskollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐌✉

Ratkaisu toki ap:n ongelmaan, mutta ei tee nimettömästä viestistä yhtään sen luotettavampaa.

Todella harvinaista, että kukaan valheellisesti väittäisi toisen miestä pettäjäksi. Lähtökohtaisesti tuollainen tieto on luotettava, mutta kumppani ei vain halua uskoa sitä, koska on sulkenut silmänsä ja korvansa muiltakin merkeiltä siihen saakka.

Vierailija
24/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat paljastaa miehen niin osta prepaid ja laita siitä viesti. Jos naiselle on ihan sama, niin se on myös ihan sama vaikka viesti tulisikin. Jos taas ei, niin ainakin itse tahtoisin tietää. Missä päin tämä tapaus?

Vierailija
25/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐌✉

Ratkaisu toki ap:n ongelmaan, mutta ei tee nimettömästä viestistä yhtään sen luotettavampaa.

Todella harvinaista, että kukaan valheellisesti väittäisi toisen miestä pettäjäksi. Lähtökohtaisesti tuollainen tieto on luotettava, mutta kumppani ei vain halua uskoa sitä, koska on sulkenut silmänsä ja korvansa muiltakin merkeiltä siihen saakka.

Jaa en tiedä harvinaisuudesta... mä olen saanut tasan yhden ilmiannon nimettömänä ja se paljastui kyllä perättömäksi... tai ehkä siinä jotakin perää oli mutta koski siinä tapauksessa toista henkilö.

Vierailija
26/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, ei ainakaan ilman valokuvia. Joten AP hankithan todisteet ensin. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän