Oletko sinä se avovaimo jolle kohta ilmiannan miehesi pettämisen?
Mistä netistä voin lähettää ilmaisia, jäljittämättömiä tekstiviestejä kännykkänumeroon?
Kommentit (26)
Mitä turhaan. Kerro vaan tuntomerkit täällä, niin saa kaveritkin tietää.
.
Jaa että ilmianto pitäisi tehdä, mutta saada pidettyä itsensä kuitenkin täysin sivullisena ?
Oikeastaan nykytietotekniikan aikana aika mahdoton tehtävä, mikäli syyllistyt vähänkään suurempaan rikokseen tuon tekosi yhteydessä jota oikeasti aletaan tutkimaan.
.
Älä puutu suhteeseemme. Meillä on omat sääntömme ja syyt näihin sääntöihin. Olemme molemmat tyytyväisiä elämiimme juuri näin :)
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu suhteeseemme. Meillä on omat sääntömme ja syyt näihin sääntöihin. Olemme molemmat tyytyväisiä elämiimme juuri näin :)
Tai siis tyytyväisiä muuten, mutta vituttaa ulkopuolisten moralisointi ja kyyläys.
Olet selvästi nälkäinen syö pizzaa ja kebabia vatsa täyteen 😃
Hyvä ruoka parempi mieli 😃
Nälkä lähtee syömällä ja muija juomalla 😀
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kokisi sitä millään tavalla puuttumiseksi suhteeseeni jos saan nimettömän ilmoituksen. On täysin minun asiani uskonko ilmoitusta, otanko asian puheeksi kumppanin kanssa ja vaikuttaako se suhteeseen jollakin tavalla.
Jospa nyt vaan laitat viestin ihan vaan vaikka omasta numerostasi. Miksi pitää päästä laittamaan tuntemattomasta.
Voi olla mutta miten kuvittelet vuosien hyvän suhteen muuttuvan kun nimettömästi kerrot paljastuksiasi. Meillä on yhteinen koti, lapset ja menneisyys. Sitä ei yksi satunnainen kännipano muuta.
Jos taas haluat avautua mieheni sivusuhteesta, olen kuulolla. Se, missä välissä kerkeäisi pitää sivusuhdetta, on mysteeri.
Miksi edes haluat paljastaa?
Saatan ollakin. Pari viikkoa sitten sain nimettömän tekstarin ja tiedon siitä, että mies oli edellisenä iltana ollut sen viestin lähettäjän luona. Muuten ihan luotettava tieto, mutta tuolloin mies oli todistettavasti ollut kanssani (perheen kanssa) koko päivän ja illan.
Miten olet itse muka pettäjää parempi, jos et pysty seisomaan tekojesi takana vaan haluat toimia salaa puskasta huudellen? Vastuunpakoilija olet.
Joko otat asian esiin ihan omalla nimelläsi ja naamallasi, tai annat asian olla.
Mies ei halua jättää avokkia ja ap haluaa tehdä paljastuksen koska ketuttaa.
Naamioi sen moraaliseen närkästykseen 👍
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin. Pari viikkoa sitten sain nimettömän tekstarin ja tiedon siitä, että mies oli edellisenä iltana ollut sen viestin lähettäjän luona. Muuten ihan luotettava tieto, mutta tuolloin mies oli todistettavasti ollut kanssani (perheen kanssa) koko päivän ja illan.
Mäkin olen saanut joskus tuon kaltaisen viestin... ja jos ei muut niin en kyllä enää kauheasti sen jälkeen ole nimettömiin viesteihin luottanut... joten ei maksa vaivaa jos olet viestiä minulle lähettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis tyytyväisiä muuten, mutta vituttaa ulkopuolisten moralisointi ja kyyläys.
No jos asia on sinulle täysin ok niin mitä haittaa siitä on että joku paljastaa?
Sanot vain että tiedät jo eikä hetkauta, sillähän siitä pääset.
Mutta kun esim minä haluan kyllä tietää eli minulle tieto olisi todella tärkeä.
Sinulle se on sama kuin päivittäinen säätilan ihmettely minulle taas tärkeä, elämää muuttava tieto, niin antaa kertoa vaan.
Vierailija kirjoitti:
🐌✉
Ratkaisu toki ap:n ongelmaan, mutta ei tee nimettömästä viestistä yhtään sen luotettavampaa.
En ole kenenkään avovaimo joten epäilen että et ole henkilö jota yrität tavoittaa... mut odotellaan on sitä ennenkin tullut yllätettyä.