Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on tekemässä todella huonon päätöksen. No, omapa on virheensä.

Vierailija
21.08.2016 |

Tyttö on vasta 18 ja aikoo muuttaa 26-vuotiaan poikaystävänsä kanssa yhteen. Luotan siihen, että kyllä se sieltä takaisin tulee. Täysi-ikäisen pitää antaa tehdä omat mokansa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti jos lapsesi saa tehdä asioita vaikka sä vastustat olet jo parempi äiti kuin mun joka ei vain sallinut mitään. Niinpä mun elämäni menikin pilalle.

Luottaisit lapseesi nyt vähän enemmän.

Vierailija
2/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Jaksatkin provota samaa asiaa joka toisessa ketjussa.

Toivottavasti elämäsi on joskus paremmalla tolalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin aikoinaan 19vuotiaana 25vuotiaan miehen luo ulkomaille parin viikon tuntemisen jälkeen. Täällä ollaan onnellisesti yhdessä edelleen.

Vierailija
4/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin aikoinaan 19vuotiaana 25vuotiaan miehen luo ulkomaille parin viikon tuntemisen jälkeen. Täällä ollaan onnellisesti yhdessä edelleen.

Petra?

Vierailija
5/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos aloitusta meinasit tyttärestäsi tehdä? Ehkä sen on parempi lähteä, kun vanhempi haukkuu netissä.

Vierailija
6/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja? Kyllä täysi-ikäisen pitää todella saada tehdä omat virheensä! Minä en tosin näe tätä ikäerokysymyksenä.

Vierailija
7/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakos aloitusta meinasit tyttärestäsi tehdä? Ehkä sen on parempi lähteä, kun vanhempi haukkuu netissä.

Silloin kun itse olin nuori ja epävarma niin kirjoitin itse tuossa muodossa että "tyttäreni päättää tehdä niin tai noin"..

Kyllä jokainen täällä tekee joka päivä erilaisia valintoja, pieniä ja suuria. Osa on mokia ja osa taas ei. Jos olet siinä itse kirjoittamassa äitinäsi ja kaipaat täällä vinkkejä tai näkemystä tekeekö äitisi oikein/väärin kieltäessään niin se ei vaan ole todellisuutta siinä sun elämässä. Kannattaa luottaa omaankin tunteeseen!

Jos tuntuu huonolta muuttaa yhteen, muuta omillesi. Jos taas äiti ei komppaa teidän liittoa niin äitisi ei tunne miestä selvästikään riittävän hyvin jos tytär toivoo elää tämän kanssa.

Meillä äideillä on kova halu siihen että lapsella menee hyvin, ei suinkaan estää täysi-ikäistä lasta muuttamasta omilleen jos tämä niin tahtoo. Sehän on hyvä jos ihminen löytää parin jonka kanssa elää. Ehkä äiti ja tytär voisivat miettiä napanuoran katkaisua. Äiti tukea ja rohkaista lastaan, myös tekemään virheitä kuin nälvimään että se joku asia on virhe vaan sanoa että kotiin pääsee takaisin, eikä nostaa rimaa palaamiseen -koska äiti oli oikeassa ja nauraa lapselleen-

Tuollaiset äiti varmaan nauraa mulle kun palaan takaisin, on syvältä. Pitää pystyä molempien sanomaan että mikä on pelko. Äiti ottaa takaisin ja tytär voi muuttaa omilleen tai siellä omillaan olossa on rakas. Kannattaa äiti-tytär- suhdetta parantaa :(

Vierailija
8/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sinä perässä. Poikaystäväkin varmaan tykkää.

Vierailija
9/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi kannustava äiti. Vitun kusipää.

Vierailija
10/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tää yks ja sama jankkaaja

Vierailija
11/11 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta 18-vuotiasta kakaraa sulla oikein on?

Miten jaksat jankata samaa asiaa päivästä ja kuukaudesta toiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi