Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kai toivoton tapaus

36vmies
21.08.2016 |

Olen 36v mies pk-seudulta,olen nyt kokeillut kaikkia mahdollisia deitti sovelluksia ja sivustoja.Käynyt ulkona/baareissa,mutta ei vaan natsaa millään naisten kanssa:( alkaa olla tosi epätoivoinen olo ja sellanen fiilis että itsessäni/ulkonäössäni on vikaa.Olen kyllä ihan perus siisti,en pinnallinen.En etsi mitään missiä tai yhden illan seuraa.Täällä ketään naisia samoilla fiiliksillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja keskity harrastamaan asioita joista tykkäät ( muutkin kuin vaimon etsintä). Uskon jotta olet nyt yrittänyt liikaa ja se huokuu olemuksestasi. Sellaiset ihmiset vain ovat todellakin luotaan työntäviä joista huokuu vähääkään epätoivo. Jos olet treffeille päässyt niin tuskin kyse on täysin ulkonäöllinen. Pidä vaikka ns. välivuosi ja jos jostain syystä joku nainen haluaa nähdä vaivaa tutustuakseen sinuun niin katso sitten se kortti. Stemppiä!

Vierailija
2/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa ole mitään vikaa. Itse olen äärimmäisen komea ja muutenkin mukava samaa ikäluokkaa oleva mies, ja fakta on se että naiset elävät pahoissa prinsessaharhoissa täällä pk-seudulla. Monet ovat niitä tytteleitä jotka hylkäsivät oman kylän pojat ja lähtivät suureen kaupunkiin, ja nyt kun ovat täällä niin käyttäytyvät pahemmin kuin stadilaiset natiivikissat koskaan. Naiset ovat pilalla. Näin tämä homma menee, ja sen kanssa on elettävä. Sinä et ole toivoton tapaus, naiset ovat. Otan osaa. En toivota tsemppiä koska sitä ei tässä kuviossa ole, parempi hyväksyä tilanne ja jättää prinsessat harhailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitin myöskin olemusta jossa tod. näköisesti olet turhan innokas/ avulias/ yritteliäs. Jokin siinä silloin vain tökkää (ns. epätoivoista yrittämistä). Monesti sellaiset myös flirttailee jotenkin "raskaasti" ehkäpä se epätoivo huokuu sit juurikin siitä flirtistä. Vaikea selittää mut uskon jotta tauko on paikallaan :) Sinulle jotta tuleville seuralaisillekkin.

Vierailija
4/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin naurettavaa että täällä aina joku sanoo "keskity muuhun elämään tai että sinusta huokuu yli yrittäminen"

Tottakai ihminen keskittyy muuhun elämään. Ap:llakin on vaan jo ikääkin mittarissa niin kyllä sitä ihminen ahdistuu kun yrittämistä ei palkita ikinä parisuhdeasioissa. Ei myöskään ap:n joka on joka hemmetin deittisovellukset käynyt läpi.

Ja se mitä tulee vielä tuohon "Uskon jotta olet nyt yrittänyt liikaa ja se huokuu olemuksestasi"

On täyttä höpö höpöä. Sillä ei ole paskan vertaa tekemistä pariutumisen kanssa. Jos elämässä ei yritä ei myöskään saavuta mitään.

Tilanteellesi ap ei voi välttämättä mitään. Samassa tilanteessa on tuhannet muutkin miehet

Vierailija
5/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi noin mene.Naista kaipaa elämään,mutta se ei tarkoita että aloittaisin suhteen jos ei oikeesti oo tunteita.kyllä oon käyny treffeillä,mutta nämä naiset on halunneet vaan jotain säätöä.vaikka ovat antaneet ymmärtää muuta,ite en halua mitään epämääräistä säätöä tai yhdenillan juttuja.Ei voi rauhottua kun on se fiilis että haluis sen oman rakkaan.Tiedän kyllä että väkisin ei löydy mut silti.Mä alan olla vakuuttunut siitä että mun ulkonäössä on se vika:(

Vierailija
6/6 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinussa ole mitään vikaa. Itse olen äärimmäisen komea ja muutenkin mukava samaa ikäluokkaa oleva mies, ja fakta on se että naiset elävät pahoissa prinsessaharhoissa täällä pk-seudulla. Monet ovat niitä tytteleitä jotka hylkäsivät oman kylän pojat ja lähtivät suureen kaupunkiin, ja nyt kun ovat täällä niin käyttäytyvät pahemmin kuin stadilaiset natiivikissat koskaan. Naiset ovat pilalla. Näin tämä homma menee, ja sen kanssa on elettävä. Sinä et ole toivoton tapaus, naiset ovat. Otan osaa. En toivota tsemppiä koska sitä ei tässä kuviossa ole, parempi hyväksyä tilanne ja jättää prinsessat harhailemaan.

Aika mahdotonta hyväksyä tilanne.Olen hetero ja en voi homoksikaan muuttua.Tuskin kukaan täyspäinen mies haluaa ilman naista olla..