Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme juttu!LUKEKKAA!!!!

Vierailija
02.03.2006 |

Näin tänään kaupassa vanhemman naishenkilön, joka oli siellä varmaan kans tuntia mun kans yhtäaikaa, siis hankkis elämän!!!!

Naapurin juoruämmäkään ei ole pessyt persettään varmaan viikkoon, hyi miten epähygieenistä.

Tänään oven takanamme kävi taas niitä uskonlahkolaisia tuomassa niitä lehtiään, olivat niitä paskavaippaseurakuntalaisia, toivat lehden nimeltä vartiopaska, ja Pyyhkikää perseenne.

Tänään yksi mies ajoi punaista autoa, SIIS MÄ EN VOI KÄSITTÄÄ IHMISIÄ joilla on sen värinen auto!

Naapurin serkku oli hommannut kissan, tapan sen varmasti jos näenkään sen. Siis sen serkun.

Mun mies oli tänäänkin vessassa melkeen 15 minuuttia! Mäki haluan omaa aikaa, kohta määrään vessavuorot ja niitä noudatetaan!!!!!

Jesmiina Jassica Jannica sai kummitädiltään KELTAISEN mekon! Tekis mieli katkaista välit koko kummiin! Miten kehtas ostaa tytölle muuta kuin vaaleanpunaista! Ihan selvästi ois toivonut, että olisimme saaneet poikalapsen!

Mies kävi äsken tässä pieraisemassa järkyttävän hajun, aivan sama, mutta sen vessakiintiö on nyt täynnä tälle päivää!

Mun pitäis käydä kaupassa ostaan maitoa, mutta Jesmiinalle ei löydy hoitajaa, mitä siis teen? Eihän nyt lapsen kans vois kauppaan mennä, pian juoksee siellä tai itkee yms.

Mun tekis mieli ravistella mun anoppia, onkohan tää jotakin synnytyksen jälkeistä masennusta?

Voinko antaa vauvalleni maitoa, joka on seissyt tisseissäni eilisestä?

Entä miten keitetään perunat, ja auttakaa pliis tyhmää, miten se vesi keitetään?

Pikkuhousuista löytyi eilen ruskea viiva, voisko olla limatulppa? En kylläkään ole just paksuna...

Voisinko sittenkin olla paksuna, kun tissit on jotenkin herkät jos niitä puristaa...

Pikkuhousuissa oli myös vaalean, tai oikeestaan tumman keltaista limaa, oiskose limatulppa vai pitäskö ne pikkuhousut joskus vaihtaakin?

Tunsin ekat vauvanpotkutkin äsken, rv ois jotain 4+2 mutta söin kyllä hernekeittoa mille olen allerginen. Oisko se saanut vauvaan vähän vauhtia.

Mun tädin miehen tyttö on kauheen ruma, ja niin junttimainen, en voi sietää sitä, puuttuu kokoajan kaikkien asioihin.

Löysin eilen jääkaapista v.96 vanhaksi menneen aukaistun tacokastikkeen, saisko sillä synnytyksen käynnistettyä, vai annanko anopille?

En tajua miksi meidän naapurit ei hoida meidän lapsia, hoitaako muiden naapurit minkä verran?

vOI EI, jESMIINA heräs pitäskö antaa lohtuhömppää, vai aloitanko unikoulun meidän 6v prinsessalle?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla