Ennen sitä naitiin kunnolla su-aamuisin. Mutta nyt
molemmat vaan tuijottaa kännykkäänsä.
Kiitos vitusti Apple.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
molemmat vaan tuijottaa kännykkäänsä.
Kiitos vitusti Apple.
Jos sä nyt laitat sen kännykän pois ja meet suutelemaan sen toisen niskaa ja kaulaa, eiköhän siltäkin se kännykkä putoa. Mua harmittaa kyllä myös oma netti- ja someriippuvuus ja se, miten kännykkä varkain vie ne hetket, joina normaalisti olisi vain jutellut toisen kanssa (esim. bussimatkoilla).
Ei se mitään. Mä voin tulla panemaan sua vaikka joka aamu. Laitas yhteystietojas.
t. ISOkaluinen Mies
Johtuisiko kuitenkin siitä, että olette nykyään molemmat seksuaalisesti vähemmän haluttavia kuin kymmenen vuotta sitten? Itsekin innostuisin komeasta 33-vuotiaasta enemmän kuin nelikymppisestä, jolla maha kasvaa. Äläpä syytä Iphonea.
Meillä on Samsungit, joten rakastellaan kyllä viikonloppuaamuisin, sekä lauantaina että sunnuntaina. Mutta toisaalta me ollaanki nuori pari, vasta 3 vuotta yhdessä ja vietetään vain puolet ajasta saman katon alla. Ei ehdi kyllästyä.
kuinka moni nainen on saanut orgasmin tänä aamuna eikä omin avuin?
Minä.. vaikka rakastelu olikin aika vauhdikasta johtuen rakennustyömaasta ja seinän takana majoittuneista rakennusmiehistä..mutta kerran näinkin.
Muija on aamusta asti av-palstalla, joten aika vaikea harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Mene itseesi ja mieti, miksi nainen on kiinnostuneempi av:sta kuin seksistä kanssasi.
Juoksulenkki on vaan niin paljon parempaa.
Onneksi meillä on miehellä Samsung.