Mies nimittely minua tänään mm.
- Epätasapainoinen ihmishirviö
- Sosionomi olet, ja tuollainen. Ikinä ei uskoisi, että tuollaisella alalla voit olla töissä
- Kysy lapsilta, ootko muka hyvä äiti. Parempi ois kun muuttaisit ja jättäisit meidät rauhaan
Tämä, koska olen todella väsynyt ja itkuinen, toivoin saavani levätä perheellä ja käydä syömässä ulkona. Mies oli kuitenkin päättänyt pestä veneen, joten hoidin lapset yksin ja tein ruoat. Raivosin sekä lapsille että miehelle ja itkin ääneen väsymystäni
Kommentit (4)
Mä en kyllä jaksais katella tollasta miestä. Tuntuu monesti et varsinkin naiset (ja osin miehetkin toki) kestää aivan ihme paskaa puolisoiltaan. Kuka hemmetti ees kehtaa rakkaimmalleen noin sanoa? En mä ainakaan ikinä sanois mitään tollasta puolisolle. Ja jos se sanois mulle, niin toteisin todennäköisesti että terve menoa vaan. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa?
Oliko yksittäinen tapaus vai onko kyseessä toistuva käyttäytyminen miehen suunnasta?
Jos ei tilanne parane eikä mies pyynnöistä huolimatta lähde mukaan esimerkiksi pariterapiaan tms suhteen pelastamiseen tarkoitettuun apuun niin harkitse avioeroa. Tuollainen mies ei muuta tapojaan muuten kuin pakon edessä eikä välttämättä silloinkaan.
Jos mies kerran depootti, miksi et tilannut tai käynyt hakemassa karvakädeltä pitsaa? Olisi lapsetkin tykänny erilaisesta. Aina tarvii olla terveellistä. Jos ei jaksa niin silloin ei jaksa. Ja jos mies valitsee ennemmin veneen kuin vaimon niin sitten saa pitsaa :)
Voimia! Vaikka oma elämä kyseessä niin aina ei tarvii suorittaa. Äitikin voi heittäytyä lattialle itkupotkuraivareille :)