Opamox annostus
Kommentit (26)
Mulla tehoaa selkeästi voimakkaammin jos otan tyhjään mahaan vaikka väittävät, ettei sillä ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30mg 1-3 krt/pv ja ahdistukseen. Otan joka päivä vähintään sen kolme.
Ja ei mitään sivuvaikutuksia.
Jos ei riippuvuutta lasketa.
Eipä sitä passaa laskea kun ei noihin ole riippuvaiseksi tullut.
15 mg, yksi tabletti tarvittaessa nukkumaan mennessä ja puolikas kerrallaan ahdistukseen.
Ahdistukseen tuo auttaa, oikein miellyttävästi pyyhkii olon tyyneksi ja rauhalliseksi. Unen tuloa helpottamaan taas vaikutus vaihtelee ja toisaalta lääkkeen otettuani saatan koomanukkua tosi sikeästi ohi kaikkien herätysten. Käytän Opamoxiani vähän ja säästellen. Usein vaan kitkutan ahdistuneena, mitä lie itserankaisua sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30mg 1-3 krt/pv ja ahdistukseen. Otan joka päivä vähintään sen kolme.
millaisessa pakkauskoossa ja miten lekuri uusii noin ison annoksen, kun 3 menee päivässä. Saatko jonkun 100 kpl sitten kerralla vai uusitko jatkuvasti?
100kpl/kerta ja uusitaan kuukauden tai kahden välein.
Mikä sun diagnoosi on?
No tossa purkissa lukee että ahdistukseen, ei mitään sen kummempaa diagnoosia. Työterveyslääkäri niitä on määrännyt.
Silloin kun minulla oli vakava ahdistuneisuushäiriö ja olin saikulla sain 15 mg max 3 päässä. Yhtikäs mitään ei auttanut. Puhdas nolla oli apu. Myöhemmin ystäväni kertoi, hänelle määrättiin 30 mg 3-4 krt pvä 1 kk ajan ja todellakin auttoi. En ymmärrä, miksi lääkärit eivät määrää isompaa annosta jos vaikutus on nolla. Söin noita silloin vuosia sitten pari vkoa. Yhtä tyhjän kanssa oli.
Ahdistukseen 2-4 15mg päivässä. Ei minullakaan aina vaikuta samoin. Menkkojen aikaan en melkein edes tarvitse mitään.