Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox annostus

Vierailija
20.08.2016 |

Mikä annostus teillä on ja mihin tarkoitukseen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukseen 1-2 krt päivässä 15 mg. Otan yleensä vain yhden, ahdistus on voimakasta mutta jo tämä auttaa.

Vierailija
2/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs millaisia sivuvaikutuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 mg unilääkkeeksi. En tosin ole toistaiseksi tarvinnut.

Vierailija
4/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30mg 1-3 krt/pv ja ahdistukseen.  Otan joka päivä vähintään sen kolme.

Vierailija
5/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä bentsoja enää todellakaa. Ahdistukseen oli 30mg tabut. Sitte vasta perseestä olikin olot ku piti eroon niistä päästä. On parempiakin ja tehokkaampia lääkkeitä ahdistukseen olemassa kuin huumausainebentsot, eikä koukuta sillälailla.

Vierailija
7/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vedä bentsoja enää todellakaa. Ahdistukseen oli 30mg tabut. Sitte vasta perseestä olikin olot ku piti eroon niistä päästä. On parempiakin ja tehokkaampia lääkkeitä ahdistukseen olemassa kuin huumausainebentsot, eikä koukuta sillälailla.

Totta se on. Turhaa alapeukuttaa. Olin melkein psykoosissa bentsovierotuksen aikaan. Kannattaa kysyä vaihtoehtolääkitystä lääkäriltä. Kaikella hyvällä sanon. Luulin itekki aikanaan, että jeejee ku hyvä lääke. Toleranssi kasvaa nopeesti ja määrä sitä mukaan ja ei oo kivaa varsinkaan jos on paha ahdistus- tai paniikkihäiriö. En ite suosittele kellekkää.

Vierailija
8/26 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millaisessa pakkauskoossa ja miten lekuri uusii noin ison annoksen, kun 3 menee päivässä. Saatko jonkun 100 kpl sitten kerralla vai uusitko jatkuvasti?

Vierailija
9/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään määrätään aina tätä Opamoxia, vaikka mun kokemus on ettei se auta yhtään jos on todella ahdistunut. Itse sain sen muutama vuosi sitten ahdistukseen ja unettomuuteen, ja yksi tabletti ei tuntunut missään. (15mg). En saanut helpotusta.

Sitten toinen lääkäri vaihtoi sen pyynnöstäni diapamiin joka oli alusta asti tosi hyvä. Se auttoi minulla ahdistuskohtauksiin ja oli hyvä nukahtamiseen. Minä käytin siis vain iltaisin 2-10mg. Tiedän kyllä, että bentsot eivät ole hyvä lääke jatkuvaan käyttöön, ja minäkin parin vuoden käytön jälkeen jouduin taistelemaan niistä irti niin, että viimeisinä viikkoina otin iltaisin 0,5mg mutta sain lopetettua päivittäisen käytön kun tuli oikea aika.

Edelleen mulla on paketti josta tarvittaessa otan jos tulee paha paikka.

Mun kokemus siis on että opamox on hyvin kevyt lääke joka voi auttaa kevyeen ahdistukseen, mutta on muitakin bentsoja jos ei opamox auta. Jos ihminen on niin ahdistunut että harkitsee esim.itsemurhaa, on lääkkeet aina pienempi paha.

Vierailija
10/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisella annostuksella tota opamoxia käytetään esiintymisjännitykseen? Tai ylipäätään jännitykseen? Soveltuuko siihen? Ja nimenomaan psyykkiseen puoleen, fyysiseen jännitykseenhän propral on ihan omiaan.

Vierailija
11/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millaisessa pakkauskoossa ja miten lekuri uusii noin ison annoksen, kun 3 menee päivässä. Saatko jonkun 100 kpl sitten kerralla vai uusitko jatkuvasti?

Itsellä menee 3xvuorokaudessa 15mg. Käyn apteekista 100kpl laatikon. Välillä kun meni 2x15 kolme kertaa vuorokaudessa niin hain 2kpl 100kappaleen laatikoita.

Vierailija
12/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100kpl/kerta ja uusitaan kuukauden tai kahden välein.

Vierailija
13/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään määrätään aina tätä Opamoxia, vaikka mun kokemus on ettei se auta yhtään jos on todella ahdistunut. Itse sain sen muutama vuosi sitten ahdistukseen ja unettomuuteen, ja yksi tabletti ei tuntunut missään. (15mg). En saanut helpotusta.

Sitten toinen lääkäri vaihtoi sen pyynnöstäni diapamiin joka oli alusta asti tosi hyvä. Se auttoi minulla ahdistuskohtauksiin ja oli hyvä nukahtamiseen. Minä käytin siis vain iltaisin 2-10mg. Tiedän kyllä, että bentsot eivät ole hyvä lääke jatkuvaan käyttöön, ja minäkin parin vuoden käytön jälkeen jouduin taistelemaan niistä irti niin, että viimeisinä viikkoina otin iltaisin 0,5mg mutta sain lopetettua päivittäisen käytön kun tuli oikea aika.

Edelleen mulla on paketti josta tarvittaessa otan jos tulee paha paikka.

Mun kokemus siis on että opamox on hyvin kevyt lääke joka voi auttaa kevyeen ahdistukseen, mutta on muitakin bentsoja jos ei opamox auta. Jos ihminen on niin ahdistunut että harkitsee esim.itsemurhaa, on lääkkeet aina pienempi paha.

Ei mullakaan auttanut toi 15mg, joutui ottamaan pirun paljon että vaikutus alkoi, mutta nyt on 30mg ja tosiaan toi 1-3 päivässä. Joskus menee neljäkin, mutta harvoin. Ja todellakin auttaa, en minä niitä muuten suuhuni laittaisi.

Vierailija
14/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei mitään sivuvaikutuksia.

Jos ei riippuvuutta lasketa.

Vierailija
15/26 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100kpl/kerta ja uusitaan kuukauden tai kahden välein.

Mikä sun diagnoosi on?

Vierailija
16/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin muutama viikko sitten yhden 15 mg tabletin ensimmäistä kertaa elämässäni ja vaikutus oli lähinnä hidastava, ei ahdistusta poistava. Ajattelin että tällä lääkkeellä ei tee mitään. Eilen oli kuitenkin pakko taas ottaa, sama 15 mg tabl, mutta tällä kertaa ahdistus suorastaan pyyhkiytyi pois ja olosta tuli todella rentoutunut ja hyvä. Todella outo ero. Onko muilla ollut sitä että sama annos toimii jotenkin eri tavoin päivästä riippuen? 

Vierailija
17/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus toimii ja joskus ei sitte millään? Mistähän johtuis?

Vierailija
18/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joskus toimii ja joskus ei sitte millään? Mistähän johtuis?

En tiedä, jotakin aineenvaihdunnan juttuja ehkä? 

Vierailija
19/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsodiatsepiinit täytyy lopettaa todella hitaasti annosta vähitellen pienentämällä, niin että elimistö ehtii sopeutua aina siihen pienempään annokseen, ennen kuin taas pienentää annosta. Siihen ei ihan muutama viikkokaan riitä, tulee vierotusoireita. Mutta mistä kiire, jos lääkkeestä on kuitenkin ollut joskus apua vaikeisiin oireisiin?

Vierailija
20/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin muutama viikko sitten yhden 15 mg tabletin ensimmäistä kertaa elämässäni ja vaikutus oli lähinnä hidastava, ei ahdistusta poistava. Ajattelin että tällä lääkkeellä ei tee mitään. Eilen oli kuitenkin pakko taas ottaa, sama 15 mg tabl, mutta tällä kertaa ahdistus suorastaan pyyhkiytyi pois ja olosta tuli todella rentoutunut ja hyvä. Todella outo ero. Onko muilla ollut sitä että sama annos toimii jotenkin eri tavoin päivästä riippuen? 

Up, kiinnostaisi tämä. Onko muilla kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme