Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkäät miehet eivät kiinnostu minusta

Vierailija
20.08.2016 |

Vain elämäm koululaiset kiinnostuvat. Miksi?! Olen kohtelias, kiltti ja omasta mielestäni suhteellisen fiksu, haluaisin myös älykästä seuraa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kliseiden - kuten 'elämäm koululainen' - käyttö kanssaihmisistä ei kerro mistään älykkyydestä.

Ehkä olet tylsempi kuin itse tajuatkaan.

Termin "elämäm koululainen" käyttö osoittaa ihmisen typeryyden paitsi puhtaasti älyllisessä mielessä, myös lingvistisesti. Foneettisesti kirjoitettuna oikea muoto on "elämängkoululainen".

Suomen kielessä ei missään tilanteessa esiinny foneettista ilmaisua "elämämkoululainen".

Eli ehkäpä kannattaisi sinunkin keskittyä vähän keskinkertaisemmalla älykkyydellä varustettuihin miehiin tai sitten yrittää vedota heihin muulla kuin älyllä.

Vierailija
22/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne älykkäätkin saattaisi kiinnostua sinusta jos tekisit itse aloitteen.

Mutta et erotu niin selkeästi joukosta että he tulisivat itse iskemään sinua.

Olisi kiva saada otsikon aloittajan kommentit tähän viestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi jo kadota jonnekin?

Itse olen huomannut, että useat miehet pelkäävät älykkäitä ja kauniita naisia. He saattavat aluksi kiehtoutua, mutta kiinnostus muuttuu kahlitsemisen tarpeeksi tai loppuu yllättäen, kun he huomaavat naisen olevan itseään älykkäämpi. Monen ego ei sitä kestä.

Vierailija
24/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä juuri, että olisi ehkä pitänyt kiinnostua oikein älykkäistä naisista nuorena. Nyt kaikki hyvät on varattuja ja huomaan arvostavani älykkyyttä.

Mitä muuten on naisen älykkyys? Korkea koulutus ei ole tärkeintä, vaan keskustelutaito ja siihen kuuluu olennaisesti toisen näkökulman kuuleminen ja hyväksyminen yhtenä näkökulmana asiaan. Itsepäiset ihmiset (ei vain naiset) ovat usein vähän yksitotisia.

Mistä ihmeestä tulee tuo myytti "hyvät ovat varattuja"? En vain käsitä, itse havaitsen omin silmin kaiken aikaa kuinka lahjattomat, suoranaisen vastenmieliset, heikkolahjaiset, yksinkertaiset ja aivan susirumat ihmiset pariutuvat ja kaiken kukkuraksi lisääntyvät tiuhaa tahtia. En näe että parisuhteeseen pääsy olisi objektiivisesti tae kenenkään ns. paremmista ominaisuuksista, tuo teoriasi ei päde käytännössä ollenkaan.

Vierailija
25/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kliseiden - kuten 'elämäm koululainen' - käyttö kanssaihmisistä ei kerro mistään älykkyydestä.

Ehkä olet tylsempi kuin itse tajuatkaan.

Termin "elämäm koululainen" käyttö osoittaa ihmisen typeryyden paitsi puhtaasti älyllisessä mielessä, myös lingvistisesti. Foneettisesti kirjoitettuna oikea muoto on "elämängkoululainen".

Suomen kielessä ei missään tilanteessa esiinny foneettista ilmaisua "elämämkoululainen".

Eli ehkäpä kannattaisi sinunkin keskittyä vähän keskinkertaisemmalla älykkyydellä varustettuihin miehiin tai sitten yrittää vedota heihin muulla kuin älyllä.

Jos olisit kyllin älykäs, siis oikeasti älykäs etkä tuollainen pätemistarpeen omaava, ärsyttävä ja snobimainen Pseudo-Intellektuelli, olisit tietoinen siitä ettei yhden fraasin tai termin käyttäminen kerro ihmisen älykkyydestä yhtään mitään. Nettikeskustelujen perusteella et tunnista Mensan-jäseniä, usko pois.

Vierailija
26/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä juuri, että olisi ehkä pitänyt kiinnostua oikein älykkäistä naisista nuorena. Nyt kaikki hyvät on varattuja ja huomaan arvostavani älykkyyttä.

Mitä muuten on naisen älykkyys? Korkea koulutus ei ole tärkeintä, vaan keskustelutaito ja siihen kuuluu olennaisesti toisen näkökulman kuuleminen ja hyväksyminen yhtenä näkökulmana asiaan. Itsepäiset ihmiset (ei vain naiset) ovat usein vähän yksitotisia.

Mistä ihmeestä tulee tuo myytti "hyvät ovat varattuja"? En vain käsitä, itse havaitsen omin silmin kaiken aikaa kuinka lahjattomat, suoranaisen vastenmieliset, heikkolahjaiset, yksinkertaiset ja aivan susirumat ihmiset pariutuvat ja kaiken kukkuraksi lisääntyvät tiuhaa tahtia. En näe että parisuhteeseen pääsy olisi objektiivisesti tae kenenkään ns. paremmista ominaisuuksista, tuo teoriasi ei päde käytännössä ollenkaan.

En ole kirjoittaja, mutta kyllä se "hyvät on varattuja" myytti pitää paikkansa siinä vaiheessa jos itse edustat marginaalia laadukasta yksilöä.

Lisäksi kun ikää tulee yleensä ne huonot yksilöt jää roikkumaan sinkkumarkkinoille. Eli toisin sanoen kaikki hyvät omaniköiset ovat jo naimisissa

Vierailija
27/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa pitää itseään älykkäämpänä kuin todellisuudessa onkaan.

Vierailija
28/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa nähdään taas hyvin typerien junttien lietsoma lynkkausmieliala älykkäitä ja menestyneitä kohtaan.

Vierailija
29/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, olen melko varma, että et ole kovin älykäs.

Älykkäät ihmiset ovat usein aika yksinäisiä koska mielenkiintoista seuraa on vaikea löytää. Kun sellainen ihminen sitten löytyy niin siitä koitetaan pitää kiinni, tai oikeastaan tunne on molemminpuolinen eli samanlaiset linnut hakeutuvat lentämään yhdessä.