Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäät miehet eivät kiinnostu minusta

Vierailija
20.08.2016 |

Vain elämäm koululaiset kiinnostuvat. Miksi?! Olen kohtelias, kiltti ja omasta mielestäni suhteellisen fiksu, haluaisin myös älykästä seuraa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain tyhmä kuin saapikas?

t. älykäs tyäaukkelismies

Vierailija
2/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en ole tyhmä. Olen avarakatseinen, opiskelen yliopistossa, luen kirjallisuutta ja otan selvää asioista. Ehkä olen liian kiva kaikille? Äh, en tiedä. Ehkä se johtuu ulkomuodostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa seuraavan kerran älykkään miehen tavatessasi sellaista kikkaa, että kaadat hänen päälleen purkillisen sipulisilliä.

Vierailija
4/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa seuraavan kerran älykkään miehen tavatessasi sellaista kikkaa, että kaadat hänen päälleen purkillisen sipulisilliä.

Toimisi minuun.

Vierailija
5/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäätkin miehet voivat haluta itselleen sellaisen naisen, jota heidän ei tarvitse ns. katsoa ylöspäin. Monilla korkeakoulutetuilla miehillä on itseään vähemmän koulutettu vaimo, koska ego.

Elämänkoululaiset eivät välttämättä tajua, että sinä olet heitä fiksumpi. Tai ehkä muut ominaisuudet ovat heille älyä tärkeämpiä.

Vierailija
6/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap. Teen tarjouksen sinulle: lähde treffeille kanssani (tai vähintään vaihdetaan sähköpostisosoitteita)? Täytän kriteerisi ja ehkä enemmän.

M23, pk-seutu

Vierailija
7/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit miksi. Minä keksin, koska et tartu tilaisuuteen. "fiksuna" varmaan tajuat että meinaat ylempää kommenttia.

Vierailija
8/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap. Teen tarjouksen sinulle: lähde treffeille kanssani (tai vähintään vaihdetaan sähköpostisosoitteita)? Täytän kriteerisi ja ehkä enemmän.

M23, pk-seutu

No mikä on sinun sähköpostiosoitteesi? :)

Vierailija
9/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23, pk-seutu

No mikä on sinun sähköpostiosoitteesi? :)

juupis@yopmail.com, ole hyvä.

Vierailija
10/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla liian fiksu? Miehet vieroksuvat itseään älykkäämpiä naisia, tämä pätee etenkin fiksuihin miehiin jotka eivät voi kestää ajatusta että hänen kumppaninsa saattaisi olla jopa häntä itseään älykkäämpi.

Vierailija
11/29 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä juuri, että olisi ehkä pitänyt kiinnostua oikein älykkäistä naisista nuorena. Nyt kaikki hyvät on varattuja ja huomaan arvostavani älykkyyttä.

Mitä muuten on naisen älykkyys? Korkea koulutus ei ole tärkeintä, vaan keskustelutaito ja siihen kuuluu olennaisesti toisen näkökulman kuuleminen ja hyväksyminen yhtenä näkökulmana asiaan. Itsepäiset ihmiset (ei vain naiset) ovat usein vähän yksitotisia.

Vierailija
12/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ap ettet ottanut yhteyttä.

Vierailija
13/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ap ettet ottanut yhteyttä.

Sovitaanko miehet että lopetetaan täällä itsensä tarjoaminen ketjuihin. Ja ylipäätänsä vastaaminen tälläisiin ketjuihin. Apu ei ikinä kelpaa missään muodossa

Vierailija
14/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain elämäm koululaiset kiinnostuvat. Miksi?! Olen kohtelias, kiltti ja omasta mielestäni suhteellisen fiksu, haluaisin myös älykästä seuraa.

Ne ottaa suhun rohkeammin yhteyttä. Älykkäät useammin miettii vaihtoehtoja peläten epäonnistumista, ja tilaisuus jää sitten käyttämättä. Toki jotkut älykkäät ovat oppineet ulos tuosta mallista, jos ovat koskaan sen kahlitsemia olleetkaan. Mutta heillä onkin sitten saumat melkeinpä kaikkiin naisiin. Ratkaisu on siis alkaa tehdä rohkeasti aloitteita niille joita haluttavina älykkäinä pitää...

Vierailija
15/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne älykkäätkin saatraisi kiinnostua sinusta jos tekisit itse aloitteen.

Mutta et erotu niin selkeästi joukosta että he tulisivat itse iskemään sinua.

Vierailija
16/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne älykkäätkin saattaisi kiinnostua sinusta jos tekisit itse aloitteen.

Mutta et erotu niin selkeästi joukosta että he tulisivat itse iskemään sinua.

Tämä!

Ne on just ne elämänkoululaiset jotka kännissä iskee naisia baarissa.

Vierailija
17/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseiden - kuten 'elämäm koululainen' - käyttö kanssaihmisistä ei kerro mistään älykkyydestä.

Ehkä olet tylsempi kuin itse tajuatkaan.

Vierailija
18/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö bimbolta? Ensivaikutelma voi olla älykkään ihmisen mielestä luotaantyöntävä.

Vierailija
19/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni en ole tyhmä. Olen avarakatseinen, opiskelen yliopistossa, luen kirjallisuutta ja otan selvää asioista. Ehkä olen liian kiva kaikille? Äh, en tiedä. Ehkä se johtuu ulkomuodostani.

Yliopisto on täynnä fiksuja nuoria miehiä, jotka ovat ujoja eivätkä uskalla tehdä aloitteita! Näitä löytyy etenkin sellaisilta aloilta, joissa on vähän naisia opiskelemassa (insinöörit, tietojenkäsittely ym.). Eli kannattaa yrittää tutustua näihin. Ihastuvat sinuun taatusti, kun olen tuollainen "kiva kaikille" -tyyppinen nainen. Heillä ei myöskään ole niin korkeat kriteerit kuin esim. kauppis- tai lakimiehillä.

Vierailija
20/29 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varakkaat miehet eivät kiinnosta sinua. Miksi puhut paskaa jostain älykkyydestä kun rahasta tässä on selvästi kyse?