Älykkäät miehet eivät kiinnostu minusta
Vain elämäm koululaiset kiinnostuvat. Miksi?! Olen kohtelias, kiltti ja omasta mielestäni suhteellisen fiksu, haluaisin myös älykästä seuraa.
Kommentit (29)
Omasta mielestäni en ole tyhmä. Olen avarakatseinen, opiskelen yliopistossa, luen kirjallisuutta ja otan selvää asioista. Ehkä olen liian kiva kaikille? Äh, en tiedä. Ehkä se johtuu ulkomuodostani.
Kokeilepa seuraavan kerran älykkään miehen tavatessasi sellaista kikkaa, että kaadat hänen päälleen purkillisen sipulisilliä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa seuraavan kerran älykkään miehen tavatessasi sellaista kikkaa, että kaadat hänen päälleen purkillisen sipulisilliä.
Toimisi minuun.
Älykkäätkin miehet voivat haluta itselleen sellaisen naisen, jota heidän ei tarvitse ns. katsoa ylöspäin. Monilla korkeakoulutetuilla miehillä on itseään vähemmän koulutettu vaimo, koska ego.
Elämänkoululaiset eivät välttämättä tajua, että sinä olet heitä fiksumpi. Tai ehkä muut ominaisuudet ovat heille älyä tärkeämpiä.
Moi ap. Teen tarjouksen sinulle: lähde treffeille kanssani (tai vähintään vaihdetaan sähköpostisosoitteita)? Täytän kriteerisi ja ehkä enemmän.
M23, pk-seutu
Kysyit miksi. Minä keksin, koska et tartu tilaisuuteen. "fiksuna" varmaan tajuat että meinaat ylempää kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Moi ap. Teen tarjouksen sinulle: lähde treffeille kanssani (tai vähintään vaihdetaan sähköpostisosoitteita)? Täytän kriteerisi ja ehkä enemmän.
M23, pk-seutu
No mikä on sinun sähköpostiosoitteesi? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23, pk-seutu
No mikä on sinun sähköpostiosoitteesi? :)
juupis@yopmail.com, ole hyvä.
Saatat olla liian fiksu? Miehet vieroksuvat itseään älykkäämpiä naisia, tämä pätee etenkin fiksuihin miehiin jotka eivät voi kestää ajatusta että hänen kumppaninsa saattaisi olla jopa häntä itseään älykkäämpi.
Mietin tässä juuri, että olisi ehkä pitänyt kiinnostua oikein älykkäistä naisista nuorena. Nyt kaikki hyvät on varattuja ja huomaan arvostavani älykkyyttä.
Mitä muuten on naisen älykkyys? Korkea koulutus ei ole tärkeintä, vaan keskustelutaito ja siihen kuuluu olennaisesti toisen näkökulman kuuleminen ja hyväksyminen yhtenä näkökulmana asiaan. Itsepäiset ihmiset (ei vain naiset) ovat usein vähän yksitotisia.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ap ettet ottanut yhteyttä.
Sovitaanko miehet että lopetetaan täällä itsensä tarjoaminen ketjuihin. Ja ylipäätänsä vastaaminen tälläisiin ketjuihin. Apu ei ikinä kelpaa missään muodossa
Vierailija kirjoitti:
Vain elämäm koululaiset kiinnostuvat. Miksi?! Olen kohtelias, kiltti ja omasta mielestäni suhteellisen fiksu, haluaisin myös älykästä seuraa.
Ne ottaa suhun rohkeammin yhteyttä. Älykkäät useammin miettii vaihtoehtoja peläten epäonnistumista, ja tilaisuus jää sitten käyttämättä. Toki jotkut älykkäät ovat oppineet ulos tuosta mallista, jos ovat koskaan sen kahlitsemia olleetkaan. Mutta heillä onkin sitten saumat melkeinpä kaikkiin naisiin. Ratkaisu on siis alkaa tehdä rohkeasti aloitteita niille joita haluttavina älykkäinä pitää...
Kyllä ne älykkäätkin saatraisi kiinnostua sinusta jos tekisit itse aloitteen.
Mutta et erotu niin selkeästi joukosta että he tulisivat itse iskemään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne älykkäätkin saattaisi kiinnostua sinusta jos tekisit itse aloitteen.
Mutta et erotu niin selkeästi joukosta että he tulisivat itse iskemään sinua.
Tämä!
Ne on just ne elämänkoululaiset jotka kännissä iskee naisia baarissa.
Kliseiden - kuten 'elämäm koululainen' - käyttö kanssaihmisistä ei kerro mistään älykkyydestä.
Ehkä olet tylsempi kuin itse tajuatkaan.
Näytätkö bimbolta? Ensivaikutelma voi olla älykkään ihmisen mielestä luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni en ole tyhmä. Olen avarakatseinen, opiskelen yliopistossa, luen kirjallisuutta ja otan selvää asioista. Ehkä olen liian kiva kaikille? Äh, en tiedä. Ehkä se johtuu ulkomuodostani.
Yliopisto on täynnä fiksuja nuoria miehiä, jotka ovat ujoja eivätkä uskalla tehdä aloitteita! Näitä löytyy etenkin sellaisilta aloilta, joissa on vähän naisia opiskelemassa (insinöörit, tietojenkäsittely ym.). Eli kannattaa yrittää tutustua näihin. Ihastuvat sinuun taatusti, kun olen tuollainen "kiva kaikille" -tyyppinen nainen. Heillä ei myöskään ole niin korkeat kriteerit kuin esim. kauppis- tai lakimiehillä.
Siis varakkaat miehet eivät kiinnosta sinua. Miksi puhut paskaa jostain älykkyydestä kun rahasta tässä on selvästi kyse?
Ehkä olet vain tyhmä kuin saapikas?
t. älykäs tyäaukkelismies