Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jumbo on evakuoitu?

Vierailija
20.08.2016 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allahu akbar

Vierailija
2/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tehtailee joka päivä näitä "Jumbo evakuoitu" -aloituksia? Ja ikinä ei tietenkään lähdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV-lehti väittää kuulleensa jonkun evakuointihuhun jostain, mutta faktaa ei ole lyödä penkkiin.

Vierailija
4/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensmäisen ja varmaan viimesen ihmettelyn aiheesta tein.

Lähteen teille antasin jos media ois jutun aiheesta tehny.

Vierailija
5/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evakuoinnista olen nähnyt videonkin, satavarmasti tapahtui. Syyn pimitys viittaa matuun.

Vierailija
6/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran olin Jumbossa tänä keväänä kun illalla evakuoitiin. Silloin oli kyseessä sähkökaapista noussut savu eli palohälytys. Siitä ei tullut uutista lehtiin.

Vierailija
7/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tapahtui ja oli aiheeton.

Vierailija
8/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensmäisen ja varmaan viimesen ihmettelyn aiheesta tein.

Lähteen teille antasin jos media ois jutun aiheesta tehny.

Sää voit kertoa sen sun lähteen vaikak media ei ois juttua aiheesta tehnytkään. Olit menossa Jumboon ja poliisit pysäytti että sinne ei nyt pääse? Make kertoi? Keksit päästäsi?

Vierailija
9/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Jumbo joskus aiemminkin evakuoitu. Onko siis varmasti kyseessä joku tuore tapaus? Ja kyllähän niitä typeriä pommiuhkailijavitsiniekkoja oli jo 80-luvullakin eli voi olla kyse sellaisestakin huonosta huumorista. 

Vierailija
10/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerran olin Jumbossa tänä keväänä kun illalla evakuoitiin. Silloin oli kyseessä sähkökaapista noussut savu eli palohälytys. Siitä ei tullut uutista lehtiin.

Jos olisi ollut allahuakbar - hälytys niin kyllä siitä olisi ihan varmasti vuotanut tieto julkisuuteen. 

Vierailija
11/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tapahtui ja oli aiheeton.

Kyllähän siihen joku syy aina on. Vartija sanoi Facebookissa, että ei ollut palohälytys, vaan jonkun muun takia.

Vierailija
12/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evakuoinnista olen nähnyt videonkin, satavarmasti tapahtui. Syyn pimitys viittaa matuun.

Jaaa. Olisikohan ollut tammikuulta? Silloin oli joku palohälytys tai vastaava. Olin itse paikalla. Lehdissä raportoitiin.

Vierailija
13/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku Jumbossa ollut vahvistaa huhun?

Vierailija
14/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin videon facessa.Tapahtunu 19.päivä eli eilen n. Klo 19.00

Vierailija
15/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiska kirjoitti:

MV-lehti väittää kuulleensa jonkun evakuointihuhun jostain, mutta faktaa ei ole lyödä penkkiin.

.

No siinä tapauksessa asia pitää paikkansa jos kerta siellä kirjoitettu. 

Aina on ollut jotakin asiantynkää niiden kirjoitusten takana.  Joskus ehkä hieman tiettyllä tavalla esiin tuotuna, mutta niin ne tekee muutkin mediat klikkauksia itselleen haaliessaan.   Otsikko kirkuu sitä sun tätä, mutta asia onkin aika paljon tavallisempi.

.

Vierailija
16/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalla oli ketju aiheesta, nyt jo poistettu. Googlen välimuistista saa pätkän tekstiä: "Vantaan Jumbo evakuoitu aiemmin tänään. Vartijatuttavilta kuullut mielenkiintoista tietoa aiheeseen liittyen. Ei liity kuulemma tekniseen vikaan, .."

Tuleekohan virallista selvitystä asiasta vai jätetäänköhän pimentoon.

Vierailija
17/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiska kirjoitti:

.

Aina on ollut jotakin asiantynkää niiden kirjoitusten takana.  Joskus ehkä hieman tiettyllä tavalla esiin tuotuna, mutta niin ne tekee muutkin mediat klikkauksia itselleen haaliessaan.   Otsikko kirkuu sitä sun tätä, mutta asia onkin aika paljon tavallisempi.

.

Niinku se mies joka oli kännipäissään kaatunut ja väitti että ulkomaalaiset olivat hakanneet. Poliisi kertoi että valehteli.

Ja sitten se että homeopatia parantaa vakavat sairaudet. Ekat syytteet Saksassa jo nostettu kolmen ihmisen kuoltua.

Vierailija
18/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiska kirjoitti:

.

.

Niinku se mies joka oli kännipäissään kaatunut ja väitti että ulkomaalaiset olivat hakanneet. Poliisi kertoi että valehteli.

Ja sitten se että homeopatia parantaa vakavat sairaudet. Ekat syytteet Saksassa jo nostettu kolmen ihmisen kuoltua.

Että ihan kolme kuollu homeopatian seurauksena.Montakohan kuollu virallisen lääketieteen seurauksena ja moniko vammautunu iäks..hmmmm

Vierailija
19/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiska kirjoitti:

Linkkiä?

Vierailija
20/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa oli video evakuoinnista, katsoin sen tänään aiemmin. Nyt jo poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme