Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita yhden ruokalajin/keittiön..

Vierailija
20.08.2016 |

Mitä saisit syödä loppuikäsi, mikä se olisi?
Keittiöllä tarkoitan esim. Kiinalaista, välimeren ruokia yms.
Nyt ei välitetä lihoamisesta eikä terveellisyydestä yhtään :D

Itsellä taitaisi mennä tuonne kiinalaisen keittiön puolelle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen. Rakastan borschkeittoa, seljankaa, blinejä, kaaliruokia, sieniä ja etikkasäilykkeitä ❤

Vierailija
2/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin suomalaisen ruoan: kalaa, perunaa, vihanneksia, marjoja, jäätelöä, jogurttia, piimää ja lihaa mahdollisimman yksinkertaisesti maustettuna. Minä myös aion syödä tätä loppuikäni. Ovathan jotkin muun maailman ruokalajit ja keittiöt kivoja, mutta ei ole suomalaisen voittanutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai ruoka ehdottomasti.

Vierailija
4/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thairuokaa! Eivät syyttä itsekin pidä sitä maailman parhaana ruokana.

Vierailija
5/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerellinen, ei tarvitsisi luopua pizzasta ja ruoka olisi monipuolista, hyvää ja terveellistä.

Vierailija
6/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä aamiaisia koko loppuikäni. Kahvina latte itse jauhetuista pavuista, joka on tehty kulutusmaidon ja kerman sekoitukseen. Siihen kaveriksi pinaattimunakas, jossa loraus kermaa ja raastettua juustoa antamaan makua. Ja sitten Atrian pekonia tai joku muukin valmistaja käy, kunhan pekonissa on kunnollinen savun maku.

Vierailija
7/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamilainen keittiö. Se vaan on niin hyvää. 

Vierailija
8/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin valkkaisin välimerellisen, eli tomaattikastikkeet, pastaruoat, pitsat, vuohenjuustot, kala- ja äyriäisruoat, saisi käyttää monipuolisesti kasviksia ja sieniäkin kohtuupaljon. Plus jätskiä!

Vierailija
9/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

italiaisella mentäisiin. muuten voisin valita kiinalaisen tai japanilaisen keittiön, mutta niiden jälkkärit on niin pahoja, että pakko valita se tiramisun luvattu maa. ranska ois kanssa aika kova, löytyis niin suolasta kuin makeaa herkkua

Vierailija
10/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, muiden maiden keittiöihin luultavasti kyllästyisin jossain vaiheessa. Jos suomalaista ei saa valita, niin sitten italialainen.

Vierailija
11/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen/nepalilainen.

Vierailija
12/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen keittiö.

Vierailija
13/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsisin suomalaisen ruoan: kalaa, perunaa, vihanneksia, marjoja, jäätelöä, jogurttia, piimää ja lihaa mahdollisimman yksinkertaisesti maustettuna. Minä myös aion syödä tätä loppuikäni. Ovathan jotkin muun maailman ruokalajit ja keittiöt kivoja, mutta ei ole suomalaisen voittanutta.

jäätelö ja jogurtti eivät ole suomalaisia

Vierailija
14/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, tulisi kyllä kova taisto slaavilaisen, korealaisen ja italialaisen kanssa :-D

Vierailija
15/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita yksi ainoa ruokalaji, niin valitsisin pitsan, koska siitä voi tehdä niin monenlaista variaatiota.

Vierailija
16/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, tykkään niin monenlaisesta ruuasta. Ehkä kiinalainen tai japanilainen keittiö veisi kuitenkin voiton...

Vierailija
17/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen keittiö. Ruokakulttuurien fuusioilla on pitkät perinteet, joten on vaikea vetää rajaa siihen mikä on kiinalaista tms. Eli kaupanpäällisinä saa japanilaisen kotiruokaversion muiden maiden ruoista.

Vierailija
18/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, tykkään niin monesta :) Intialainen, japanilainen ja italialainen olisi mun loppukolmikko ja veikkaanpa että italialainen veisi voiton.

Vierailija
19/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yleiseurooppalainen, parhaat palat italialaisesta ja ranskalaisesta keittiöstä unohtamatta Pohjolan marjoja ja graavilohia. 

Aasialaiset ruoatkin maistuvat, mutta tosiaan tuo jälkkäripuoli jää sillä suunnalla vähän heikoksi. 

Vierailija
20/21 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen tai eteläkiinalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi