Näin Seurasaaressa tänään tosi hyvännäkösen
miehen juoksemassa. Ihanat ruskeet silmät. Juoksi mua vastaan kahdesti. Toisen kerran jälkeen ajattelin, että kysyn siitä kelloa, jos tulee vielä vastaan, mutta ei tullut :(
Kommentit (24)
Oliko kihara tukka ja lihaksikas eikä kauhean pitkä?
Oli kihara tukka!! Niin kuuma Mies 😍
Oliko Michael Knight? Häntä seurasi varmaan puhuva auto?
EI ollut Ritari Ässä, nuorempi oli. Vilkkusilmät 😍
Mietin, että olikohan sillä permanentti?? En oo koskaan nähnyt valkoihoisella niin tiukkaa kiharaa 😃. Hieno tukka!
Mut et sit kysyny. Ehkä parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Oli kihara tukka!! Niin kuuma Mies 😍
USKO NYT LEHMÄ
Voi että kun palstan naiset ovat nyt niin lemmenkipeää, niin lemmenkipeää...
En kysynyt, koska en nähnyt enää kolmatta kertaa. Ensimmäisellä kerralla, kun mies tuli vastaan, niin katsoin päin aika nopeesti, mutta tajusin kyllä sen, että tyyppi oli jotenkin ihana. Sitten toisella kertaa juoksi vastaan, niin katsoin vähän tarkemmin ja kun meni ohi, niin päätin, että kysyn sitä kelloa, jos tulee vielä vastaan. Mutta ei tullut.
Ai joo, se olin minä. Kiva kuulla että tykkäsit. Olen transmies. :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää, koska valtaosa miehistä on mitättömän näköisiä. Hyvännäköinen mies tuo iloa elämään!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt, koska en nähnyt enää kolmatta kertaa. Ensimmäisellä kerralla, kun mies tuli vastaan, niin katsoin päin aika nopeesti, mutta tajusin kyllä sen, että tyyppi oli jotenkin ihana. Sitten toisella kertaa juoksi vastaan, niin katsoin vähän tarkemmin ja kun meni ohi, niin päätin, että kysyn sitä kelloa, jos tulee vielä vastaan. Mutta ei tullut.
KYSYIN MIEHELTÄ EI OLLUT EDES HUOMANNUT SINAU. MUUUHHAAAAA HAAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää, koska valtaosa miehistä on mitättömän näköisiä. Hyvännäköinen mies tuo iloa elämään!
Ohis
Eh. Ei pidä paikkaansa. Siis se että valtaosa miehistä yms.
Kai sitä tulee lemmenkipeäksi, kun kotona on vihainen, stressaantunut, hellyyttä osaamaton ja tympeä ukko.
Oliko tummaihoinen? Ja katsoi silmiin ja hymyili? Juoksee Meikku-Seurasaari-Eiranranta-reittiä. On tosi ihana, katsoo kivasti ohihölkätessään, mieletön kroppa. Nauttii varmaan kun vastaantulevat naiset iloisesti aina hänen habituksestaan yllättyy.
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen oli.
Aijaa anteeksi mut olen vähän mustis.
Hutsu jätä mun mies rauhaan, ei se ole sinusta tai kenestäkään muusta kiinnostunut.
MUISTAKKIN TÄMÄ.