Olisin eilen ollut halukas seksiin, mutta petyin
Flirttaisin miehen kanssa, joka vaikutti hyvinkin innostuneelta.
Sama reitti oli kotiinpäin, joten päätimme lähteä yhtäaikaa. Odotin tietysti, että kutsuu sisään "yömyssylle". Eipä muuta kuin toivotti hyvät yöt ja jäin kuin nalli kalliolle.
Että mistä tällaisessakin on kysymys? Juttu luisti, kumpikaan ei erityisemmin humalassa. En juonut kuin kaksi siideriä. Hänkin oli ihan selvän tuntuinen.
Olen ihan kivannäköinen nainen jne. Tunnen sen verran hänet, ettei varsinaisessa parisuhteessa ole, mutta ainahan hänellä saattoi olla muita suunnitelmia illaksi.
Mutta kyllä ihmetytti? Ei ole koskaan aikaisemmin näin käynyt.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä tässä on ongelma. Monestihan naiset valittavat, että he kelpaavat miehelle vain seksiin. Nythän ap kelpasi miehelle älylliseen keskusteluun! Eikö tuosta pitäisi olla pikemminkin tyytyväinen?
Kelpaan aina älylliseen keskusteluun.
Ja tähän mennessä myös seksiin. Nyt kävi toisin syystä tai toisesta.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ehkä mies ajatteli että ei kelpaisi sinulle ja/tai pelkäsi negatiivista reaktiota jos veisit asioita eteenpäin.
Joskus mieskin haluaa vain tuntea itsensä riippumattomaksi lopputuloksesta ja luottaa ehkä siihen, että näette vielä uudestaan.
Tätä vähän itsekin ajattelin.
Olen "korkeatasoisempi" häntä. Pelästyi ja ei ollut uskoakseen, että tulisin ja hätäpäissään perääntyi.
Olisit eilen ollut halukas seksiin, muttet ansainnut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä te prinsessat olette harhaisia. Huoh.
Harhaisia?
Jos juttu natsaa 99 kertaa sadasta ja sitten ei onnistukaan, niin toki sitä ihmettelee.
Ei ketään miestä tuollainen polkupyörä kiinnosta, taisi tietää että olet jo puolet kylästä nussinut läpi.
En ole!
Luku oli vertauskuvallinen. Kertoja ei ole sataa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit eilen ollut halukas seksiin, muttet ansainnut seksiä.
Näinhän se on nähtävä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin paljon alapeukkuja?
Mikä aloituksessa ärsyttää?
AP:n saamattomuus ja kyvyttömyys ilmaista itse kiinnostuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ajatteli että ei kelpaisi sinulle ja/tai pelkäsi negatiivista reaktiota jos veisit asioita eteenpäin.
Joskus mieskin haluaa vain tuntea itsensä riippumattomaksi lopputuloksesta ja luottaa ehkä siihen, että näette vielä uudestaan.
Olen "korkeatasoisempi" häntä. Pelästyi ja ei ollut uskoakseen, että tulisin ja hätäpäissään
perääntyi.
Hätäpäisään perääntyi?
Oliko sitten edes luvannut jonkinlaisia jatkoja. Ei muuten tuossa mitään perääntymistä tapahtunut. Saati pelästymistä. Ehkä vain petyit omissa odotuksissasi.
.
Yksinkertaista: Et ollut miehen makuun. Hän palautti sinut maan pinnalle korkeuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti sänkyynkö? Miksi ihmeessä jos ei kiihota.
En kiihotuksesta tiedä, mutta yleensä miehet aina ovat kiinnostuneita seksistä.
Mutta nyt näin. En nyt kehdannut baariin takaisinkaan mennä enkä lähteä muuallekaan. Eli kotiin tulin ratkomaan ristikkoa ja katsomaan olympialaisia :)
Oli vain elmässäni ensimmäinen kerta tällainen tapaus.
Se on tosiaan naisilla pikkusen helpompaa tuo seksin saaminen. Mut ehkä nyt unohdat ne harhat että susta pitäisi kaikkien olla kiinnostuneita ja hyväksyt sen että kaikkia et vaan kiinnosta ja mitä sitten? On nimittäin todella säälittävää valittaa tuollaisesta asiasta, kun ilmeisesti saat kuitenkin seksiä käytännössä niin paljon kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Jos se sattuikin olemaan ihana, fiksu mies, joka haluaa sinusta enemmän kuin yhden yön?
Mitä ihmeen tekemistä tolla on fiksuuden kanssa? En kyllä itse näe mitenkään parempana tai huonompana sitä, jos joku haluaa seksiä vain avioliitossa, pelkkiä yhdenyönjuttuja tai mitä vaan siltä väliltä. Ei liity fiksuuteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen "korkeatasoisempi" häntä. Pelästyi ja ei ollut uskoakseen, että tulisin ja hätäpäissään perääntyi.
Oot niin ylimielinen, että ajatteli ettei kyllä ota sitä riskiä, että siittää sinulle lapsen.
Alapeukutin kun mies oli varattu. "Ei varsinaisessa parisuhteessa"... Etkö ap voi keskittyä sinkkuihin?
Vierailija kirjoitti:
Flirttaisin miehen kanssa, joka vaikutti hyvinkin innostuneelta.
Sama reitti oli kotiinpäin, joten päätimme lähteä yhtäaikaa. Odotin tietysti, että kutsuu sisään "yömyssylle". Eipä muuta kuin toivotti hyvät yöt ja jäin kuin nalli kalliolle.
Että mistä tällaisessakin on kysymys? Juttu luisti, kumpikaan ei erityisemmin humalassa. En juonut kuin kaksi siideriä. Hänkin oli ihan selvän tuntuinen.
Olen ihan kivannäköinen nainen jne. Tunnen sen verran hänet, ettei varsinaisessa parisuhteessa ole, mutta ainahan hänellä saattoi olla muita suunnitelmia illaksi.
Mutta kyllä ihmetytti? Ei ole koskaan aikaisemmin näin käynyt.
Ehkä häntä ei vain yksinkertaisesti panettanut tällä kertaa.
Ihmetyttää että miksi miehen olisi pitänyt olla mielestäsi aloitteellinen tai tuohon että et päässytkään mielessäsi toivomillesi jatkoille tarvitsisi jotenkin selitellä tai sille olla selitys.
Et ilmeisesti tuntunut siltä että jäbä olisi katsonut jatkotutustumiset tarpeelliseksi.
Noin käy miehillekin vähän väliä että pakit tulee, eikä selityksiä. Mikäli niitä selityksiä saa, niin yleensä ne on loukkaavia ja lisäselvitystä kelpaamattomuuteen antavia.
Paraassa tapauksessa on miehet antaneet taksikydinkin yökerhosta naiselle toiselle puolen kaupunkia, eri suuntaan kodistaan ja alaovella jo taksin poistuttua paikalta nainen kysynyt ihan muina naisina, että mitenkäs sä liityitkään mun eläämääni kun seuraat mua?
.