Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 2v miettii; oletko miettinyt sitä miksi ihmiset lataavat niin paljon odotuksia toisten sukuelimille?

20.08.2016 |

Siis seksuaalisessa kontekstissa. Seurustelevat tai 'säätöilevät' ja 'hoitoilevat' ihmiset eivät hikoile miettiessään minkälaiset kyynerpäät tai lantioluut vaatteiden alta paljastuu. Yleisesti ottaenhan näyt lienevät paljolti samanlaisia ruumiinosasta riippumatta, mutta toisten ruumiinosien suhteen odotukset voivat olla suuret ja uteliaisuus suurta, vaikka yhden nähtyään on jo nähnyt suuren osan muista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kysymys ruumiin vai kehon osista?

Vierailija
2/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai, että sinä itse teet niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimet ovat usein hyvin kiihottavia (mutta ei aina).

Vierailija
4/4 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua ainakin mietityttää ja kutkuttaa aina ennen uuden kumppanin kanssa riisuutumista, että miltä hänen selkänsä tai pakaransa näyttävät, millainen iho on ja miltä se tuoksuu jne. Uteliaisuus penistä kohtaan on samaa perua. Peniksen näkemiseen liittyy myös sellainen jännite, että tuli sieltä sitten MITÄ TAHANSA vastaan, olisi hyvä vaikuttaa innostuneelta ja kiihottuneelta. Toisaalta jos penis on todella pieni, ei saa näyttää liian innostuneelta, ettei se vaikuta (tahattomasti) säälivältä käytökseltä. Jos penis taas on todella iso, liika innostuneisuus voi pönkittää miehessä sitä uskoa, että mitään muuta seksin aikana ei sitten tarvitsekaan tehdä, kun kerran sellainen luojan lahja housuista löytyy.

Itse olen aina innostunut ja kiihottunut, kun näen peniksen (HUOM! livenä, kiinni elävässä miehessä, omasta tahdostani), ja suhtaudun siihen uteliaasti ja jännittyneenä. Miksi en? Sehän on sillä hetkellä mulle kuin uusi lelu jouluaattona.