Minä en jaksa! Mutta eipä ole vaihtoehtojakaan
Vauva 3kk huutaa KOKO AJAN. Tai no, ulkona vaunuissa, kun vaunut on liikkeessä, on kaikki hyvin. Muuten karjuu/itkee taukoamatta, sylissä, sitterissä, autossa...
4v härnää ja kiusaa vähänväliä isosiskoaan (9v), joka ei "osaa" antaa takasi samalla mitalla vaan vinkuu ja vänkyy, kun toinen kiusaa.
Lisäksi 4v lempipuuhaa nykyään on koirien kiusaaminen kaikin mahdollisin tavoin.
Mies on töissä joka hemmetin päivä 9-17 + 18.30-23
Nytkin se vauva karjuu tässä sylissä. Tekis mieli vaan mennä ulos ovesta eikä tulla ikinä takaisin!
Vaan pakkohan se on vaan taas jaksaa heijata niitä vaunuja pihalla... Perkele! Ja mies vielä kuvittelee, että tehdään lisää lapsia. Ja tutut sanoo, että "kyllähän teillä on varmaan helppoa, kun on VAAN TYTTÖJÄ". AAAAAGGGGHHHH
Kommentit (13)
Laita 9v. mummolaan tai kavereille, 4v. videoiden eteen ja itselle korvatulpat. Ota vauva syliin, imetä ja lue kirjaa. Tai vatkaa niitä vaunuja sisällä ja katsokaa yhdessä telkkaria.
Meillä auttoi, käyttiin 2-3 kertaa. Ehdottomasti suosittelen!!!
vauvan huutoon, nelivuotiaan käytökseen vai yhdeksänvuotiaan vänkymiseen? Vai niihin kaikkiin?
Vai jaksaako äiti paremmin, jos käy vyöhyketerapiassa?
Ap, voimia sulle - tarvitset lomaa.
Vai miten edes teitte vauvan, jos oli jo tiedossa että mies ei osallistu?
Se, joka edotti vyöhyketerapiaa
Onko allergiat tutkittu vauvalta?
Voimia ap!
Oma aika kannattaa! Lähde ovesta koska tekee mieli. Tuskin olit kotirotta ennen lapsiasikaan, jokanen tarttee omaa aikaa.
Palkkaa hoitaja ja siivoja jos siltä tuntuu.
Sun tarttee ehdottomasti saada taloon enempi rauhaa. Yksi tapa on satsata itseesi, niin jaksat taas eteenpäin.
Kokeile lapsen itkusuuteen d-vitamiinin muutos toiseen laatuun, maitohappoja, cuplatonta. Röyhtäytä kunnolla, oma suosikki on maata itse selällään sohvalla ja nostaa jalat koukkuun, ottaa vauva siihen naamaasi vasten ja varovasti nostella vauvan jalkoja (varovati "puristaen") kohti masua.
4- vuotias tarttee jotain puuhaa. Paljon kehua kieltojen sijaan. Tai napakasti nurkkaan jos kiusaa toisia. Jostain olen kuullu että moni lapsi vähän taantuu kun vauva syntyy.
Siis toihan oli PIERETTÄMINEN, eikä röyhtäyttäminen! :D
Vauva saa ruokaa kyllä ihan niin paljon kuin haluaa, maitoa tulee yli tarpeiden ja sitä on melkoisesti pakasteessakin.
Tosiaan, mies vaihtoi palkan vuoksi työpaikkaa niihin aikoihin, kun kolmas ilmoitti tulostaan. Olin kyllä tietoinen, että seuraavat 2v mies on ihan kiinni työssään, mutten ois aavistanukaan kuinka rankkaa tämä on! Kaksi ekaa oli NIIIIIIN helppojan vauvoja, mutta nyt.. Huh! Vyöhyketerapiaan varaan heti huomenna ajan, olen sitä nyt pari päivää miettinykin.
Kiitos, teki hyvää purkaa mieltä. Jospa tämä nyt taas, jos tuo huutajaneiti nukkus ees vartin!
ap
Totta kai ne vänisee ja kitisee jos eivät saa tarpeeksi huomiota.
Ota siskot mukaan vauvan hoitoon.
On sulla rankkaa! Eipä moni jaksais tuota tilannetta. Nyt vaan isoille siskoille jotenkin välirauhaa, arvelen et se ois tärkeintä. Jaksaako se isompi, se 9v tyttö auttaa vauvan kanssa ees joskus. Että saisit otettua vaikka torkkuja iltapäivällä. Jos se nelivuotias vaikka katsois netissä pikkukakkosta samaan aikaan, vaikka niitä muumeja ylen areenalla.
En osaa kunnolla auttaa, mutta jaksamisia haluan toivottaa ja virtuaalihalauksia.
t: 3 lapsen äiti minäkin
Meillä ei onnistuisi hetkeäkään tuollainen touhu.
ja ojentanut laskut miehelle. Ei ole tullut vastaväitteitä.