Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasyöjät tukevat eläinten holokaustia

Vierailija
20.08.2016 |

Miksi minun pitäisi tulla toimeen moisten sekopäiden kanssa? En halua joukkomurhan tukijoita lähelleni enkä ymmärrä miksi pitäisi.

Sekasyöjien pitäisi kokeilla joskus aterioida teurastamossa, voisi ruokahalu hieman hiipua.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jossei eläimiä syötäisi ja niiden munia ja maitoa hyödynnettäisi ravintona, moni kesyeläinlaji lakkaisi olemasta.

Ei ole mitään järkeä säilyttää elossa eläinlajeja, jotka ihmiset on jalostanut ihan sairaaksi. Broilereilta paino ehtii murskata jalat, ennen kuin ne edes ehditään tappaa. Lehmät on jalostettu tuottamaan ihan sairaan määrän maitoa. Vasikalle (kenelle sen on tarkoituskin mennä) riittäisi vähempikin. Tällaisten sairaaksi jalostettujen eläinlajijen kuuluukin kuolla, kun lihansyönti lakkaa. Kyllä niitä luonnonvaraisia kanoja ja lehmiäkin on, joita ei ole ihminen ehtinyt mennä pilaamaan jalostuksellaan. Olen idiootti!

Viimeinen lause on hämmentävä.

Vierailija
42/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi tulla toimeen moisten sekopäiden kanssa? En halua joukkomurhan tukijoita lähelleni enkä ymmärrä miksi pitäisi.

Sekasyöjien pitäisi kokeilla joskus aterioida teurastamossa, voisi ruokahalu hieman hiipua.

Sukupuuttohan lehmiä ja possuja uhkaisi ellei lihansyöjiä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tukee meidän kaikkien tavoin välillisesti mm. lasten raiskauksia Kongon mineraalikaivoksilla, lapsityövoimaa kehitysmaissa, öljyn aiheuttamia massiivisia ynpäristöhaittoja...

Vierailija
44/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasyöjä on tavallaan palkkatappaja, mutta sarjamassamurhaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan