Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasyöjät tukevat eläinten holokaustia

Vierailija
20.08.2016 |

Miksi minun pitäisi tulla toimeen moisten sekopäiden kanssa? En halua joukkomurhan tukijoita lähelleni enkä ymmärrä miksi pitäisi.

Sekasyöjien pitäisi kokeilla joskus aterioida teurastamossa, voisi ruokahalu hieman hiipua.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasyöjät ovat arvoasteikossa murhaajia ja pedofiilejä alempana. Tietäkää se paskat!

Sinulla rakas taitaa olla puutosta jostain ravintoaineesta nykyisessä ruokavaliossasi. Kannattaa tarkistaa esim. proteiininlähteet, mitkä ovat nyt erilaiset tehotuotetun lihan jäätyä taaksesi. Kiukkusi saa sinut kuulostamaan nälkäiseltä, lapsi hyvä. Sen sijaan, että haukut pihvinsyöjiä, kannattaa laittaa se oma ruokavalio kuntoon.

Vierailija
22/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt teurastamossa lounaan työntekijöiden kanssa kun olimme retkellä teurastamovierailulla,siinä ei ollut mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä on huolestuttavaa että ap:n väittämän mukaisia ajatuksia kannattavia on oikeasti olemassa. Kuka teidät on aivopessyt? Greenpeace? PETA?

Eläimet ovat eläimiä, tietyt eläimet syötäväksi tarkoitettuja. Eläimet tuntevat eikä niitä saa pahoinpidellä eikä kiduttaa, mutta niitä kasvatetaan meidän ihmisten syötäväksi ja muuhun tarpeeseen.

Ihminen ei ole eläin. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja antoi eläimet meidän hallittavaksi. Sen takia eläimet pelkää ihmistä.

Neropatti, Greenpeace on ympäristönsuojelujärjestö. :'D

Ja viimeksi, kun tarkistin, ihminen, homo sapiens, oli kädellisiin kuuluva selkärankainen nisäkäs, osa eläinkuntaa. Kannattaa välillä lukea jotain tieteellisempääkin kuin sitä Raamattu-nimistä satukirjaa. Faktat kuntoon.

Vierailija
24/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, katsele ja kuuntele. Tässä on viesti sinulle :

Vierailija
25/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet voisivat hyvin jos palaisimme vanhoihin hyviin aikoihin kun Suomessa oli vielä maatiloja melkein kaikilla. Omaan tarpeeseen eikä kauppojen hyllyille.

Vierailija
26/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa,syötiinkö juutalaiset?

Sen verran... erikoisia... juttuja tekivät että en yllättyisi vaikka olisivatkin testanneet sitäkin.

Vierailija
27/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä on huolestuttavaa että ap:n väittämän mukaisia ajatuksia kannattavia on oikeasti olemassa. Kuka teidät on aivopessyt? Greenpeace? PETA?

Eläimet ovat eläimiä, tietyt eläimet syötäväksi tarkoitettuja. Eläimet tuntevat eikä niitä saa pahoinpidellä eikä kiduttaa, mutta niitä kasvatetaan meidän ihmisten syötäväksi ja muuhun tarpeeseen.

Ihminen ei ole eläin. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja antoi eläimet meidän hallittavaksi. Sen takia eläimet pelkää ihmistä.

Neropatti, Greenpeace on ympäristönsuojelujärjestö. :'D

Ja viimeksi, kun tarkistin, ihminen, homo sapiens, oli kädellisiin kuuluva selkärankainen nisäkäs, osa eläinkuntaa. Kannattaa välillä lukea jotain tieteellisempääkin kuin sitä Raamattu-nimistä satukirjaa. Faktat kuntoon.

Samaa porukkaa ne siellä Greenpeacessa on, taistolaisia maailmaparantajia.

Mistä sinä sen tarkistit? Uskotko sinä sokeasti tieteeseen? Sittenhän se on sinulle uskonto, olet tiedeuskovainen. Uskot siihen mitä ne kirjat sinulle väittävät, et ole ollut näkemässä todisteita.

Vierailija
28/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt on avattu uusi Mtk:n nettiruokakauppa! Lähde tänne ostoksille saat valita suoraan tiloilta jonkun joka ei kohtele eläimiä huonosti. Voit vaikka käydä ensin katsomassa.

Maukkaita grillaushetkiä sinulle!

http://ruokaasuomesta.fi/t/kategoriat/liha

Vierailija
29/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiismäen tila on luonnonmukaista kotieläintuotantoa harjoittava maatila. Tila sijaitsee Kaskiinkylässä kaakkois-Juvalla, keskellä Etelä-Savoa. Tilalla on kyyttökarja, hevosia, shetlanninponeja, kotikissa, tallikissoja, jämtlanninpystykorva ja karjalankarhukoira

http://ruokaasuomesta.fi/tuottaja/hiismaen-tila

Vierailija
30/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v***u pliis,  "Faktahan on se, että jossei eläimiä syötäisi ja niiden munia ja maitoa hyödynnettäisi ravintona, moni kesyeläinlaji lakkaisi olemasta. " mitä höpinää. Katso Cowspiracy. Kuinka paljon muita eläinlajeja on kuollut "kesyeläinlajejen" vuoksi.

Vierailija
31/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vajukki täytyy ihmisen olla, jossei tajua, mitä eroa on ympäristötuhojen ehkäisyllä ja eläinoikeusliikkeellä? Greenpeacehan on saanut oikein kritiikkiäkin siitä, että se ei kritisoi lihateollisuutta. Aika juntti tarvii olla, jos ei ymmärrä PETA:n ja Greenpeacen eroa.

Vierailija
32/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa,syötiinkö juutalaiset?

Mmm, juutalaisenpotka on erinomaista esim. lihakeitossa.

Savustettu juutalainen on myös tosi hyvää.

Vierailija
33/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v***u pliis,  "Faktahan on se, että jossei eläimiä syötäisi ja niiden munia ja maitoa hyödynnettäisi ravintona, moni kesyeläinlaji lakkaisi olemasta. " mitä höpinää. Katso Cowspiracy. Kuinka paljon muita eläinlajeja on kuollut "kesyeläinlajejen" vuoksi.

Olen katsonut, eipä ollut niin hääppöinen kuin te vegaanit hehkutitte. Se, että nykyinen tehotuotanto on aiheuttanut ympäristötuhoja ja lajikatoa ei mitenkään kumoa sitä seikkaa, että eläintuotannon loppuessa katoaisivat myös tuotantoeläinlajit.

Vierailija
34/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä "kettutyttönä" ja "ituhippinä" vastustin kaikkea ihan periaatteen vuoksi. Sitten sairastuin vakavasti ruokavalioni takia ja lopulta tulin järkiini. Kasvisvoittoinen, runsaasti eläinrasvaa sisältävä, niukkahiilarinen ruokavalio tervehdytti.

Nykyään työskentelen alkutuotannon parissa, näen teurastuksia silloin tällöin, olen vieraillut teurastamollakin. Periaatteenani on hyödyntää eläimestä mahdollisimman monipuolisesti kaikkia osasia. Suomalainen luomu kelpaa siinä missä suomalainen "tehotuotettukin". Sellainen eläimen ravinnoksi käyttäminen, että kelpuutetaan vain paistit ja fileet, on täysin kestämätöntä. Minulle kelpaa kieli, sisäelimet, läski, nahka, jopa luut. Harvemmin tulee ostettua filettä ja paistia, sillä kyllä niille ostaja löytyy aina varmemmin kuin noille "hylkypaloille", joita itse suosin.

Sekaruoka suosien lähiruokaa on kaikkein paras tapa syödä.

Vierailija
35/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jossei eläimiä syötäisi ja niiden munia ja maitoa hyödynnettäisi ravintona, moni kesyeläinlaji lakkaisi olemasta.

Ei ole mitään järkeä säilyttää elossa eläinlajeja, jotka ihmiset on jalostanut ihan sairaaksi. Broilereilta paino ehtii murskata jalat, ennen kuin ne edes ehditään tappaa. Lehmät on jalostettu tuottamaan ihan sairaan määrän maitoa. Vasikalle (kenelle sen on tarkoituskin mennä) riittäisi vähempikin. Tällaisten sairaaksi jalostettujen eläinlajijen kuuluukin kuolla, kun lihansyönti lakkaa. Kyllä niitä luonnonvaraisia kanoja ja lehmiäkin on, joita ei ole ihminen ehtinyt mennä pilaamaan jalostuksellaan. Olen idiootti!

Vierailija
36/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aloittajankin esivanhemmat huomasivat raatojen olevan ok evästä mahdollistaa sen että aloittajankin aivot ovat kehittyneet tähän pisteeseen. Se että esi-vanhempamme huomasi että lihaa voi syödä ja metsästää on mahdollistanut myös suomen asuttamisen. Ympärivuotinen veganismi on suomessa ympäristörikos.

Vierailija
37/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikö näitä provoja voisi vähentää? Ei kukaan edistä asiaa tuollaisella tuomitsevalla sävyllä.

Olen itsekin vegaani, mutta en puhu siitä kenellekään ellei asia tule erikseen puheeksi. Edes kaikki ystäväni eivät tiedä siitä. Kerron kyllä oman mielipiteeni ja miksi näin, mutta en tuomitse muiden syömisiä. Oletan myös, ettei minulle heitetä niitä "ruohon syöjä"-kommentteja.

Ja yksi syy miksi en aiheesta mielelläni keskustele on se, että nämä sekasyöjiä tuomitsevat vegaanit ovat saaneet meidät kaikki näyttämään huonoilta. Jos erehtyy sanomaan ääneen olevansa vegaani niin ihmiset heti luulevat sinun pitävän itseäsi fiksumpana ja parempana kuin muut. Toki arvostan enemmän ihmisiä jotka ostavat luomua tai metsästävät/kalastavat, mutta ei ole väärin ostaa lihaansa kaupasta vaikka itse en siihen kykene. Minä tuhoan maailmaa muilla tavoin, kaikki me tuhoamme sitä jotenkin.

Vierailija
38/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa ei olisi ensimmäistäkään kesynautaa tai sikaa, jos niitä ei ruuaksi kasvatettaisi. En halua osallistua sukupuuton lisäämiseen. Kasvispäivä joka toinen päivä ja joka toinen lihaa. Kalaa en muutn syö, koska en halua osallistua ryöstökalastukseen. Syön, jos olen itse onkinut.

Vierailija
39/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että jossei eläimiä syötäisi ja niiden munia ja maitoa hyödynnettäisi ravintona, moni kesyeläinlaji lakkaisi olemasta.

Ei ole mitään järkeä säilyttää elossa eläinlajeja, jotka ihmiset on jalostanut ihan sairaaksi. Broilereilta paino ehtii murskata jalat, ennen kuin ne edes ehditään tappaa. Lehmät on jalostettu tuottamaan ihan sairaan määrän maitoa. Vasikalle (kenelle sen on tarkoituskin mennä) riittäisi vähempikin. Tällaisten sairaaksi jalostettujen eläinlajijen kuuluukin kuolla, kun lihansyönti lakkaa. Kyllä niitä luonnonvaraisia kanoja ja lehmiäkin on, joita ei ole ihminen ehtinyt mennä pilaamaan jalostuksellaan. Olen idiootti!

Tuo viimeinen lause on kyllä totta.

Niin olet.

Vierailija
40/44 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei eikö näitä provoja voisi vähentää? Ei kukaan edistä asiaa tuollaisella tuomitsevalla sävyllä.

Olen itsekin vegaani, mutta en puhu siitä kenellekään ellei asia tule erikseen puheeksi. Edes kaikki ystäväni eivät tiedä siitä. Kerron kyllä oman mielipiteeni ja miksi näin, mutta en tuomitse muiden syömisiä. Oletan myös, ettei minulle heitetä niitä "ruohon syöjä"-kommentteja.

Ja yksi syy miksi en aiheesta mielelläni keskustele on se, että nämä sekasyöjiä tuomitsevat vegaanit ovat saaneet meidät kaikki näyttämään huonoilta. Jos erehtyy sanomaan ääneen olevansa vegaani niin ihmiset heti luulevat sinun pitävän itseäsi fiksumpana ja parempana kuin muut. Toki arvostan enemmän ihmisiä jotka ostavat luomua tai metsästävät/kalastavat, mutta ei ole väärin ostaa lihaansa kaupasta vaikka itse en siihen kykene. Minä tuhoan maailmaa muilla tavoin, kaikki me tuhoamme sitä jotenkin.

Olen itsekin näitä vegaaneja, jotka eivät aatteistaan muille puhu. Suurin osa ystävistäni ei tiedä, että edes olen vegaani. Ainoastaan mieheni ja perheeni tietävät. Mutta olenkin niin ujo, etten uskalla ikinä sanoa mielipiteitäni ääneen. Valitettavasti veganismista ei tietäisi kukaan, jos me kaikki vegaanit salaisimme sitä. Minä ainakin olen onnellinen niistä vegaaneista, jotka ääneen puhuvat veganismista ja vaativat ravintoloista vegaaniruokaa. Nykyisin on niin helppoa olla vegaani, kun vegaanisia tuotteita löytyy paljon kaupasta ja ravintoloista eikä kaikkea ruokaa tarvitse tehdä alusta asti itse. Tällaiset pienen ryhmän aatteet nyt tuppaavat ärsyttämään muita, vaikkei sitä edes toisten naamalle lyttäisi. Vaikka osaa ärsyttääkin ne vegaanit, jotka jaksavat suureen ääneen paahdota ongelmista, niin tosi asiassa nämä vegaanit kuitenkin ovat niitä, joiden vuoksi veganismi on levinnyt. Jos tällaisia vegaaneja ei olisi, kukaan ei edes tietäisi, mitä sana "vegaani" tarkoittaa. Ei tällaiset aatteet leviä, jos näistä asioista ei uskalla puhua. Eihän kukaan sellaista halua kuulla, koska helpompaa on vain pysyä valtaväestön mukana ja sulkea pois ajatuksistaan kaiken kärsimyksen, mitä eläimet joutuvat ihmisten toimien vuoksi kohtaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi