Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamutupakan jälkeen pahaolo ja tupakka tuntuu keuhkoissa pahalta

Vierailija
20.08.2016 |

Poltin jonkun aikaa sitten. Sytytin röökin tikuilla ja se jo haisi tosipahalta. No imin sitä niin se tuntui keuhkossa pahalta. Vetelin pieniä imaisuja ja lopuksi vielä yhden isomman. Niin alkoi yskittämään hirveästi samalla kun savut poistuivat yskän mukana tuli tosipaha maku ja alkoi oksettamaan ja hiki pisti pintaan ja heikotti.
No nyt olo on taas ihan hyvä, mutta limaa nousee kokoajan. Mistä tää voi johtuu?? Mulla on aina ollut välillä tällaista, mutta sitte on päiviä, ettei mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä.

Voi olla vakavaakin

Vierailija
2/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tupakoitsijan elämä on. Siksi lopetinkin. Suosittelen myös ap:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että olet syönyt huonosti tai on uni jäänyt vajaalle. Tämä sitten aiheuttaa ettei tupakka maistu kuten pitäisi. Onko stressiä ?

Vierailija
4/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä, jos et polttaisi?

Vierailija
5/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Ihan hyvin oon syönny ja nukkunnu. Tupakka oli vaan jotenkin niin paskan tuntuista, makuista ja hajuista.

Ap

Vierailija
6/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä pahaolo on, kun siihen niin usein viitataan? Tarkoittaako samaa kuin paha olo? Entä tosipaha?

Vierailija
8/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tupakoida, ap? Miten tyhmä voit olla?

Vierailija
9/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain ahkerasti poltella, vaikka paskanmaku suussa. Kyllä jossain vaiheessa maku- ja hajuaistisi turtuvat, eikä tupakointisi haittaa enää kuin naapuriasi.

Vierailija
10/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi yrittää saada sinut lopettamaan. Oletko raskaana?

Vierailija
11/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta vedä nyt varmuudeksi vielä lisää savua keuhkoihisi, niin kohta ne ovat paremmat kuin uudet?

Vierailija
12/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jättää aamurööki välistä, jos pelkästä hajusta tulee huono olo. Olen aina ihmetellyt vähän rutiinipolttajia. Ei kai sitä röökiä ole pakko sytyttää aamulla ensimmäiseksi, jos keuhkoissa on sellainen olo, että ei se oloa ainakaan auta. Tai siis miksi sytyttää tupakka, jos ei edes tee mieli? Kai sitä voi odottaa tunnin tai pari ennen ekoja sauhuja?

Vierailija
13/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka oli vaan jotenkin niin paskan tuntuista, makuista ja hajuista.

Ap

LOL 😂

Vierailija
14/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kans sitä mieltä et kantsii vaan sitkeesti jatkaa polttamista, jospa se siitä taas rupeis onnistuu. Harmi jos tän takia joutuu lopettamaan noin hyvän harrastuksen.

Vierailija
15/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli itselläkin välillä tuollaista. Joskus taas sai imeä niin kevyesti.

Vierailija
16/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä. Ihan hyvin oon syönny ja nukkunnu. Tupakka oli vaan jotenkin niin paskan tuntuista, makuista ja hajuista.

Ap

Minä olen tiennyt tämän jo lapsesta saakka.

Vierailija
17/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus aina noin silloin kun poltin.Paitsi että meni ohi aina nopeesti?ei kestänyt useampaa päivää mikään limaneritys. Mä vain jotenkin päättelin että en kestä aamulla sitä tupakkaa (tai montaa röökiä peräkkäin). Niin poltin sit vain tupakasta muutamat savut aamulla..Kannattaa tietty lopettaa kokonaan.Tupakka kun ei ole tunnettu positiivisista terveysvaikutuksista.

Vierailija
18/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tupakoivan rohiseva yskä on muuten todella jäätävää kuultavaa. Hyi helv... Alkaa aina oksettaa kun joku nikotinisti jossain kaupan kulmalla putsaa keuhkojaan ennen sisälle menoa. Hyi puistatus! 😖

Vierailija
19/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tupakoitsija tietää, että tupakka on epäterveellistä.

Tässä kuitenkaan ei kysytty, "kuinka tyhmä olen kun poltan tupakkaa?" tai "olisikohan minun syytä lopettaa tupakointi?"

Tässä kysyttiin mahdollista syytä tupakan aiheuttamiin tuntemuksiin, eikä mitään edellisistä.

Jos ei ole muuta annettavaa keskusteluun, kuin ladella itsestäänselvyyksiä, ei kannata vastata ollenkaan.

Tupakoinnin vähentäminen kollektiivisesti on tärkeä tavoite, mutta mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin tällainen keskustelun taso. Koskee monia muitakin asioita, joissa on mahdollista asettaa itsensä ns. "voiman oikealle puolelle" ja pyrkiä tekemään se mahdollisimman selväksi toisille. En kyllä ymmärrä mitä hyötyä niin on tehdä anonyymillä keskustelufoorumilla?

PS: En itse ole tupakoinut koskaan.

Vierailija
20/24 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa se on. Ensin luulet, että tupakka tekee sen mutta flunssavirus yskittää. Terveenä poltellessa ei tule sen kummempaa, vähän syke ehkä nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi