Oma mielikuvitusmaailma, joka auttaa nukahtamaan
Tästä en ole kuullut puhuttavan, mutta en usko olevani ainoa aikuinen ihminen, joka iltaisin (tai toisinaan muulloinkin) elää ajatuksissaan rakentamassaan mielikuvitusmaailmassa. Onhan teitä muitakin?
Kommentit (25)
Heräämisen ja muistamisen välillä on muutama onnellinen sekunti. So true.
Vierailija kirjoitti:
Tästä en ole kuullut puhuttavan, mutta en usko olevani ainoa aikuinen ihminen, joka iltaisin (tai toisinaan muulloinkin) elää ajatuksissaan rakentamassaan mielikuvitusmaailmassa. Onhan teitä muitakin?
Minä! Millaisia sulla on? Tai miten eroavat oikeasta elämästäsi?
Itse rakentelen yleensä satumaisia rakkaustarinoita joiden siirappisuutta ei yksikään harlekiinikirja peittoa. :D
Minä!! Mulla on ollu oma ajatusmaailma jo yli 10 vuotta, mitä mietin juuri aina nukkumaan mennessä!
Mulla kans ja viimeksi eilen mietin samaa - että on kai meitä muitakin.
Millaisia paikkoja ja henkilöitä maailmassanne on? Kuinka kaukana todellisuudesta ne ovat? Jos uskallatte paljastaa näin anonyymisti... :)
Ap
Omassa maailmassani on paljon fantasiaelementtejä, taikuutta, taruolentoja ja sen semmoista. Ja ihan tervepäinen aikuinen olen. :D Toisinaan rakentelen tosielämään pohjaavia, joskin erinomaisen epätodennäköisiä skenaarioita. Haavemaailmassani voin saavuttaa kaiken, mutta paljon käsittelen myös tosielämän epäkohtia ja omia kipupisteitäni. Joskus vain antaudun seikkailuihin. :D
Ap
Tokihan meitä on, mutta aina yhtä kiva kuulla, ettei ole ainoa! Mulla se on hiukan kausittaista, mutta ah niin mukavaa. Nautitaan!
Minä piirrän ja suunnittelen unelmieni taloa nukkumaan mennessä :) Yksityiskohtia voi pohtia vaikka kuinka pitkälle, tämä ei siis lopu koskaan! Projekti on kestänyt varmaan parikymmentä vuotta jo...
Vierailija kirjoitti:
Millaisia paikkoja ja henkilöitä maailmassanne on? Kuinka kaukana todellisuudesta ne ovat? Jos uskallatte paljastaa näin anonyymisti... :)
Ap
Kerroinkin jo, että mulla on siirappisia rakkaustarinoita. Mielikuvituksessa olen itse sinkku ja perheetön, mielenkiintoisessa työssä. Miesroolissa on joku itseäni kiehtova julkkismies jonka kanssa kohtaamme erilaisia vaikeuksia jotka lopulta voitamme. Seksi on aina upeaa. :D
Oikeasti olen elämääni ja parisuhteeseeni ihan tyytyväinen tavallinen perheenäiti.
Mun mielikuvituspaikkani on tietty ympäristö. Paikka, jonka koen kauniiksi ja miellyttäväksi. Siellä on joka ainoa neliösentti minun päättämääni ja minua ilahduttavaa.
Minulla ei varsinaisesti ole mitään"maailmaa".
Olen jo ihan pikkulapsesta alkaen ollut innokas sisustaja ja muodin perään.
Minulla on siis vain oma mielikuvitustalo ja -vaatekaappi :D
Nyt olen jo useamman vuoden sisustanut mielessäni yhtä sähkötöntä ja vedetöntä mökkiä. Varmaan on muuttunut mielikuvissa hieman toisenlaiseksi mutta tämä mökki on olemassa ja olen siellä pari kertaa käynyt kymmenen vuotta sitten.
Mökki on oikeasti aivan karseassa kunnossa! Vuotaa joka paikasta ym mutta mielikuvissani olen sen jo tilkinnyt ja remontoinut :D
Nyt olen miettinyt sinne aurinkopaneeleja että saan jääkaapin ym. Vähän ristiriidassa kun haluan pitää mökin kuitenkin sähköttömänä ja vedettömänä. Ekovessa löytyy 😂
Joo toki. Nuorempana olin milloin kenenkin kanssa autiolla saarella.
Nykyisin sisustan unelmataloa, rajattomalla budjetilla. Kuvittelen huonejakoja ja sisustuksia, ulkoarkkitehtuuria ja puutarhaa. Tuo on sillä lailla kiva nukahtamiskeino, että suunnittelu ei lopu koskaan, ja kun se toistuu melko samansuuntaisena joka ilta, se ei virkistä liikaa, ja tuntuu mukavan turvalliselta.
Minä haaveilen naisista kuinka panisin pitkään ja hartaasti, monia erilaisia ja näköisiä naisia.
Todellisuudessa en saa pillua ikinä ja hyvä ettei ole heti reisillä kun pääsee panemaan.
T.M
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen jo useamman vuoden sisustanut mielessäni yhtä sähkötöntä ja vedetöntä mökkiä. Varmaan on muuttunut mielikuvissa hieman toisenlaiseksi mutta tämä mökki on olemassa ja olen siellä pari kertaa käynyt kymmenen vuotta sitten.
Mökki on oikeasti aivan karseassa kunnossa! Vuotaa joka paikasta ym mutta mielikuvissani olen sen jo tilkinnyt ja remontoinut :D
Nyt olen miettinyt sinne aurinkopaneeleja että saan jääkaapin ym. Vähän ristiriidassa kun haluan pitää mökin kuitenkin sähköttömänä ja vedettömänä. Ekovessa löytyy 😂
Kaasuhella ja jääkaappi, et tarvitse sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa maailmassani on paljon fantasiaelementtejä, taikuutta, taruolentoja ja sen semmoista. Ja ihan tervepäinen aikuinen olen. :D Toisinaan rakentelen tosielämään pohjaavia, joskin erinomaisen epätodennäköisiä skenaarioita. Haavemaailmassani voin saavuttaa kaiken, mutta paljon käsittelen myös tosielämän epäkohtia ja omia kipupisteitäni. Joskus vain antaudun seikkailuihin. :D
Ap
Kuulostaa hyvältä! Ehkä julkaiset vielä joku päivä fantasiaromaanin! Mulla on enimmäkseen noita tosielämään perustuvia juttuja, kaikki vaan sujuumielikuvituksessa sujuvammin. Saan kyllä niiden avulla toisinaan psyykattua itseäni tosielämässäkin. Kuvitelmieni päähenkilö on eräänlainen alter egoni siis.
Kyllä on. Tässä maailmassa kaikki toiveeni täyttyy. Ollut mulla aina, jo pienestä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen miettinyt sinne aurinkopaneeleja että saan jääkaapin ym. Vähän ristiriidassa kun haluan pitää mökin kuitenkin sähköttömänä ja vedettömänä. Ekovessa löytyy 😂Kaasuhella ja jääkaappi, et tarvitse sähköä.
Kaasuhella on ja leivinuuni on. Jaa, illalla voisin tuon kaasujääkaapin hankkia 😃
Ehkä pieni aurinkopaneeli voisi olla. Pienet asumiskustannukset viehättää joten tuleeko kalliiksi muuten tuo kaasujääkaappi? Olen köyhä myös unelmissa 😃
Sisustuksesta en kuitenkaan tingi 😉
Vierailija kirjoitti:
Joo toki. Nuorempana olin milloin kenenkin kanssa autiolla saarella.
Nykyisin sisustan unelmataloa, rajattomalla budjetilla. Kuvittelen huonejakoja ja sisustuksia, ulkoarkkitehtuuria ja puutarhaa. Tuo on sillä lailla kiva nukahtamiskeino, että suunnittelu ei lopu koskaan, ja kun se toistuu melko samansuuntaisena joka ilta, se ei virkistä liikaa, ja tuntuu mukavan turvalliselta.
Outoa. Mulla on noi kaksi samanlaista ajatusmaailmaa myös.
Mäkin elän. Ihan mahtava paikka.