Rakas sokeri
Viikonloppu menee hukkaan ilman sokeria. Se on kuin harmaa, pahvista tehty, masentava, hukkaan heitetty mahdollisuus. Sokeri tekee minut onnelliseksi, karkit ovat suloisia. Haluan kääriytyä sohvan nurkkaan ja unohtaa kaiken. Haluan vain syödä ja tuijottaa netflixiä. Haluan paeta.
Pystynköhän lopettamaan, haluaisin.
Kommentit (8)
Tottakai pystyt. Syö terveellisesti, kasviksia, marjoja, hedelmiä...nyt on kaikkea ihanaa tuoretta :)
Tsemppiä 😄
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
62 kiloa.
AP
En halua mitään dieettiä vaan pysyvän ratkaisun. Syön muuten arkena terveellisesti, paljon vihanneksia/marjoja ja on säännölliset ruokailut. Viikonloput on vaan aivan katastrofaalisia, kahden päivän mättöfestejä.
En osaa rentoutua ja nauttia vapaa-ajasta ilman sokeria. Ajatuskin tuntuu tosi ahdistavalta ja masentavalta.
AP
Sokeri on katalaa. Kuin heroiini, joten jos eroon haluut nii vaatii taistelua.
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään dieettiä vaan pysyvän ratkaisun. Syön muuten arkena terveellisesti, paljon vihanneksia/marjoja ja on säännölliset ruokailut. Viikonloput on vaan aivan katastrofaalisia, kahden päivän mättöfestejä.
En osaa rentoutua ja nauttia vapaa-ajasta ilman sokeria. Ajatuskin tuntuu tosi ahdistavalta ja masentavalta.
AP
Ihan kuin mun elämästä.
Sokeri hallitsee mua pe ja la. Mun aivoihin on jäänyt jälki/opittu tapa, että kaks kertaa viikossa saa/pitää mässätä hiilareilla ihan tajuttoman paljon. Syön jäätelöä litran, pari keksipakettia, pari suklaalevyä, irtokarkkeja, leipää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APIhan kuin mun elämästä.
Sokeri hallitsee mua pe ja la. Mun aivoihin on jäänyt jälki/opittu tapa, että kaks kertaa viikossa saa/pitää mässätä hiilareilla ihan tajuttoman paljon. Syön jäätelöä litran, pari keksipakettia, pari suklaalevyä, irtokarkkeja, leipää...
Niin, ja olen normaalipainoinen. BMI 22,8.
Paljonko painat?