Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas sokeri

Vierailija
19.08.2016 |

Viikonloppu menee hukkaan ilman sokeria. Se on kuin harmaa, pahvista tehty, masentava, hukkaan heitetty mahdollisuus. Sokeri tekee minut onnelliseksi, karkit ovat suloisia. Haluan kääriytyä sohvan nurkkaan ja unohtaa kaiken. Haluan vain syödä ja tuijottaa netflixiä. Haluan paeta.
Pystynköhän lopettamaan, haluaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Vierailija
2/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyt. Syö terveellisesti, kasviksia, marjoja, hedelmiä...nyt on kaikkea ihanaa tuoretta :)

Tsemppiä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

62 kiloa.

AP

Vierailija
4/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetillä?

Vierailija
5/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään dieettiä vaan pysyvän ratkaisun. Syön muuten arkena terveellisesti, paljon vihanneksia/marjoja ja on säännölliset ruokailut. Viikonloput on vaan aivan katastrofaalisia, kahden päivän mättöfestejä.

En osaa rentoutua ja nauttia vapaa-ajasta ilman sokeria. Ajatuskin tuntuu tosi ahdistavalta ja masentavalta.

AP

Vierailija
6/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on katalaa. Kuin heroiini, joten jos eroon haluut nii vaatii taistelua.

Vierailija
7/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään dieettiä vaan pysyvän ratkaisun. Syön muuten arkena terveellisesti, paljon vihanneksia/marjoja ja on säännölliset ruokailut. Viikonloput on vaan aivan katastrofaalisia, kahden päivän mättöfestejä.

En osaa rentoutua ja nauttia vapaa-ajasta ilman sokeria. Ajatuskin tuntuu tosi ahdistavalta ja masentavalta.

AP

Ihan kuin mun elämästä. 

Sokeri hallitsee mua pe ja la. Mun aivoihin on jäänyt jälki/opittu tapa, että kaks kertaa viikossa saa/pitää mässätä hiilareilla ihan tajuttoman paljon. Syön jäätelöä litran, pari keksipakettia, pari suklaalevyä, irtokarkkeja, leipää...

Vierailija
8/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihan kuin mun elämästä. 

Sokeri hallitsee mua pe ja la. Mun aivoihin on jäänyt jälki/opittu tapa, että kaks kertaa viikossa saa/pitää mässätä hiilareilla ihan tajuttoman paljon. Syön jäätelöä litran, pari keksipakettia, pari suklaalevyä, irtokarkkeja, leipää...

Niin, ja olen normaalipainoinen. BMI 22,8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi