Ihanaa kun Maisa Torppa ja Latvala ovat niin rakatuneita
Kommentit (15)
Luulisi Latvalaa hävettävän, ainakin, jos aikoo olla vakavasti otettava urheilija tässä maassa. Mutta jos etsiikin lööppijulkisuutta ja hyväksyy ihmisten naureskelun selkänsä takana, niin asia on tietysti sitten aivan eri.
Rakkaus on toki ihanaa. Latvalan arvostus tosin romahti silmissäni, vakka kun yleensä valitsee kantensa. Taitavat olla samanlaisia.
Ihan kuin joku ratinpyörittäjä arvostaisi naisessa älykkyyttä. :D
Katkeromammat alkavat taas päästä kunnolla vauhtiin.
Maisa laittanut juuri Instaan "Love you to the moon and back ❤️ @jmlatvala
Pistetäänkö veto pystyyn. Minä veikkaan, että Maisa kestää. max 3v Latvalan kanssa tästä päivästä eteenpäin. Siitäkin nostan hattua.
Maisa nimittäin kuuluu näihin normaali julkkiksiin jotka ei osaa sitoutua.
Mä pidän myös. Jari-Matin täysin tyydyttynyt ilme kasvoillaan kertoo kaiken oleellisen.
Musta toi on vaan söpöä että ihmiset tykästyy toisiinsa. Maailmassa on niin paljon negatiivisuutta että tuollainen uutinen on piristävä poikkeus :)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi Latvalaa hävettävän, ainakin, jos aikoo olla vakavasti otettava urheilija tässä maassa. Mutta jos etsiikin lööppijulkisuutta ja hyväksyy ihmisten naureskelun selkänsä takana, niin asia on tietysti sitten aivan eri.
Ja siinähän ei muiden naureskelut nimenomaan ei haittaa kun orgasmi on mitä mahtavin!
Sopivat toisilleen tosiaan. Toinen on Latvala ja toinen latvalaho.
Vierailija kirjoitti:
Musta toi on vaan söpöä että ihmiset tykästyy toisiinsa. Maailmassa on niin paljon negatiivisuutta että tuollainen uutinen on piristävä poikkeus :)
Paitsi että tässä tapauksessa ainoastaan toinen on tykästynyt toiseen. Toinen taas ainoastaan toisen rahoihin.
Onko tässä maassa yhtään typerämpää silikonilorttoa, kuin maisa lortto.
jos tuo tuo tyrkky olisi maailman ainoa nainen, niin minä vetelisin käteen.
ei saatana noin yksinkertaista ämmää olekkaan..
Mä en tiiä, mitä Maisa on tehny, mut musta on söpöä, et ne on yhdessä ja toivotan paljon onnea. Miksi Maisasta ei tykätä? Kai näätte sen "hahmon" taakse? Vai onko tää joku helsinkiläisten sisäpiirijuttu?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiiä, mitä Maisa on tehny, mut musta on söpöä, et ne on yhdessä ja toivotan paljon onnea. Miksi Maisasta ei tykätä? Kai näätte sen "hahmon" taakse? Vai onko tää joku helsinkiläisten sisäpiirijuttu?
Oletko muutenkin hieman yksinkertainen?
rakastuneita