Olen 22v nainen ja seurustelen 33v miehen kanssa. Selittäkää nyt Ikiksen komppaajat ja peukuttajat, että mitä väärää tässä muka on?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi haluta seksiä kanssani?
Ei minusta siinä mitään väärää ole kiva kun olette löytänyt toisenne,onnea vain teille
OK juttu. Riippuu miehestä sekä naisesta. Osa yli 30 v:stä todella lapsellisia/nuorekkaita.
Mullakin mies 32 ja itse 24, eikä mitään ongelmaa.
Ei ongelmaa, ootte molemmat aikuisia ihmisiä. Mut saisit kyllä parempaakin.
T. 20v nainen 19v:n kanssa :)
Sehän on vaan katkeruutta kun mies vaihtoi nuorempaan ja meni naimisiinkin, vaikkei halunnutkaan edellisen kanssa.
Sama ilmiö kuin työpaikalle tulleella nuorella kauniilla työntekijällä, jolle keski-ikäiset naiset sitten nyrpistelevät. Kauneus ja miesten huomio ja sen menettäminen vanhetessa on naisille kova paikka, sen takia täälläkin asiasta meuhkataan.
Ei siinä mitään väärää ole ja hyvä teille. Ymmärrät varmaan kuitenkin että valtaosa ihmisistä pariutuu noin omanikäistensä (+/- 5v) kanssa eikä pidä huomattavasti vanhempia minään seksipommeina? Osa nuorista saattaa jopa ahdistua vanhemmilta ihmisiltä saaminsa katseisiin ja ehdotteluihin.
Saat siis tietenkin valita mieleisesi puolison. Mun mielestä on kuitenkin ällöttävää, kun 30-60 vuotiaat sedät katselee mua sillä silmällä ja pitävät mua jonain seksiobjektina itselleen, kun itse en ole heistä seksuaalisesti kiinnostunut sen enempää kuin olen näin heteronaisena toisista naisista.
t. n23
AP oletko kaupungista, jonka etukirjain alkaa V:llä?
Onko etukirjaimesi S.H? Mahdollinen tunnistus :DDD
Vierailija kirjoitti:
Saat siis tietenkin valita mieleisesi puolison. Mun mielestä on kuitenkin ällöttävää, kun 30-60 vuotiaat sedät katselee mua sillä silmällä ja pitävät mua jonain seksiobjektina itselleen, kun itse en ole heistä seksuaalisesti kiinnostunut sen enempää kuin olen näin heteronaisena toisista naisista.
t. n23
??
Vierailija kirjoitti:
Sama ilmiö kuin työpaikalle tulleella nuorella kauniilla työntekijällä, jolle keski-ikäiset naiset sitten nyrpistelevät. Kauneus ja miesten huomio ja sen menettäminen vanhetessa on naisille kova paikka, sen takia täälläkin asiasta meuhkataan.
Totta. Suurin osa tämän palstan kirjoittajista on +30-vuotiaita synnyttäneitä naisia, joilla siis ikä sekä synnyttämisen arvet näkyvät kehossa, niin kyllä se pistää vihaksi, kun saman ikäiset miehet preferoivat nuorempia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. n23
??
= En tuomitse ison ikäeron pareja, kunhan molemmat on täysi-ikäisiä ja vapaaehtoisesti suhteessa. Ihan kuten en tuomitse homoseksuaalejakaan. Silti en itse ikinä ryhtyisi ison ikäeron suhteeseen (enkä suhteeseen lesbonaisen kanssa) ja saatan kokea liian päällekäyvät vanhat sedät (ja myös aggresiivisesti ehdottelevat lesbonaiset, joita en ole kyllä toistaiseksi elämässäni kohdannut) ahdistavana ja ällöttävänä.
Vain pieni vähemmistö meistä parikymppisistä naisista pitää huomattavasti vanhempia miehiä seksuaalisesti viehättävinä. Ne jotka pitävät toteuttakoot seksuaalisia halujaan, mutta vanhat sedät saisi jättää meidät muut rauhaan.
Saa haluta, sehän on sun puoliso. Joku toinen sun ikäinen vois kokea vastenmielisenä jos puolet vanhempi mies avoimesti osoittaisi että "panisin". Pääsääntöisesti ihmiset kun pariutuvat + - 5 vuoden ikäerolla.
Varmaan suurin osa Ikiksen peukuttajista - joita ei kylläkään paljon ole - ei tiedä, mistä on kyse. Ei 11 vuoden ikäerossa ole mitään väärää, kun kyse on aikuisista ihmisistä.