Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäistään paljon nuoremman tai vanhemman näköisiä julkkiksia

Vierailija
19.08.2016 |

Ikäistään paljon nuoremman näköisiä ovat ainakin:

urheilutoimittaja Mika Saukkonen (50-vuotias, näyttää nelikymppiseltä tai vähän sitäkin nuoremmalta)

meteorologi Mette Mannonen (43-vuotias, näyttää kolmekymppiseltä)

Ikäistään paljon vanhemman näköisiä ovat ainakin:

kitaristi Keith Richards (72-vuotias, näyttää satavuotiaalta)

Johanna Tukiainen (38-vuotias, näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä)

Kuka muu julkkis on ikäistään paljon nuoremman tai paljon vanhemman näköinen?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Palsamäet!

Tyylittömyys, junttius ja ylipaino vanhentaa pajon.

Nainen näyttää about 50v ja mies 60v.

Joo pahaa tekee. Kanava vaihtuu aina.

Vierailija
42/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki. 700 vuotias näyttää 100 vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske näyttää ikäisekseen nuorelta, koska kasvonpiirteet poikamaiset. Ei ryppyjä (olen jutellut kasvotusten ja huomio kiinnittyi ihon kuulauteen). Ja nyt tuo treenaus. Jätkä on hoikistunut ja se nuorentaa myös.

Vierailija
44/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Palsamäet!

Joo pahaa tekee. Kanava vaihtuu aina.

Musta tuolla Helillä on kaunis hymy, iloiset kasvot. Olisi tosi kaunis kapeakasvoisempana.

Vierailija
45/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä pahaa toi IHANA Jenni Vartiainen on tehnyt tän yleisen loanheiton eteen, oon pudonnu kärryiltä..

Olen käynyt palstalla vajaan vuoden ja ihmettelen kauniin Jennin mollaamista. Olen kuullut Jenniä viimeksi tänä kesänä livenä, on ihan super, myös ulkonäöltään metrin päästä. En ymmärrä.

Vierailija
46/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Palsamäet!

Minusta he näyttävät tyypillisiltä suomalaisilta. Tuon näköisiä näkyy päivittäin katukuvassa, hääohjelmissa jne.

Vierailija
47/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Enbuske näyttää ikäisekseen nuorelta, koska kasvonpiirteet poikamaiset. Ei ryppyjä (olen jutellut kasvotusten ja huomio kiinnittyi ihon kuulauteen). Ja nyt tuo treenaus. Jätkä on hoikistunut ja se nuorentaa myös.

mielestäni se näyttää 60 vuotiaalta

Vierailija
48/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä pahaa toi IHANA Jenni Vartiainen on tehnyt tän yleisen loanheiton eteen, oon pudonnu kärryiltä..

Olen käynyt palstalla vajaan vuoden ja ihmettelen kauniin Jennin mollaamista. Olen kuullut Jenniä viimeksi tänä kesänä livenä, on ihan super, myös ulkonäöltään metrin päästä. En ymmärrä.

Hys hys, Jenniä EI täällä kehuta! Muuten palstalaiset dissaa sinutkin lyttyyn.

Vierailija
49/53 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämän palstan av-mammulit on vihanneet ja halveksineet Jenniä jo vuosia. Syy minullekin tuntematon.

Syy on se, että Jenni ei suostunut avautumaan Vain elämää -ohjelmassa. Mammat hermostuivat.

Vierailija
50/53 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tämän palstan av-mammulit on vihanneet ja halveksineet Jenniä jo vuosia. Syy minullekin tuntematon.

Syy on se, että Jenni ei suostunut avautumaan Vain elämää -ohjelmassa. Mammat hermostuivat.

Ei avautunut 2014 kaudella kun oli just käynyt läpi kuukausi aiemmin vaikean eron Immosesta. Oli aivan erilainen 2017 kaudella jolloin kyllä avautui ja vapautui. Mutta mammat on pitkävihaisia eikä anna anteeksi saati ymmärrä toisen vaikeuksia.

En silti usko että tuo on se syy vihata häntä ja solvata lauluäänen ja musiikin lisäksi myös ulkonäköä, luonnetta, persoonallisuutta ja toivoa toiselle pelkkää pahaa. Jotain henkkoht kaunaa oltava, ei muuten mitään järkeä.

Vierailija
51/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi Unkuria luulin hieman vanhemmaksi, tyyliin 26-vuotiaaksi. Hän onkin vasta 23. Ei suuri ero, mutta muistan tuolloin 2-kymppisenä sen olleen paljon 😀

Vierailija
52/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki näyttävät ikäisiltään, tai sitten vanhemmilta. Voi näyttää tosi hyvältä, kuten aina jaksetaan vaikka Lopezista sanoa, mutta kyllä sekin ikäiseltään näyttää vaikka kuinka olisi sileäksi laseroitu. Madonna näyttää muumiolta. 

Vierailija
53/53 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Sykkö. Olemus ja käytös kuin 15-vuotiaalla mutta on mitä 40v ainakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan