Seurustelisitko Tauskin kanssa 6kk, jos saisit 100 000€?
Miten olisi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin pitää kokoajan kokovartalosuojapukua
Niin joo, haarniskan kanssa voisi ehkä ajatella, jos nähtäis vaan kerran viikossa:)
Arvostan kovasti sitä, että mulla on vielä naamassani ehjät luut...En.
Nuo rahat menisi sen jälkeen plastiikkakirurgiaan naaman korjauttamiseen joten tilanne olisi + - nolla. En.
No mikäpä ettei, ihan hyvä summa puolen vuoden duunista. Seksiä en kyllä tuossa ajassa ehtisi harrastaa, koska etenen sillä saralla tosi hitaasti. Olen työnikin puolesta tottunut hankaliin ihmisiin, joten sietäisin varmasti tuonkin kukkoilua loppuun asti. Pituuteni, rotevuuteni ja häijyyteni vuoksi seurustelussa säilyisi tasapaino ja varmasti näennäinen rauhakin.
Jos seurustelu kuitenkin tarkoittaa sitä, että toinen osapuoli ottaa turpiinsa säännöllisesti, en olisi sopiva valinta.
Tuntiansio olisi siis vain reilut 22e, en todellakaan.
Ansaitsen paremmin nyt, ilman mitään limaista ja väkivaltaista vanhaa noloa äijää.
Aivan varmasti. Tauski ei ketää tapa eikä tee pahaa kenellekkään. Tauski on ihana ja mukava. Yksi sydämmellisistä ihmisistö ketä olen tavannut.
Seurustelisin mutta viettäisin tuon puolivuotta yksin ulkomailla reissaten :)
Joo voisin, sillä ehdolla ettei mukaan sotkettaisi seiskaa ym roskamediaa :D Tauski on aika ällö mut tolle rahalle ois käyttöä!
Lenkkeilen paljon joten olen nopea juoksija. Ehkä. Jos ei tarvitse harrastaa seksiä eikä asua yhdessä. Voisin nähdä vaikka lounaalla kerran viikkoon.
Jos se voisi olla kaukosuhde. Eli emme tapaisi lainkaan kasvotusten, ainoastaan kirjoittelisimme ja soittelisimme.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi?
En. Selvennän, en mistään hinnasta!
No hei, jos ihminen on tehnyt muutaman virheen eläessään, ei se tarkoita että hän murjoisi kaikki naisensa sairaalaan. Voisin.
Kyllä, sillä ehdolla, etten itse joutuisi julkisuuteen millään tavalla.
En ikinä, yök. Muistan vieläkin kun se kiinteistökuningatar Kaisa kertoi ohjelmassaan olevansa tän hyypiön iso fani. Silloin tiputin Kaisan mielessäni ääliö-osastolle.
En..