Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa jos pyytää naista kuuntelemaan jonkun biisin?

Vierailija
19.08.2016 |

Niin, siis mitä mies tarkoittaa jos pyytää naista kuuntelemaan jonkun biisin? Varsinkin jos se on joku lässyn lässyn i love you -tyyppinen siirappinen superballadi? Pitääkö vain kuunnella musiikki että jees jees onpa hyvä vai uskaltaako hypätä päätelmiin sanoituksista? Kysyähän mieheltä ei uskalla, se olis niin liian helppoa. XD

Jos mies ja nainen on 'kavereita' ja tekemisissä erinäisissä yhteyksissä, ja 'tekosyitä' yhteydenotoille keksitään muutoinkin. Ei mitään tapailua kuitenkaan vielä, tai ehkä varovaista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää kyseisestä kappaleesta.

Fakta.

Vierailija
2/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Epäilin tätä ylitukinnan mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kun ex-miesystäväni (ja se ex ei liity biisiin millään tavalla) "halusi" minun "kuuntelevan yhden biisin" eli Ultra Bran "Savanni nukahtaa", tiesin tasan tarkkaan mitä hän sillä halusi sanoa. Että tapauskohtaista.

Vierailija
4/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole koskaan maanneet yhdessä ja mies pyytää kuuntelemaan Boris Gardinerin kappaleen I want to wake up with you, niin siitä voi jo ehkä päätellä jotain.

Vierailija
5/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylin näin:

Your strength is so hard to find,

I feel so much stronger now,

The feelings alright. -Your words make me whole again,

Those eyes cannot ever lie,

You're so divine

I'm not ever alone, you're not ever alone

I'm head over heels, goddess of mine,

Your curls touching my face and now I can fly

You brought my life back,

The glory you found, I'm in deep debt, without-you I wouldn't survive

I'm not ever alone

Vierailija
6/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muusikko tai musiikillisesti erittäin lahjakas ja vaikkapa teistä kumpikin soittaa jotain instrumenttia, kyse voi olla myös siitä, että hän puhtaasti musiikillisista syistä kehottaa kuuntelemaan.

Kyse voi muutenkin olla vaan siitä, että se on hänestä hyvä biisi. Kaikki ei aina edes kuuntele sanoja (esimerkkinä vaikkapa tämä Sanni ja lapset -kohu) vaan keskittyy melodiaan. Tai sitten on sekin mahdollisuus, että haluaa sanojen kautta sanoa sulle jotain.

Vierailija
7/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäis. Miesten mielipiteet painais tässä kohtaa. Tunnetusti miesten ja naisten ajatuskulku ei mene aivan samoja polkuja.

Ei olla mitään muusikoita tai muuta ilmiselvää.

Veikkaan että pitää biisistä tai haluaa kertoa sillä jotain. Ehkä ensimmäinen koska miehet.. :)

Vierailija
8/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies pyytää huvikseen naista kuuntelemaan jotain tiettyä biisiä ellei sanoihin sisälly sanomaa, jonka mies haluaa välittää. Poikkeuksen tekee  ehkä tilanne jossa sinä tai mies harrastatte musiikkia ja teette biisipoimintaa säännöllisesti toisillenne.

Vierailija
9/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sukupuoleen katsomatta laulut tulkitaan ja koetaan niin eri tavoilla, että ei missään tapauksessa kannata vaivata päätään (tai toisen päätä) niihin liittyvillä vihjauksilla.

Vierailija
10/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan yrittäisi kertoa tunteistani laulun välityksellä. Se on typerää ja pelkurimaista, kun jälkeenpäin voi esittää närkästynyttä ja teeskennellä, ettei tarkoittanut mitään. Jos haluaa jonkun, täytyy asettaa itsensä alttiiksi.

Vierailija
11/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vittua!

Vierailija
12/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikissa on voimaa. Minut musiikki vie aina tietynlaisiin tunnetiloihin. Jos vaikkapa kuuntelisin itselleni tärkeää musiikkia miehen kanssa, niin olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan, mitä hän siitä ajattelee. Ja voisin kyllä tehdä niinkin, että haluaisin musiikin välittävän viestejä omista tunteistani toista kohtaan. Sitten vielä niinkin, että haluan varjella itselleni tärkeää musiikkia siten, että en kuuntele sitä sellaisten ihmisten kanssa, joita en halua yhdistää itselleni tärkeään  musiikkiin. Olen jopa antanut pois suuren joukon cd-levyjä siksi, että olen kuunnellut niitä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat esim. loukanneet minua tms. 

Vierailija
13/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala, hankala juttu. Havainnollistanpa asiaa juuri keksimälläni esimerkillä: hyvin yksiselitteiset sanat, tarkoitus poikkeuksellisen selvä, mutta epävarmuuksissani minä melko varmasti tarttuisin tuohon lihavoituun kohtaan ja menettäisin yöuneni miettiessäni, mitä oikeasti oli tarkoitus sanoa:

"Paina huules huulia vasten Kosketa mua joka paikkaan Katso syvälle silmiini Tunnetko tän hetken kauneuden? Tahdon rakastella sinua Tahdon rakastella sinua Tahdotko sinä minua? Tunnetko sykkeen sydämeni? Tunnetko värinän huulillani? Avaa porttis puutarhaasi Niin tulen kuin sade Tahdon rakastella sinua Tahdon rakastella sinua Tahdotko sinä minua? Älä puhu huomisesta nyt Hiljaisuus kauneinta musiikkii on Kun me rakastelemme Jumalatkin vaikenee Tahdon rakastella sinua Tahdon rakastella sinua Tahdotko sinä minua? Tahdon rakastella sinua Tahdon rakastella sinua Tahdotko sinä minua?"

Vierailija
14/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan auennut tämä esimerkki, lihavointi ehkä uupui. Mutta ehkä tajuan mitä tarkoitat. Epävarmuuksissaan ihminen tulkitsee helposti asioita tahtomallaan tavalla. Ja kun eri asioilla voi olla eri ihmisille eri merkitykset.

Vierailija
15/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin

Vierailija
16/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan auennut tämä esimerkki, lihavointi ehkä uupui. Mutta ehkä tajuan mitä tarkoitat. Epävarmuuksissaan ihminen tulkitsee helposti asioita tahtomallaan tavalla. Ja kun eri asioilla voi olla eri ihmisille eri merkitykset.

Tarkoitatko numeroa 13? Lihavoituna kaiken rakastelemisen keskellä on "älä puhu huomisesta nyt".

Vierailija
17/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan miehet ei kauheasti kuuntele erityisesti biisien sanoja. Mun miehen mielestä sanat on siks, että biisit voi laulaa. Muuten pitäis hyräillä:))

Vierailija
18/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko numeroa 13? Lihavoituna kaiken rakastelemisen keskellä on "älä puhu huomisesta nyt".

Joo, ei näy mulle lihavointi jostain syystä. Mutta käsitin pointin.

Vierailija
19/19 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex halusi, että kuuntelen levyjä, joita hän kuunteli teininä. Hänestä minun tuli perehtyä hänen musiikkimakuunsa  ja niihin bändeihin ja biiseihin, jotka ovat vaikuttaneet hänen persoonaansa. Hän halusi myös, että luen hänen teinivuosiensa suosikkikirjat, nuorisolle suunnattua scifiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi